• Lyle House

    Het is 1973. Er wordt nog geleefd zonder de misschien wel overbodige luxe van smartphones en andere luxe apparaten. Buffalo, New York lijkt een volkomen normale stad, maar er is één huis dat een heel stuk minder normaal is dan de anderen, Lyle House.
    Op het eerste gezicht lijkt dit een huis voor jongeren met een stoornis. Dat is ook wat de jongeren denken, wanneer ze er heen worden gestuurd. Ze krijgen doktersessies en een diagnose die een stoornis aangeeft, maar later komen ze erachter dat er iets anders aan de hand is; de jongeren zijn paranormalen en hebben paranormale krachten. De krachten gaan van necromancer tot weerwolf en van heks tot halfdemon. Wanneer ze dit ontdekken komen ze achter de eigenlijke geheimen van Lyle House...


    De jongeren leiden zullen altijd op het terrein van Lyle House aanwezig zijn. De onderzoekers ziet hen als gevaarlijk voor de medemens. Dit wordt dan ook zo vaak gezegd dat veel van de jongeren er echt in gaan geloven.
    Een aantal onderzoekers zullen wel weten dat de jongeren paranormalen zijn, maar hier zijn ze niet allemaal van op de hoogte.
    Dat de jongeren altijd op Lyle House aanwezig zijn, betekent dus dat ze er slapen, maar ook dat ze er geschoold worden. Dit gebeurd met alle jongeren in één lokaal van één leraar/lerares. De niveaus zullen dus erg kunnen verschillen.

    De nodige informatie voor de inwonenden van Lyle House
    Regels van Lyle house
    • Houd je aan de tijden van het rooster
    • Ga niet naar je kamer tussen 7:30 en 20:00
    • Niet buiten de hekken van het instituut komen
    • Alleen in de kelder komen voor de was
    • Voltooi je klusjes
    • Gedraag je volwassen en verantwoordelijk
    Wanneer de regels niet opgevolgd worden zullen hier straffen op liggen. Deze zal gebaseerd zijn op de ernst van je vergrijp.

    Rooster
    7:00 opstaan
    7:30 ontbijten
    8:00 Lessen
    12:00 Lunch
    13:00 Lessen
    15:00 vrij en tijd voor klusjes
    18:00 diner
    22:00 naar bed

    Het rooster is natuurlijk anders in het weekend. Dan mogen ze uitslapen en is er natuurlijk geen school.

    Regels van de rpg
    • Je moet het leuk vinden om mee te doen en dus blijven schrijven. Ik wil geen ongemotiveerde rpg'ers die al erg snel stoppen.
    • Post stukjes van minstens 200 woorden.
    • Schrijf in abn.
    • Bestuur geen personages van anderen.
    • Geen Mary Sues of Gary Stu's, iedereen heeft zo zijn mankementjes.
    • Er ligt geen maximum op de hoeveelheid van de rollen. Wel is het niet de bedoeling dat je een rol neemt om deze dan vervolgens niet te spelen.
    • Ik heb geen zin in ruzies, dus doe dat maar lekker ergens anders.
    • Topics worden enkel aangemaakt door mij.
    • Verder gelden natuurlijk de Quizlet huisregels.
    Bij overtreding zal ik eerst een waarschuwing geven. Als het dan nog een keer gebeurd, zal ik je helaas moeten uitschrijven.


    Zo ziet Lyle House eruit van binnen. Niet alles is uitgewerkt, maar je kan nu wel zien hoe je van je kamer naar bijvoorbeeld de eetkamer loopt. Achter alle slaapkamers zit ook nog een badkamer.






    [ bericht aangepast op 1 nov 2015 - 12:37 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Leithold schreef:
    (...)

    Miles had ik reserve gehouden. Karmilla kan dus met haar op een kamer.

    Oke, is goed c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zijn er nog mensen voor een relatie met Miles? Ze is niet bepaald iemand die ergens leeft zonder vrienden te maken.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    xeroptic schreef:
    Zijn er nog mensen voor een relatie met Miles? Ze is niet bepaald iemand die ergens leeft zonder vrienden te maken.


    Ik heb Conan? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    xeroptic schreef:
    Zijn er nog mensen voor een relatie met Miles? Ze is niet bepaald iemand die ergens leeft zonder vrienden te maken.


    Ik heb Delilah?


    take me back to the basics and the simple life

    Helemaal gemist dat er een praattopic was :') {MT}

    Iemand relaties met Matt??


    "Rebellion's are build on hope"

    Kenopsia schreef:
    Helemaal gemist dat er een praattopic was :') {MT}

    Iemand relaties met Matt??


    Ik heb Delilah (p4) voor je? ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Ik heb tentames die er aan komen. Dus heel actief zal ik niet zijn deze en komende week. Ik zal kijken of ik vandaag een stukje kan posten en anders in het weekend.


    In my defense, I was left unsupervised.

    Sorry dat ik zelf nogal zo inactief ben. Ik zal morgen of anders maandag met Aaron kunnen posten.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Sorry dat ik nog niet gepost heb, deze week bleek ineens veel drukker dan ik gedacht had. :') Maar ik heb nu een week herfstvakantie dus ik ga m'n best doen!


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Is er iemand voor Camille? (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Deze week word het weer wat rustiger en kan ik posten, wie voor Conan? :3 Of mijn prof?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mijn personage is nog bij Delilah, maar er zijn natuurlijk altijd andere personages welkom c: Ik weet alleen niet of Aveyard dit goed vind? c:

    [ bericht aangepast op 18 okt 2015 - 22:43 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Herakles schreef:
    Mijn personage is nog bij Delilah, maar er zijn natuurlijk altijd andere personages welkom c: Ik weet alleen niet of Aveyard dit goed vind? c:


    Of course ^^ Ik zal maandagmiddag ergens posten c:


    take me back to the basics and the simple life

    Gunnulfsen schreef:
    Sorry dat ik nog niet gepost heb, deze week bleek ineens veel drukker dan ik gedacht had. :') Maar ik heb nu een week herfstvakantie dus ik ga m'n best doen!


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Oh, MT ~
    Sorry trouwens als m'n posts nog een beetje raar zijn, ik heb heel lang met katten geRPG'd (don't ask, het is echt grappig). Dus ik moet weer een beetje in de Quizlet ways komen :'D


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }