• Hoi,

    Ik ben al een tijdje op Quizlet en heb een story waar ik de laatste tijd maar geen inspiratie voor kan krijgen
    Nu staat de story uit mijn hoofd alweer een maandje stil (ongeveer) en ergens is dat wel zonde
    Helemaal omdat ik een type ben die graag dingen af wil maken en uit wil schrijven
    Nu zoek ik dus een cowriter voor dit verhaal
    Het gaat om de story The Prince And Me.

    Het verhaal gaat kort samengevat over Elena, een meisje van 16 die prinses is. Ze word uitgehuwelijkt aan een veel oudere man maar ziet dit totaal niet zitten
    Ze vind het leven als prinses maar niks en droomt van een leven zonder regels, zonder uithuwelijken en waarin ze gewoon kan doen wat ze maar wilt
    In het kasteel werkt een jongen genaamd Alex. Hij is 20 en heel close met Elena. Ze krijgt gevoelens voor Alex en deze lijken wederzijds

    En verder ben ik nog niet echt gekomen
    Dus ik hoop dat iemand me hier verder kan en wil helpen?!
    Je hoeft niet heel veel tijd te hebben, zo nu en dan een steuntje in de rug is ook prima.
    Leeftijd maakt ook totaal niks uit. Ik vind alles prima.
    Ik hoor graag van jullie
    (K)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Waarom noemt het verhaal The Prince And Me? Is Alex ook een prins?

    Cowriter doe ik helaas niet, maar ik wil je wel inspiratie geven voor je verhaal:
    Misschien kan er iets in het land gebeuren? Nu niet meteen een oorlog, maar wel iets dan een draai aan het verhaal geeft (:


    The soul needs autumn.

    wervelwind schreef:
    Waarom noemt het verhaal The Prince And Me? Is Alex ook een prins?

    Cowriter doe ik helaas niet, maar ik wil je wel inspiratie geven voor je verhaal:
    Misschien kan er iets in het land gebeuren? Nu niet meteen een oorlog, maar wel iets dan een draai aan het verhaal geeft (:




    Alex is geen prins nee. Dat maakt hun verliefdheid ook zo moeilijk. Elena's ouders keuren hun relatie af omdat Alex niet van adel. Het idee was wel dat Elena Alex als haar prins ziet.
    Inspiratie mag ook altijd. Ik heb momenteel een enorm writersblock haha


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Hmm, ik vind dit wel interessant :)


    i wish that i could wake up with a pizza!

    Igone schreef:
    Hmm, ik vind dit wel interessant :)


    Dat is goed om te horen! Als je zou willen helpen zou dat super zijn! :)


    "It means no worries, for the rest of your days"