• Ik twijfel nu al voor het tweede jaar of ik met gala hakken aan doe. Ik ben 1.80 en al mijn vriendinnen zijn in de 1.60, daarom twijfel ik. Platte schoenen en hele lage hakken staan niet mooi onder de jurk. En ik zou wel graag hakken aan willen alleen durf ik dat niet goed omdat ik zo groot ben.
    Vorig had ik uiteindelijk toch hakken (8 cm ongv) aangetrokken en voelde ik me er op zich wel goed bij op het gala. Alleen nu twijfel ik toch weer.
    ik heb trouwens geen date, dus ik hoef me niet druk te maken dat die groter is dan mij.

    Wat zouden jullie zelf doen?

    [ bericht aangepast op 5 dec 2015 - 17:29 ]

    Ik zou het gewoon doen als ik jou was. ;3 Hakken zijn mooi, maakt niet uit hoe lang je bent!


    Your make-up is terrible

    Hakken maken je lange benen alleen nog maar langer en mooier, dus gewoon doen!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Chachki schreef:
    Ik zou het gewoon doen als ik jou was. ;3 Hakken zijn mooi, maakt niet uit hoe lang je bent!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nou ik had vorig jaar een lange jurk (ik ben 1.85) en daaronder zag je niet heel erg wat voor een soort schoenen ik aan had, dus ik had gewoon platte sandalen. Maar reken maar dat als ik een jurk had waarbij je me schoenen zag, dat het hakken waren geweest.=') Ik heb altijd zo iets van: fuck it, ik ben 1.85 en ieder staart me toch al aan, die laatste paar cm doen het hem ook niet'


    You were born original, don't die as a copy.

    Doeeen! Ik ken het probleem maar al te goed, maar je moet niet naar de mensen om je heen kijken. Gewoon doen wat je zelf wilt!

    Eddard schreef:
    Hakken maken je lange benen alleen nog maar langer en mooier, dus gewoon doen!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gewoon doen! In mijn vriendengroep varieert de lengte ook heel erg, maar mijn langste vriendin (1,85 of zo?) doet ook altijd gewoon hakken aan (:
    (Ik ook trouwens, met mijn 1.80 ^^)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Doen!
    Ik draag bijna dagelijks hakken en met hakken aan ben ik ook redelijk groot en ik trek me er niks van aan.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik had All Stars onder mijn jurk aan :')
    Maar als je geen date hebt waar maak je je dan druk om? Gewoon doen wat jij mooi en leuk vind!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik zou ook gewoon hakken aandoen. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dankjewell allemaal voor jullie reacties :$

    Gewoon lekker hakken aandoen en eventueel platte schoenen meenemen, dat doe ik ook (niet dat ik lang ben, ik ben juist best klein met m'n 1.64 maar no way dat ik het volhoud om van 7 uur 's avonds tot 11 uur 's ochtends op hakken te lopen. :'))
    Mocht je je dan toch niet lekker voelen op je hakken, kun je altijd nog switchen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Als ik me onprettig voel op hakken -en ik ben 1,55- dan doe ik gewoon mijn zwarte ballerina's aan. Wat mij betreft staan die prima onder een galajurk.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt