• Hi! Over ruim 24 uur ben ik jarig en ik heb nog steeds geen idee wat ik wil van mijn ouders dus vraag ik jullie om hulp!
    Wat wil ik in elk geval niet:
    Rijlessen
    Iets voor mijn uitzet(ik ga volgend jaar op kamers)
    Waar houd ik van?:
    Lezen
    Avontuur
    Reizen
    Koken
    Wetenschap

    Overige dingen over mij;
    Ik ben een meisje
    Ik heb weinig vrienden en ben niet heel sociaal


    Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen!
    Het bedrag ligt rond de 100€(het liefst lager)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Is er niet een bepaald boek of een reeks die je graag wilt hebben?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Een kookboek -> lezen en koken
    Travelguides -> lezen, reizen en avontuur
    Bongobon -> kun je verschillende kanten mee uit

    Goh, ik weet het niet. Je moet zoiets zelf bedenken. Ik ben voor mezelf sinds een paar maanden een wishlist begonnen op het internet omdat ik door het jaar heen altijd op leuke dingen kom, maar wanneer het mijn verjaardag is, weet ik het niet meer. Dus misschien is het een tip voor jou om ook zoiets bij te houden? =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Persoonlijk haaaáát ik cadeaubonnen, omdat ik het onpersoonlijk vind en die krengen altijd vergeet - tot wanneer ze ongeldig zijn. Kun je niet om een serie/film/boek vragen die je al graag een lange tijd wilt hebben? Draag je sieraden? Zo ja, idee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    NS reiskaarten? Heeft de kruidvat voor 14 euro, kunje een stel van vragen. En alvast gefeliciteerd!


    No growth of the heart is ever a waste

    Bedankt voor de ideetjes!
    Ik heb ook nog veel research gedaan (dus nu in elk geval een lijstje voor de Sint)
    Het is nog een beetje een verassing wat ik krijg, maar als ik moet gokken denk ik een leren cowboytas (die wil ik heel graag, maar die zijn best prijzig)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one