• Lyle House

    Het is 1973. Er wordt nog geleefd zonder de misschien wel overbodige luxe van smartphones en andere luxe apparaten. Buffalo, New York lijkt een volkomen normale stad, maar er is één huis dat een heel stuk minder normaal is dan de anderen, Lyle House.
    Op het eerste gezicht lijkt dit een huis voor jongeren met een stoornis. Dat is ook wat de jongeren denken, wanneer ze er heen worden gestuurd. Ze krijgen doktersessies en een diagnose die een stoornis aangeeft, maar later komen ze erachter dat er iets anders aan de hand is; de jongeren zijn paranormalen en hebben paranormale krachten. De krachten gaan van necromancer tot weerwolf en van heks tot halfdemon. Wanneer ze dit ontdekken komen ze achter de eigenlijke geheimen van Lyle House...


    De jongeren leiden zullen altijd op het terrein van Lyle House aanwezig zijn. De onderzoekers ziet hen als gevaarlijk voor de medemens. Dit wordt dan ook zo vaak gezegd dat veel van de jongeren er echt in gaan geloven.
    Een aantal onderzoekers zullen wel weten dat de jongeren paranormalen zijn, maar hier zijn ze niet allemaal van op de hoogte.
    Dat de jongeren altijd op Lyle House aanwezig zijn, betekent dus dat ze er slapen, maar ook dat ze er geschoold worden. Dit gebeurd met alle jongeren in één lokaal van één leraar/lerares. De niveaus zullen dus erg kunnen verschillen.

    De nodige informatie voor de inwonenden van Lyle House
    Regels van Lyle house
    • Houd je aan de tijden van het rooster
    • Ga niet naar je kamer tussen 7:30 en 20:00
    • Niet buiten de hekken van het instituut komen
    • Alleen in de kelder komen voor de was
    • Voltooi je klusjes
    • Gedraag je volwassen en verantwoordelijk
    Wanneer de regels niet opgevolgd worden zullen hier straffen op liggen. Deze zal gebaseerd zijn op de ernst van je vergrijp.

    Rooster
    7:00 opstaan
    7:30 ontbijten
    8:00 Lessen
    12:00 Lunch
    13:00 Lessen
    15:00 vrij en tijd voor klusjes
    18:00 diner
    22:00 naar bed

    Het rooster is natuurlijk anders in het weekend. Dan mogen ze uitslapen en is er natuurlijk geen school.

    Regels van de rpg
    • Je moet het leuk vinden om mee te doen en dus blijven schrijven. Ik wil geen ongemotiveerde rpg'ers die al erg snel stoppen.
    • Post stukjes van minstens 200 woorden.
    • Schrijf in abn.
    • Bestuur geen personages van anderen.
    • Geen Mary Sues of Gary Stu's, iedereen heeft zo zijn mankementjes.
    • Er ligt geen maximum op de hoeveelheid van de rollen. Wel is het niet de bedoeling dat je een rol neemt om deze dan vervolgens niet te spelen.
    • Ik heb geen zin in ruzies, dus doe dat maar lekker ergens anders.
    • Topics worden enkel aangemaakt door mij.
    • Verder gelden natuurlijk de Quizlet huisregels.
    Bij overtreding zal ik eerst een waarschuwing geven. Als het dan nog een keer gebeurd, zal ik je helaas moeten uitschrijven.


    Zo ziet Lyle House eruit van binnen. Niet alles is uitgewerkt, maar je kan nu wel zien hoe je van je kamer naar bijvoorbeeld de eetkamer loopt. Achter alle slaapkamers zit ook nog een badkamer.






    [ bericht aangepast op 1 nov 2015 - 12:37 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    En wil er nog iemand iets met Skye?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    BeIIamy schreef:
    (...)


    Wat zou je willen? Very good friends, idl what?


