• Lyle House

    Het is 1973. Er wordt nog geleefd zonder de misschien wel overbodige luxe van smartphones en andere luxe apparaten. Buffalo, New York lijkt een volkomen normale stad, maar er is één huis dat een heel stuk minder normaal is dan de anderen, Lyle House.
    Op het eerste gezicht lijkt dit een huis voor jongeren met een stoornis. Dat is ook wat de jongeren denken, wanneer ze er heen worden gestuurd. Ze krijgen doktersessies en een diagnose die een stoornis aangeeft, maar later komen ze erachter dat er iets anders aan de hand is; de jongeren zijn paranormalen en hebben paranormale krachten. De krachten gaan van necromancer tot weerwolf en van heks tot halfdemon. Wanneer ze dit ontdekken komen ze achter de eigenlijke geheimen van Lyle House...


    De jongeren leiden zullen altijd op het terrein van Lyle House aanwezig zijn. De onderzoekers ziet hen als gevaarlijk voor de medemens. Dit wordt dan ook zo vaak gezegd dat veel van de jongeren er echt in gaan geloven.
    Een aantal onderzoekers zullen wel weten dat de jongeren paranormalen zijn, maar hier zijn ze niet allemaal van op de hoogte.
    Dat de jongeren altijd op Lyle House aanwezig zijn, betekent dus dat ze er slapen, maar ook dat ze er geschoold worden. Dit gebeurd met alle jongeren in één lokaal van één leraar/lerares. De niveaus zullen dus erg kunnen verschillen.

    De nodige informatie voor de inwonenden van Lyle House
    Regels van Lyle house
    • Houd je aan de tijden van het rooster
    • Ga niet naar je kamer tussen 7:30 en 20:00
    • Niet buiten de hekken van het instituut komen
    • Alleen in de kelder komen voor de was
    • Voltooi je klusjes
    • Gedraag je volwassen en verantwoordelijk
    Wanneer de regels niet opgevolgd worden zullen hier straffen op liggen. Deze zal gebaseerd zijn op de ernst van je vergrijp.

    Rooster
    7:00 opstaan
    7:30 ontbijten
    8:00 Lessen
    12:00 Lunch
    13:00 Lessen
    15:00 vrij en tijd voor klusjes
    18:00 diner
    22:00 naar bed

    Het rooster is natuurlijk anders in het weekend. Dan mogen ze uitslapen en is er natuurlijk geen school.


    Accommodaties en overige Lyle House

    kamerverdeling
    Conan , Matt

    Forrest , Jace

    Frankie , Gabriel

    Aaron is even als reserve voor als iemand besluit alleen op een kamer te willen.
    Delilah, Skye

    Gaby , Eve

    Miles, Karmilla

    Camille, Liv, Isla

    Regels van de rpg
    • Je moet het leuk vinden om mee te doen en dus blijven schrijven. Ik wil geen ongemotiveerde rpg'ers die al erg snel stoppen.
    • Post stukjes van minstens 200 woorden.
    • Schrijf in abn.
    • Bestuur geen personages van anderen.
    • Geen Mary Sues of Gary Stu's, iedereen heeft zo zijn mankementjes.
    • Er ligt geen maximum op de hoeveelheid van de rollen. Wel is het niet de bedoeling dat je een rol neemt om deze dan vervolgens niet te spelen.
    • Ik heb geen zin in ruzies, dus doe dat maar lekker ergens anders.
    • Topics worden enkel aangemaakt door mij.
    • Verder gelden natuurlijk de Quizlet huisregels.
    Bij overtreding zal ik eerst een waarschuwing geven. Als het dan nog een keer gebeurd, zal ik je helaas moeten uitschrijven.

    Informatie voor je rol
    Mogelijkheden voor de duistere krachten/paranormaliteit van je personage
    Necromancer: Een necromancer kan praten met geesten en doden tot leven wekken.
    Half-demoon: Er zijn veel verschillende soorten half-demonen. Je hebt soorten die bepaalde elementen kunnen sturen, maar ook meer andere soorten. De vader van een half-demoon is altijd een demoon.
    Weerwolf: Deze veranderen soms in een weerwolf en is in zijn menselijke vorm sterker en heeft sterkere zintuigen.
    Sjamaan: Sjamanen zijn mensen die uit hen leven kunnen treden. Zo kunnen ze ook in een ander lichaam komen, zelfs in de lichamen van dieren.
    Een andere soort sjamaan kan mensen beter maken met bovennatuurlijke middelen.
    Tovenaren & heksen: Tovenaren en Heksen hebben krachten die ze voor zowel duistere als goede zaken kunnen gebruiken.
    Er bestaan meer paranormale krachten; dit zijn enkel een paar voorbeelden. Als je iets anders weet is dit (vaak) ook goed. Vraag het dan wel eerst alsjeblieft.

    Verder kun je nog altijd op deze site kijken voor een kracht.

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd (van 16 tot 24):
    Paranormale kracht:
    Uiterlijk [+ foto]:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:
    Relaties:


    Topics
    praattopic

    Rollen - stop op jongens
    • Beaufort [weerwolf/coyote] • Cody Christian
    • Quokka
    • Aaron Keith Brown • Leithold [gedachten lezen] • Thomas Brodie-Sangster
    • Matthew 'Matt' Daniël Nacasia • Kenopsia [telekinese] • Leonardo DiCaprio
    • Gabriel Martinez • Morgen [cambion]
    • Penoza [Teleportatie&Telekinese]
    • Ziegler [pyrokinese]


    • Miles Catherine MCalarnyLeithold [mind control] • Nathalie Belmont
    • Skye Genevieve Burton • BeIIamy [electrokinese] • Lily Collins
    • Fukari [heks]
    • Delilah Vanessa Mclennan • Aveyard [pyrokinesis]
    • Curuxa
    • Camille America Johanssen • Gunnulfsen [precognitie]
    • Karmilla Alaina Lair • Facilier
    •Avarice

    Onderzoekers/personeel
    • Coral Adelyne Patrickson • BeIIamy
    • Beaufort
    •




    [ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 14:56 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ziegler schreef:
    Mag ik een jongen? Half-demoon, pyrokinese.


    Natuurlijk ^^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Franklin "Frankie" Emmanuel Cooper







    Naam
    Franklin Emmanuel Cooper. Echter wordt hij het liefste aangesproken met zijn bijnaam Frankie. Deze bijnaam heeft hij al gekregen toen hij nog maar een klein mannetje was. Hij wordt er graag mee aangesproken, omdat het wat minder serieus is dan zijn voornaam - waar hij overigens een hekel aan heeft.

    Leeftijd
    Frankie is drieëntwintig jaar oud. Hij is geboren op een frisse herfstdag, de 11 van de maand november om precies te zijn.

    Kracht
    Pyrokinese.

    Uiterlijk
    Innerlijk

    - Uitgesproken
    - Egoïstisch
    - Introvert
    - I-don't-care attitude
    - Zorgzamer dan hij lijkt
    - Brutaal
    - Trouw
    - Goede vriend



    Geschiedenis
    Extra
    Relaties

    [ bericht aangepast op 6 okt 2015 - 13:38 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Naam

    Jacinto = Hyacinth

    "Jace" = Genezer (Officieel Jacen) Dit is zijn bijnaam en hij stelt zich altijd voor als Jace

    Horace = Uur - Tijd

    Swinton

    Jace heeft een hekel aan zijn voornaam en stelt zich daarom altijd voor als Jace. In zijn pubertijd kwam hij met deze bijnaam en deze gebruikt hij nu als naam.

