• De titel zegt het al. Ik heb meestal foundations van MAC, Dior, Estée Lauder, Clinique etc, maar dat wordt op den duur toch best wel duur. (cat)

    Ik heb meerdere drugstore foundations gebruikt, maar ik vind het wel leuk om nieuwe uit te proberen tot ik de beste heb gevonden (de beste die voor mij werkt dan). Mijn vraag is dus: wat vinden jullie de fijnste drugstore foundation?


    everything, in time

    Ik had deze in de lichtste kleur, totdat ze besloten om die niet meer te maken, dus ben ik overgestapt op deze, die ook wel licht en fijn is. Ik draag bijna nooit foundation, maar deze zijn wel fijn en goedkoop.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dopethrone schreef:
    Ik had deze in de lichtste kleur, totdat ze besloten om die niet meer te maken, dus ben ik overgestapt op deze, die ook wel licht en fijn is. Ik draag bijna nooit foundation, maar deze zijn wel fijn en goedkoop.


    Licht als in een lichte kleur of een lichte dekking? Ik ken je probleem trouwens. Ik moet altijd de lichtste foundation hebben en zelfs die is vaak te donker. Bleekneus.


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)

    Licht als in een lichte kleur of een lichte dekking? Ik ken je probleem trouwens. Ik moet altijd de lichtste foundation hebben en zelfs die is vaak te donker. Bleekneus.


    De lichtste kleur. De dekking van die eerste is fijn en dun, die tweede is wat dikker, maar met wat matterende poeder fix je dat. Bleekneuzen for the win.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dopethrone schreef:
    Ik had deze in de lichtste kleur, totdat ze besloten om die niet meer te maken, dus ben ik overgestapt op deze, die ook wel licht en fijn is. Ik draag bijna nooit foundation, maar deze zijn wel fijn en goedkoop.


    Ik gebruik de eerste ook, en de tweede ligt in mijn kast. Ik ben erg tevreden over allebei, hoewel de tweede een beetje te donker is. Via internet kun je trouwens de lichtste van die lijn nog krijgen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb gewoon een Hema foundation uit een tube voor iets van 4 euro en hij bevalt me echt heel goed. Weet niet of dat telt als drugstore, maar het is wel mijn favoriete foundation so far.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik heb laatst die van de Big Bazar meegenomen (ja ik weet het, wtf, haha), maar hij dekt eigenlijk best goed! Je moet dan wel die nemen met dat pompje zeg maar, anders wordt het me toch een rotzooi.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Omdat ik op vakantie geweest was, was ik ineens bruin, dus heb ik de goedkoopste Essence (geloof ik) foundation gekocht die een tint donkerder was, haha. Het is een matte foundation en eigenlijk is hij best goed voor die nog geen 4 euro. Ik meng hem met mijn BB creme om de textuur wat lichter te maken en ook de kleur, omdat ik ondertussen alweer minder bruin ben.


    Your make-up is terrible

    Eh.. ik gebruik foundation van Lancome, dat ding heb ik al sinds jaar en dag omdat ik zo weinig gebruik, maar dat ding was fucked up duur >.>
    Misschien dat Max Factor te doen is? ;o


    No growth of the heart is ever a waste

    Bedankt voor de ideeën! Ik heb zojuist mijn handen vol gesmeerd met foundation en kwam uiteindelijk uit op die van Bourjois: radiance reveal healthy mix. Met extracten van meloen, appel en abrikoos. :Y)
    Potverdorie alsnog 15 euro kwijt. I tried...


    [ bericht aangepast op 24 okt 2015 - 14:14 ]


    everything, in time

    Ik gebruik de illuminating foundation van de Hema in kleurnummer 01. Ik ben zelf ook een enorme bleekscheet en deze foundation is bij mij precies goed.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Handig topic. Zet ik bij mijn topics c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fukari schreef:
    Ik gebruik de illuminating foundation van de Hema in kleurnummer 01. Ik ben zelf ook een enorme bleekscheet en deze foundation is bij mij precies goed.


    Het doet me goed dat er meer bleekneuzen zijn! Ik wil dat wel eens proberen, al vind ik het stiekem best lastig om in te beelden dat die foundations ook zo goed zijn. Ik moet het luxepaard in me maar eens aan de kant leren zetten.


    everything, in time

    Eventjes een MT. Foundation vinden is veel te lastig.
    Ik draag zelf niet echt foundation omdat ik de juiste nog nooit gevonden heb. Ook ginger bleekscheet huid hier. Maar ik vind foundation al snel te dik en verstikkend. Weet iemand nog een hele luchtige en lichte foundation? Ook budget dan he. :Y)


    The truth is out there.

    Martian schreef:
    Eventjes een MT. Foundation vinden is veel te lastig.
    Ik draag zelf niet echt foundation omdat ik de juiste nog nooit gevonden heb. Ook ginger bleekscheet huid hier. Maar ik vind foundation al snel te dik en verstikkend. Weet iemand nog een hele luchtige en lichte foundation? Ook budget dan he. :Y)


    De illuminating foundation van de Hema! Ik heb precies hetzelfde probleem maar met deze heb ik er totaal geen last van :D


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Martian schreef:
    Eventjes een MT. Foundation vinden is veel te lastig.
    Ik draag zelf niet echt foundation omdat ik de juiste nog nooit gevonden heb. Ook ginger bleekscheet huid hier. