• Heey,
    Ik heb een tekening gemaakt en zelf vind ik hem best wel goed.Maar ik ou graag willen weten wat jullie er van vinden.
    Ook als je hem niet mooi vind gewoon zeggen, wand ik wil het gewoon eerlijk weten.
    Meisje met de parel
    Natuurlijk is zij niet zo goed al het orgineel het orgineel.
    Naja, alvast bedankt
    -xx-

    Ik heb haar mond opengetekent maar dat zie je niet op de foto.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2009 - 17:00 ]


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Opzich vind ik het wel 'goed', maar het zou beter uitkomen moest het meer..gedetailleerd zijn. ;x
    Nu is het allemaal nogal..rond, snap je?

    [ bericht aangepast op 8 aug 2009 - 15:14 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Gha schreef:
    Opzich vind ik het wel 'goed', maar het zou beter uitkomen moest het meer..gedetailleerd zijn. ;x
    Nu is het allemaal nogal..rond, snap je?

    Hoe bedoel je meer gedetaileerd, dat lukt me aaleen als ik hem inkleur,en dan ben ik bang dat ik hem verkloot.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je meer gedetaileerd, dat lukt me aaleen als ik hem inkleur,en dan ben ik bang dat ik hem verkloot.


    Nee, ik heb het dan niet zozeer over het inkleuren, maar gewoon, in het algemeen, als ik een persoon teken ofzo, gebruik ik meer details, zoals in de gelaatsuitdrukking and so on. Maar, ik ken het originele gedoe rondom dit niet.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Gha schreef:
    (...)

    Nee, ik heb het dan niet zozeer over het inkleuren, maar gewoon, in het algemeen, als ik een persoon teken ofzo, gebruik ik meer details, zoals in de gelaatsuitdrukking and so on. Maar, ik ken het originele gedoe rondom dit niet.

    orgineel:http://www.strw.leidenuniv.nl/~bot/vermeer/90020s52.jpg
    Het is orgineel een schilderij dus het is zowiezo dan moeilijk om het na te tekenen.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik vind het wel leuk getekend, ^^ Het lijkt sprekend op die schilderij! (:


    Sometimes it's best not to care.

    SleepingSun schreef:
    (...)
    orgineel:http://www.strw.leidenuniv.nl/~bot/vermeer/90020s52.jpg
    Het is orgineel een schilderij dus het is zowiezo dan moeilijk om het na te tekenen.


    Oké, nu kan ik meer zeggen over de details, zoals, bv, de neus. Mij jou zie je de neusbrug niet en dat zou het in het algemeen mooier maken denk ik. Maar, inderdaad, van iets origineels overteken is moeilijk, je krijgt het nooit niet hetzelfde.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Het is mooi, maar zoals Gha zegt, het zou nog mooier zijn met meer details!
    Probeer eens schaduw toe te voegen enzo. Succes!


    Never run out of reasons to smile...

    Ik vind hem mooi als tekening. Maar hij lijkt niet 'echt' snap je. Zoals Gha eigenlijk ook bedoelt volgens mij. Als je meer werkt aan schaduw en alles, dan lijkt de tekening echter, maar dat is heel erg moeilijk.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vind hem mooi als tekening. Maar hij lijkt niet 'echt' snap je. Zoals Gha eigenlijk ook bedoelt volgens mij. Als je meer werkt aan schaduw en alles, dan lijkt de tekening echter, maar dat is heel erg moeilijk.


    Ja dat bedoel ik ook, maar ook de details in het gelaat. Dat zou het mooier maken, maar dat is ook niet zo makkelijk.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik zou wat meer met schaduwen gaan werken :3


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Het zou inderdaad mooier zijn als je het wat meer gedetailleerder tekent. Als ik nu zou moeten oordelen over jouw tekening zou ik denken dat het een begin is. Maar dan zou ik het wel al een mooi begin vinden!
    Zoals xMelodic al zegt, probeer wat schaduwen toe te voegen, en alle details een beetje bij te werken.


    a figment of your imagination

    Gha schreef:
    (...)

    Ja dat bedoel ik ook, maar ook de details in het gelaat. Dat zou het mooier maken, maar dat is ook niet zo makkelijk.

    Er zit geen detail in haar gelaat op die krul na,en die zie je niet een goed.En met de schaduw ben ik nu mee bezig.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Sorry maar ik vind het niet echt mooi :X


    Stop wishing, Start doing..

    hij heeft wel iets..
    ik heb het meisje met de parel in het echt gezien :X


    Love is the movement <3

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Er zit geen detail in haar gelaat op die krul na,en die zie je niet een goed.En met de schaduw ben ik nu mee bezig.


    Er zitten wel details in zoals haar neusbrug, haar mond dat niet helemaal gesloten is, dát zijn ook details.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson