• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2017 - 21:04 ]


    Caution first, always.

    Noem me een bitch, maar ik ga echt niet zeggen dat ik zie dat zijn vrouwelijk gamemaatje online is. Hij komt er zelf maar achter, lol. Not gonna tell at all.
    Hoe slecht het ook voelt xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Egh. Ben ik de enige die in liedjes van Engelstalige rappers merkt dat ze het woord 'girl' echt uitspreken zonder 'r' en dat het dan meer klinkt als 'gull'?

    Waardoor ik dus dacht dat ze het over een meeuw hadden in plaats van een meisje :'D


    26 - 02 - '16

    wel, ik heb mijn contract bij mijn werk opgezegd. :c


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    wel, ik heb mijn contract bij mijn werk opgezegd. :c


    Dat heb ik ook gedaan, vorige week. Voor mij een opluchting, maar aan de andere kant een rotgevoel :/


    26 - 02 - '16

    Please, give me one good night of sleep.


    Ik voel me zo gemeen, maar het voelt goed. Zolang hij maar niet met haar praat, heheheh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tulip schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook gedaan, vorige week. Voor mij een opluchting, maar aan de andere kant een rotgevoel :/



    Ahw, lief! Ja, het is heel dubbel. Mijn studie komt er gewoon mee in de knoei en dat is toch wel een grotere prioriteit dan werk, maar het werk zelf is erg leuk en dat vind ik dus jammer. :c


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Help

    Whale


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Laat.
    Mij.
    Slapen.
    Pls. Ik heb vannacht maar 3 uur slaap gehad D:

    Oh pls, lekker volwassen hier. -.-"

    [ bericht aangepast op 30 jan 2017 - 21:28 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Hij heeft het nog niet door volgens mij :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En waarschijnlijk kan ik Bastille woensdag wel vergeten (no_chears) Maar hé, ik ga morgen nog steeds naar Green Day *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Wanneer je een vriendin YoI aansmeerd ayeee


    This ain't no place for no better man.

    Ik was helemaal vergeten hoe leuk de Sims wel niet was. :W


    Take me to wonderland

    Ik heb geen idee hoe ik dit moet gaan redden, maar dat idee moet wel snel komen want anders red ik het niet zegmaar. Helpp.


    26 - 02 - '16