• Hallo iedereen,

    Laatst bedacht ik me nou net nu het bijna weer winter is, de dagen worden korter, de nachten langer maar ook de feestdagen komen er weer aan. En sommigen van ons zijn een jaartje ouder of hebben er nieuwe mensen of vrienden weer bij. En gisteravond lag ik in bed en toen kwam het ineens op me in. Ik dacht aan leuke of mooie of af en toe wel eens nare gebeurtenissen in mijn leven waarbij ik dacht: 'Hee die zou ik wel eens nog een keer over willen doen." en ik dacht waarom maak ik er geen topic voor op Quizlet dan kunnen we gebeurtenissen delen met elkaar, of als het zou kunnen adviezen of waarom we bepaalde situaties of gebeurtenissen over zouden doen en of we het anders zouden doen.


    Nou ik begin dus:

    Een van de gebeurtenissen die ik wel heel graag over zou willen doen is de allerlaatste keer dat ik mijn oma zag als acht jarig meisje. Ik zou de gebeurtenis niet anders willen laten lopen, ik zou gewoon nog een keer haar willen zien, nog een keer die laatste knuffel om er nog even goed vast te houden en daarna gedag te zwaaien.



    Dus als jullie nog herinneringen of gebeurtenissen hebben die jullie zouden willen over doen, waarom zou je ze over willen doen en zou je ze willen veranderen?

    Ik zou graag een donderdag een paar weken geleden overdoen. Zodat ik wel naar school ga en de leuke les niet mis. (:
    En ik zou graag een keer weer met de katten die ik vroeger had een dagje spelen. Voordat ze doodgereden werden.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2015 - 19:46 ]

    Ik zou heel graag mijn eindejaarsreis nog eens willen overdoen. Gewoon omdat dat veruit de beste tien dagen waren van mijn leven. En ik mis de meeste mensen echt enorm. Ook mijn zwemstage van deze zomer zou ik zó graag nog eens overdoen. Eigenlijk gewoon mijn hele laatste jaar in het middelbaar, het was mijn leukste levensjaar ooit, dat weet ik nu al. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Myotis schreef:
    Ik zou graag een donderdag een paar weken geleden overdoen. Zodat ik wel naar school ga en de leuke les niet mis. (:
    En ik zou graag een keer weer met de katten die ik vroeger had een dagje spelen. Voordat ze doodgereden werden.


    Aaai, zielig voor jouw kitten natuurlijk, en met die les missen heb ik ook wel eens gehad.

    Ledecky schreef:
    Ik zou heel graag mijn eindejaarsreis nog eens willen overdoen. Gewoon omdat dat veruit de beste tien dagen waren van mijn leven. En ik mis de meeste mensen echt enorm. Ook mijn zwemstage van deze zomer zou ik zó graag nog eens overdoen. Eigenlijk gewoon mijn hele laatste jaar in het middelbaar, het was mijn leukste levensjaar ooit, dat weet ik nu al. :')


    Daar had ik toch dat verslag van gezien? Als ik me niet vergis?

    Ik zou graag het einde van mijn autotheorie-examen van gisteren over willen doen omdat ik toen hartstikke vrolijk was en dat keileuk was! (:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Dwyer schreef:
    (...)

    Daar had ik toch dat verslag van gezien? Als ik me niet vergis?


    Verslag? :'D Volgens mij was dat niet het mijne. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dwyer schreef:
    (...)

    Aaai, zielig voor jouw kitten natuurlijk, en met die les missen heb ik ook wel eens gehad.

    Ja, heel zielig. Er rust een vloek op me. Alle katten die ik vroeger gehad heb zijn doodgereden. Alleen één heeft de vloek overleefd en is weggelopen naar een beter baasje dan mijn moeder was. Daar ben ik blij om.
    Maar ik zou heel graag nog een keer met ze spelen. Met alle katten die ik ooit heb gehad (baby)

    [ bericht aangepast op 8 okt 2015 - 19:54 ]

    Ik zou graag heel het middelbaar opnieuw doen, met de kennis die ik nu heb, en ervoor zorgen dat alles anders afloopt dan hoe mijn leven nu gegaan is. Vreselijk gewoon.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wat kan ik me in sommige situaties ook nog herkennen, deels zou ik mijn middelbaar ook opnieuw willen doen maar ook weer niet want nu heb ik een vriendin echt besties en die wil ik niet meer kwijt.

    Ik zou de eerste werkweek met school naar Londen over doen, maar dan met m'n tas op m'n buik ipv op m'n rug zodat niemand er iets uit kan halen en ik Jeremy Taylor niet op 10 seconden misloop.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ehhh min of meer mijn hele leven. Ik maak zoveel stomme beslissingen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik zou mijn Europees kampioenschap overnieuw willen doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou het werken op Graspop over willen doen. Het was geweldig.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Stevenson schreef:
    Ik zou de eerste werkweek met school naar Londen over doen, maar dan met m'n tas op m'n buik ipv op m'n rug zodat niemand er iets uit kan halen en ik Jeremy Taylor niet op 10 seconden misloop.


    Oh wauw heb je toen niet gebaald?

    Ik zou graag een vrijdag (paar weken geleden) over willen doen. Ik zit sinds een aantal jaar kapot erg in de knoop met mezelf, en er zijn maar heel weinig dingen die me nu echt gelukkig maken. Die vrijdag nam een meisje mij mee om met haar vriendengroep af te spreken en het was een super leuke avond! Ik kwam met een grote glimlach thuis en die bleef ook erg lang op mijn gezicht zitten, iets wat de laatste tijd niet snel meer gebeurt. Dat was ook de laatste keer dat ik weer (voor heel even) écht gelukkig was.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.