    Ik zie ze denk ik wel als vrienden. Hij is heel groot zij is heel klein. Misschien als ze zich op gemak met elkaar voelen ze daar grapjes over gaan maken? Beide zijn eerlijk (moet ik nog in de persoonlijkheid zeggen) maar op een andere manier. Hij praat niet graag met mensen en verstopt zich een beetje en zei is nu ook stil. Misschien dat ze zich in het begin in die stilte op gemak voelen bij elkaar?

    [ bericht aangepast op 5 okt 2015 - 23:15 ]


    In my defense, I was left unsupervised.

    Moest aan de weerwolf denken ;'D
    KLIK

    [ bericht aangepast op 5 okt 2015 - 23:20 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    Moest aan de weerwolf denken ;'D
    KLIK


    wat de wat?! Mijn vader roept van boven of het goed gaat want hij dacht dat ik stikte!! Ik kan echt niet stoppen met lachen. Wat was dat?


    In my defense, I was left unsupervised.

    Morgen schreef:
    (...)

    wat de wat?! Mijn vader roept van boven of het goed gaat want hij dacht dat ik stikte!! Ik kan echt niet stoppen met lachen. Wat was dat?

    A wolf :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Conan is open voor relaties, maar ik maak hem morgen wss af, hij word iemand met anger issues en gaat grappjes niet leuk vinden :') be warned


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Penoza schreef:
    (...)
    A wolf :W


    Mijn vader heeft een honden/weerwolfgrap voor je bedacht (he insisted) zo:
    Hoe noem je een hond/weerwolf zonder poten?

    Het maakt niet uit hoe je hem noemt, als je hem roept, komt hij toch niet!


    In my defense, I was left unsupervised.

    Morgen schreef:
    (...)

    Mijn vader heeft een honden/weerwolfgrap voor je bedacht (he insisted) zo:
    Hoe noem je een hond/weerwolf zonder poten?

    Het maakt niet uit hoe je hem noemt, als je hem roept, komt hij toch niet!

    Lol, flauw :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    (...)
    Lol, flauw :W


    Dad jokes *sterf hier van schaamte*


    In my defense, I was left unsupervised.

    Penoza schreef:
    (...)
    Lol, flauw :W


    Zijn jou personage en Gabriel misschien nog iets voor een relatie?


    In my defense, I was left unsupervised.

    De combinatie van absorbtie/kopieer kracht en de tijd stil zetten kracht vind ik wel leuk. Nu hoop ik alleen dat het ook mag.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    De combinatie van absorbtie/kopieer kracht en de tijd stil zetten kracht vind ik wel leuk. Nu hoop ik alleen dat het ook mag.


    Wat voor soort persoonlijkheid doe je er bij (want je kan behoorlijk wat pranks met die krachten uithalen, maar ook als moederhen voor iedereen zorgen)


    In my defense, I was left unsupervised.

    Penoza schreef:
    Nee, hoeft geen acteur te zijn, maar op hot young guy op google kan ik ook niets vinden :W Krijg alleen maar jonge mannen met lelijke sixpacks, daar is niets hots aan xd
    Ik probeer mijn zoekopdracht wel te verbreden, lolol.


    Ik denk dat Reeve Carney iets te oud is?



    Anders moet je gewoon Andy Biersack nemen, altijd goed.


    Your make-up is terrible

    Morgen schreef:
    (...)

    Wat voor soort persoonlijkheid doe je er bij (want je kan behoorlijk wat pranks met die krachten uithalen, maar ook als moederhen voor iedereen zorgen)


    Pranks uithalen waarschijnlijk, vooral bij mensen die hij niet mag. Vooral met tijd stil zetten kan je volgens mij goeie pranks uithalen.


    Physics is awesome

    Needles schreef:
    (...)

    Ik denk dat Reeve Carney iets te oud is?



    Anders moet je gewoon Andy Biersack nemen, altijd goed.


    Andy it is, past wel bij het innerlijk die ik in gedachten heb. Hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.