• Ja ik kan het niet meer aan! ik ben 1.70 en weeg 55 kilo.Ik heb zo veel vet en ik kan er niet meer tegen..
    Alsjeblieft ik moet afvallen dus kom met oplossingen.Anders zit er niks anders meer op dan zelfmoord...


    ach man hou toch op met je dik dik dik.Als je je zo dik voelt,ga dan je vetrollen tellen in plaats van hier het hele forum onder zitten kladden met dik,fat,vet,zwaar...En ik bedoel,beter té dik dan zwaar te dun toch?


    Lalalalalalalala.

    ik dacvht aan het begin dat je het egt meende >,<
    haha maar neej het is een nationale feest da hoor ik net xd
    de; ik ben dik feest ;D
    dus iedereen voelt zich vandaag lekker dik ;D
    xd


    My Foughts You Can't Decode

    Ik ga een formule ontwikkelen over hoeveel van dit soort topics geopend worden en als resultaat een grafiek tekenen.
    Dat krijg je dus als je 'The Curious Incident Of The Dog In The Night' hebt gelezen.


    No growth of the heart is ever a waste

    idd


    If music be the food of love, play on!

    Inderdaad dat heb ik nou ook :"D
    Dalijk ontplof ik nog ^^
    Ik kom gezellig mee zelfmoord plegen man 8D


    Mew <3

    volgens mij is dat niet dik voor je lengte dacht ik... ik dacht dat je op die lengte zeker zon 60 kilo mag wegen..
    mja ik zal maar niet zijken want ik ben net zo lang en ik weer 47 kilo ¬¬


    A Noble was Born in Chaos

    ik ben niet dik maar stevig terwyl de rest van de wereld da nie vind die vinde me dik my boeit et eiglyk nie als se segge da k dik ben k weet gwn van meself k ben stevig en k ben net nie te zwaar dus k ga nie zeure

    wow; ik dacht eerst dat je het meendexD (iets te snel gelezen)
    but: you go girl!


    I am an idiot, I move.

    Mensen als je jezelf te dik vind kijk hier ff:

    http://games.voedingscentrum.nl/body_mass_index/body_mass.html

    Ik ben op gewicht. Net. Ik ben bijna te licht xD.

    Maargoed jij hebt zo dik geleik. Kijk voor de aardigheid eens die programma's van die mensen met een eetverslaving. Die niet meer kunnen lopen en al 4 jaar in het ziekenhuis liggen. Met zwellingen aan hun been door hun eetverslaving.

    Dan praten we over echte dikke mensen van 1 meter 90 en 230 tot bijna 300 kilo. Vors gebouwd mag je nooit dik noemen. Dus noem jezelf niet dik als je 70 kilo weegt en 1 meter 70 bent ofzo. Vors gebouwd is vors gebouwd en niet dik!


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Mwaaha, groot gelijk!
    Komaan, hier zitten echt aandachttrekkertjes hoor, ik noem nu geen namen, maar echt, sommige zyn totaal niet dik, en hebben zo'n kaj hard ondergewicht enzo, dat weten ze zelf wrs ook wel, maar gaaan ze dan beginnen zeuren met "ik ben te dik" , weetje, ze willen volgens my gewoon horen dat ze totaal niet dik zyn, maar mager!

    myn mening.


    Some people make the world special just by being in it

    Ne ik ebn wat lekkers ??
    kben 1.59 en weeg 45 .. denk ik [schat ik xD]

    Mwaaha, groot gelijk!
    Komaan, hier zitten echt aandachttrekkertjes hoor, ik noem nu geen namen, maar echt, sommige zyn totaal niet dik, en hebben zo'n kaj hard ondergewicht enzo, dat weten ze zelf wrs ook wel, maar gaaan ze dan beginnen zeuren met "ik ben te dik" , weetje, ze willen volgens my gewoon horen dat ze totaal niet dik zyn, maar mager!

    myn mening.

    Je moet gewoon telkens antwoorden; 'Ja, je bent dik'. Dan houden ze er wel mee op. ;D


    Sing the song of the stars for me.

    Amen ^^

    Mijn buik is even dik als mijn tieten :(


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Dik is mooier dan Anorexia

    You Go Girl!! :P


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    OMG, vreselijk!
    Dat wijf weet niet wat écht dik is, en als ze zo graag wil avallen ga dan diëten! Aduh!


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.