    Leeftijd

    Negentien jaar

    Paranormale kracht

    De tijd stilzetten
    Jace kan de tijd stilzetten. Met deze kracht kan hij al best veel, vind hijzelf. Hij kan in totaal twee naast elkaar liggende kamers volledig stilzetten en totdat hij de tijd verder laat lopen beweegt er niets. Zelfs niet als er een raam open staat en er komt wind door het raam binnen. Toch heeft hij niet altijd de volledige controle over de kracht. Als het druk is in zijn hoofd dan zet hij soms per ongeluk de tijd stil. Dit is als het ware een natuurlijke reactie omdat hij zo druk is in zijn hoofd en door middel van de tijd stil te zetten zijn hoofd weer leeg kan maken en hiervoor extra tijd krijgt.

    Absorbtie kracht

    Jace kan de kracht van anderen absorberen of beter gezegd overnemen. Hij kan iemands kracht niet afpakken, maar kopieert de kracht en kan de kracht daarna gebruiken. Als hij dichtbij iemand staat kan hij een deel van diegene zijn of haar kracht overnemen, maar niet helemaal. Dit lukt hem wel als hij degene met een kracht aanraakt of als iemand met een kracht hem aanvalt met zijn/haar kracht. Helaas voor de persoon die hem aanvalt haalt de aanval weinig uit, door zijn kracht neemt hij bewust of onbewust de kracht meteen over en kan hij de kracht gebruiken. Hij kan wel gewond raken door een aanval, maar zal niet ernstig gewond raken.

    Uiterlijk

    Jace heeft donkerbruin kort haar waar hij niet veel aandacht aan besteed. Een hand door zijn haar en voor hem zit het dan al goed. Hij heeft heldere groene ogen en een paar dikke wenkbrauwen er boven. Hij heeft een huidskleur die hij omschrijft als zongebruind en dat terwijl hij niet vaak buiten is als de zon schijnt. Met zijn 1.85 is hij zeker niet de langste jnen in de wereld, maar hij is er blij mee. Hij ziet er niet gespierd uit en toch heeft hij wel spieren.


    Innerlijk

    Pranker ~ Als Jace ergens van houdt dan is het wel van pranks uithalen. Vooral bij mensen die hij niet mag.

    Geschiedenis



    Extra



    Relaties

    [ bericht aangepast op 12 okt 2015 - 11:23 ]


    Physics is awesome

    Gabriel Martinez
    Cambion
    The scariest monsters
    are the ones that lurk within our soul.










    Leeftijd: 18
    Paranormale kracht:Gabriel kan de levensenergie van anderen in zich opnemen. Als hij dit gedaan heeft kan hij ook heel snel genezen en is hij sterker en sneller dan een mens. Zonder levens energie kan hij, mits niets hem verzwakt, mensen verlijden met aanraking of woorden om te doen wat hij wil.
    Paranormale zwaktes:: Heilige grond, water, relieken, symbolen, etc. verzwakken hem. Zo kan hij niet mensen verlijden en is hij ook niet ongelofelijk sterk.
    Je kan hem opsluiten in een pentagram, maar aangezien hij niet een volledige demon is zou hij er uit kunnen ontsnappen als zijn demonische kant heel erg verzwakt is.
    De kou. Gabriel haat te de kou. Cambions hebben een lage lichaamstemperatuur van naturen, maar voelen zich ongemakkelijk als het heel koud is. Net als hun demonische ouder hebben ze altijd een gevoel van leegte in zich (die alleen tijdelijk gevuld kan worden via levensenergie van anderen of seks), als het koud is word het gevoel van deze leegte versterkt en hebben ze het zowel van buiten als “van binnen” koud. Dit maakt hem onzeker en heel jumpy. Zeker in combinatie met kerken of heilige symbolen.
    Uiterlijk fc. Matthew Daddario
    Gabriel is lang en gespierd. Hij heeft zwart haar en lichte ogen. Ondanks het feit dat hij behoorlijk aantrekkelijk is valt hij eigenlijk niet erg op. Hij kleed zich zo dat het zijn atletische bouw verbergt en heeft vaak permanent oogcontact met de vloer.
    Innerlijk:
    Stil: Gabriel is vroeg heel erg gepest om zijn zwijgen en is hier eigenlijk alleen, maar stiller door geworden. Hij is niet persé verlegen, maar voelt zich vaak niet op zijn gemak met mensen om zich heen. Met Raphael is het anders daar voelt hij zich wel op zijn gemak en praat hij ook meer mee, maar alsnog niet veel.
    Beschermend: Gabriel beschermd degene waar hij van houd. Voor de mensen die belangrijk voor hem zijn zou hij alles zonder aarzeling doen. Hij is iemand die veel voor andere opgeeft en zich zelf wegcijfert zonder er bij stil te staan.
    Eerlijk: Eerlijkheid is belangrijk voor Gabriel. Zijn moeder en tante hebben hem streng gelovig op gevoed en liegen is een zonde. Verder haat hij leugenaars net zoals hij pestkoppen haat.
    Perfectionistisch: Gabriel is perfectionistisch, maar alleen als het over hem zelf gaat. Hij hoeft niet persé de beste van de klas te zijn, maar wel de beste versie van zichzelf. Gabriel is geen gemeen persoon naar de buitenwereld, maar naar zichzelf is hij alles behalve aardig. Hij heeft strenge regels voor zichzelf en als hij die niet na komt moet hij gestraft worden. Dit betekend niet dat hij zichzelf beschadigt, maar dat hij bijvoorbeeld een week lang niet meer mag doen wat hij leuk vind (hij is dol op lezen, maar dat kan dan niet meer).
    Panseksueel: ook al heeft hij zelf het nooit een naam gegeven, Gabriel is panseksueel. Dit is een belangrijk onderdeel van zijn persoonlijkheid ook al ziet hij het zelf als een zonde en iets slechts. Gabriel neemt namelijk mensen zoals ze zijn en houd van mensen zoals ze zijn, zonder zich bezig te houden met het geslacht van die persoon, ook in de liefde. Iets wat volgens de kerk niet kan.
    Geschiedenis:Gabriel werd geboren zonder hartslag. Het feit dat hij toch leefde werd een wonder genoemd, maar de dokters geloofde niet dat hij met zijn “hartaandoening” lang zou leven. Zijn moeder was net 18, achtergelaten door Gabriels vader, streng gelovig en met een ziek kind besloot bij haar zus in te trekken. Gabriel werd natuurlijk gedoopt en iedere zondag gingen ze naar de kerk.
    Gabriel praatte niet als kind. Zijn moeder en tante probeerde van alles en namen hem uiteindelijk naar een dokter. De dokter kon hem niet helpen, maar werd wel smoor verliefd op tante Maria.
    Pas na de geboorte van zijn neefje, Raphael, gooide Gabriel er ineens een hele zin uit: “Ik ben nu een grote broer en beschermer.” Hij was drie. Gabriel is nooit een grote prater geworden, maar als hij iets zei dan meende hij het.
    Gabriel werd gepest op school. Hij sprak niet en de kinderen vonden hem raar (Cambions zijn heel lelijk tot hun zevende, ook voelde de kinderen dat er iets aan hem was). Toen hij rond zijn zevende aantrekkelijk begon te worden, veranderde dit hem niet. Hij geloofde nog altijd dat iedereen hem wilde pestten en bleef vaak stil achterin de klas zitten waar hij hard werkte om goede cijfers te halen en om zijn moeder trots te maken.
    De enige keer dat hij in de problemen kwam op school was toen iemand Raphael pestte. Hij sloeg de jongen zonder na te denken bewusteloos en bracht zijn neefje die hij eigenlijk meer als broertje zag naar de kerk waar zijn tante vrijwilligers werk deed.
    Op de middelbare school veranderde dingen voor Gabriel. Meisjes vonden hem aantrekkelijk, jongens wilde dat hij in het voetbal team kwam en hij wist niet wat hij daar mee moest doen. Hij zat vaak aan de “populaire” tafel, maar zei haast nooit iets en ging nooit met iemand uit. Rond zijn veertiende besefte hij dat hij een jongen leuk vond. Deze gedachte, maakte hem heel bang. Homoseksualiteit was een zonde en daardoor iets slechts. Hij vond niet alleen mannen leuk maar ook vrouwen en wist niet wat hij daarmee aan moest. Hij probeerde de gevoelens en gedachtes weg te bidden, maar dit lukte natuurlijk niet. Hij heeft het nooit tegen iemand gezegd of naar deze gevoelens gehandeld. Hij wilde zijn familie niet beschamen.
    Zijn moeder ging zich zorgen om hem maken toen ze achter zijn "straffen" kwam, dat samen met het feit dat hij haast nooit praat en heel ongelukkig met zichzelf was. Vandaar dat ze hem naar het Lylehouse stuurt.
    Extra: Gabriel heeft nog nooit zijn krachten gebruikt. De kerk bezoeken, het feit dat hij gedoopt is en het kruisje aan zijn nek hebben zijn demonische kant al die tijd bedwongen. Verder is hij nog nooit intiem met iemand geweest en het is moeilijk iemands levensenergie te stelen vanaf de andere kant van de kamer (een kus is de makkelijkste manier)
    Relaties:
    Familie: moeder, Tante Maria en zijn neefje Raphael die hij als een jongere broer ziet
    Lylehouse: wie wilt?


    Gabriel is af. Is hij goed zo?


    In my defense, I was left unsupervised.

    Ik hoor mijn personage al denken: "Hello Gabriel" (wbw)

    Ben zelf ook pan trouwens :Y)
    Maar ik zeg, om vragen erover te vermijden, tegen vrienden en familie dat ik bi ben :W

    [ bericht aangepast op 6 okt 2015 - 0:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    He is so cute hehe :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Penoza schreef:
    Ik hoor mijn personage al denken: "Hello Gabriel" (wbw)

    Ben zelf ook pan trouwens :Y)
    Maar ik zeg, om vragen erover te vermijden, tegen vrienden en familie dat ik bi ben :W


    Ik ben zelf bi, heb daar al heel er vragen en problemen mee gekregen en ik kan begrijpen dat het met pan zijn nog vervelender kan zijn.
    Ik hoop dat het niet heel erg voor je is.

    (Matthew Daddario gaat binnenkort in shadowhunters spelen, serie van de city of bones. En heel het fandom is echt smoorverliefd op hem. Dus je bent niet alleen)


    In my defense, I was left unsupervised.

    @Leithold

    Mag Jace absorbtie/kopieer kracht en tijd stil zetten kracht hebben?


    Physics is awesome




    Naam:
    Forrest Shane Laverne
    Roepnaam:
    Shane
    Leeftijd:
    Achttien, 29 februari
    Paranormale kracht:
    Teleportatie en Telekinese
    Vorm van teleportatie: Licht teleportatie - de persoon veranderd in een vorm van fel licht wat wit of blauw kan zijn en verdwijnt dan.
    Voorbeeld van hoe hij teleporteert
    Paranormale zwakte:
    • Water schakelt zijn krachten zo goed als uit. Hij kan niet vanonder de douche of uit de regen teleporteren, maar ook zijn telekinese wordt geremd.
    • Hij zal nooit iemand kunnen ombrengen. Wanneer hij op het punt zou staan iemand te vermoorden, krijgt hij een blackout van één minuut tot één uur.
    Uiterlijk [+ foto]:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:
    Relaties:

    even mijn rol teruggejat :W

    [ bericht aangepast op 6 okt 2015 - 11:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hmm heel misschien neem ik er nog een onderzoeker bij ofso :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Beaufort schreef:
    Hmm heel misschien neem ik er nog een onderzoeker bij ofso :3


    Ik ook, zou ik een vrouwelijke onderzoeker mogen? :3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ana, ik heb je erbij gezet.
    Saar, laat maar weten wat je wil.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Doe maar een mannelijke onderzoeker ;)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    “There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds

          Naam
    Delilah — Die Lai Làh — (Biblical) Hebrew — Means "delicate, weak, languishing" in Hebrew. In the Old Testament she is the lover of Samson, whom she betrays to the Philistines by cutting his hair, which is the source of his power. Despite her character flaws, the name began to be used by the Puritans in the 17th century. It has been used occasionally in the English-speaking world since that time.
    Vanessa — Váá nèhs sá —English — Invented by author Jonathan Swift for his poem 'Cadenus and Vanessa' (1726). He arrived at it by rearranging the initial syllables of the first name and surname of Esther Vanhomrigh, his close friend. Vanessa was later used as the name of a genus of butterfly. It was a rare given name until the mid-20th century, at which point it became fairly popular.
    Delilah wordt door vrienden ook wel De, Del, Li of Lilah genoemd. Van deze bijnamen vindt zij echter alleen De en Del acceptabel, en heeft ze dan ook liever niet dat ze Li of Lilah wordt genoemd, al gebeurd het toch. Daarnaast komt het ook vaak voor dat mensen haar naam verkeerd uitspreken.

          Leeftijd
    Delilah is geboren op zes februari. Op het moment is ze negentien jaar. Dit maakt haar sterrenbeeld Waterman.

          Paranormale Kracht
    Pyrokinesis

    Algemeen
    Pyrokinesis or Fire Manipulation, derived from the Greek words pûr, meaning "fire, lightning" and kínesis, meaning "motion", is the ability to create and control fire. People with this superpower usually fight by throwing fireballs and creating rings of fire. Some of them even have the power to breathe fire. Of course, their main weaknesses is generally water. A person with pyrokinesis is a pyrokinetic.
    Water could put out the flames, but the flame might be strong enough to evaporate the water. Usually, a lack of oxygen can be the main weakness of pyrokinetics as fire can only be made as long as there is oxygen. However, fire can also be shown to suck up oxygen as well. Earth can also be a weakness. Covering fire with dirt or other forms of earth can extinguish it.

    List of abilities
    • Creating and shoot balls of flames
    • Creating fire constructs (birds, dragons, whips, chains, swords, etc. out of flames)
    • Shooting beams of flames
    • Creating fiery explosions
    • Cutting through objects by making the flames extremely hot and melting them
    • Creating pyrokinetic shields that protects the user from flames
    • Creating fiery shields for protection
    • Controlling/creating explosions
    • Cooling objects by absorbing heat
    • Putting up barriers of flames
    • Shooting missiles of explosive fire
    • Self-propulsion by projecting enough fire beneath the body allowing limited flight
    • Creating fiery whirlwinds
    • Flight by the creation of wings of fire
    • Shoot concentrated beams of fire from the eyes
    • Absorbing flames

    Specifiek
    Wanneer Delilah heel emotioneel, voornamelijk verdrietig en boos is, is zij niet tot nauwelijks onder controle van het vuur. Het is dan ook voorgekomen dat het meisje branden heeft veroorzaakt. Delilah is ondertussen redelijk bedreven met het vuur, en kan het over het algemeen goed in toom houden en beheersen. Doordat het meisje zoveel met het vuur bezig is, heeft zij een hogere lichaamstemperatuur dan de gemiddelde mens, en die bij de meeste mensen dan ook tot koorts gerekend zou worden. Water is een natuurlijke vijand van het vuur, wat logisch is. Delilah mijd water dan ook zo veel mogelijk, maar het is niet zo dat ze niet met water om kan gaan. Het is echter wel zo dat ze een overduidelijke voorkeur heeft voor warm water, zelf bij het wassen van haar handen op een warme zomerdag. Het gebruiken van het vuur kan erg uitputtend zijn voor het meisje, maar dit geld enkel bij grote vuren, of wanneer zij een vuur lang in stand moet houden. Delilah is dan ook vuurbestand, om het zo maar even te zeggen, en ook de kleding die zij draagt zal met een beetje zorg, niet van haar lichaam branden.

          Innerlijk
    Aantrekkelijk, Actief, Behendig, Behulpzaam, Brutaal, Dominant, Doorzettend, Eigenwijs, Eigenzinnig, Fanatiek, IJverig, Imponerend, Impulsief, Intelligent, Jaloers, Koppig, Krachtig, Kritisch, Leidinggevend, Loyaal, Moedig, Nauwkeurig, Netjes, Optimistisch, Overtuigend, Perfectionistisch, Prikkelbaar, Sociaal, Sportief, Strijdlustig, Temperamentvol, Trots, Zelfstandig, Zorgzaam

          Uiterlijk
    Lengte — 172 cm
    Haarkleur — Blond
    Haarlengte — Lang
    Huidskleur — Zongebruind
    Oogkleur — Blauw
    Bouw — Atletisch, Slank
    Make-up — Oog make-up en lippenstift
    Overig — Delilah heeft veel sproetjes rondom haar neus en enkelen op de rest van haar gezicht.

          Verleden
    Delilah heeft een jeugd gehad die deels fijn was, en aan de andere kant erg eenzaam. Toen zij zeven was, was het meisje een keer zo boos, dat haar handen vlam vatten. Niet wetend wat er toen gebeurde rende haar ouders van haar weg, en terwijl Delilah het vuur probeerde te doven, was het al overgesprongen naar de eettafel. Het meisje vluchtte toen naar buiten, maar haar ouders waren te bang van wat ze net gezien hadden en zodoende stond ze bij haar basisschool, waar zij in de verte, door haar tranen heen, haar huis af zag branden. Brandweerwagens waren te laat geweest om het stokoude houten huis te redden. Als gevolg verhuisden de Mclennans naar een dorpje in de buurt van Buffalo, New York. Haar ouders waren bang geworden van wat er was gebeurd, maar dachten dat er niet opnieuw iets fout kon gaan. Op school had het meisje altijd een vriendenclubje, en maakte het feit dat haar ouders haar probeerden te verbannen niks uit. Het meisje probeerde de kleine vlammetjes die tussen haar handen verschenen als zij heel verdrietig of boos was, in toom te houden. Toch was zij ergens gerustgesteld door de warmte tussen haar vingers en over haar lichaam. Dit leidde er toe dat het meisje ging experimenteren met het vuur, andere voorwerpen aan laten branden, het vuur sturen, vuur overnemen van bronnen zoals kaarsen, etc. Toen Delilah op haar twaalfde opnieuw iets in de fik stook toen ze enorm verdrietig was, hebben haar ouders haar na laten kijken door een dokter, die niets kon vinden op haar hogere lichaamstemperatuur na. Op haar dertiende is zij naar Lyle House gestuurd, en heeft ze voor zichzelf gezworen haar ouders nooit maar een enkel sprankeltje dank te laten zien.

          Relaties
    Skyler Genevieve Burton 'Skye' — Best friends
    Aaron Keith Brown — De twee kenden elkaar van vroeger, en waren goede vrienden. Toen Delilah naar Lyle House ging, werd dat contact verbroken. Toen enkele jaren Aaron op Lyle aankwam, hebben de twee beiden de actie om het contact weer te herstellen echt durven te ondernemen. Toch gaan de twee vriendschappelijk met elkaar om, maar ze trekken nauwelijks met elkaar op als het niet hoeft.
    Karmilla Alaina Lair — Gaan vriendschappelijk met elkaar om
    Anyone?

          Overig
    Likes: The Forest, The Sea, Sporting, Animals, Chocolate, Writing, Books, The Beach, Peace, Noise, Stars, Dark, Fire, Heath, Friends, Having Fun, Snow, Autumn, Discovering, Wandering
    Dislikes: Spiders, Insects, Liars, Crying, Fish, Religions, Bitches, Smoking, Nerds, The City, Classical Music, Too much make-up, Sadness, Cars, Vegetables
    Hobbies: Writing, Working out, Wandering, Talking, Having Fun, Reading

    “Be a little kinder than you have to

    “Never take a seat in the back of the room. Winners sit up front

    “We should not accept an evil we can change

    “It is good to be loved, even though it will not last

    [ bericht aangepast op 14 okt 2015 - 18:54 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Ik zou graag een vrouwelijk personage willen :3

    [ bericht aangepast op 8 okt 2015 - 6:05 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded