• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:27 ]

    Het kan toch zijn dat je met nieuwe mensen een keer wat verkeerds zegt? Je kent elkaar nog niet zo goed, dus dan weet je ook niet hoe mensen op dingen reageren. Als mensen echt beledigd zijn, dan kan je natuurlijk een keer je excuses aanbieden. Maar ik denk dat je er niet al te veel zorgen over moet maken (:


    It's never gonna happen, Guys.

    SecondStar schreef:
    Het kan toch zijn dat je met nieuwe mensen een keer wat verkeerds zegt? Je kent elkaar nog niet zo goed, dus dan weet je ook niet hoe mensen op dingen reageren. Als mensen echt beledigd zijn, dan kan je natuurlijk een keer je excuses aanbieden. Maar ik denk dat je er niet al te veel zorgen over moet maken (:


    Het probleem is dus dat het niet '''een keer'' is, het gebeurt regelmatig. Meestal bied ik mijn excuses ook aan, maar dan heb ik wel een slechte eerste indruk.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2015 - 19:00 ]

    Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik weet ook niet wat ik eraan kan doen. Dus mt bij deze.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Iedereen zegt wel eens iets verkeerd, daar ben je heus niet de enige in. Het makkelijkste is eigenlijk als je probeert je er niet te veel zorgen bij te maken en gewoon te denken: 'oh, nou ja, kan gebeuren.' Als je iets zegt wat voor iemand anders beledigend overkomt, kun je inderdaad altijd gewoon sorry zeggen en uitleggen dat je het niet zo bedoelde.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2015 - 19:03 ]


    "Take my advice; I don't use it anyway."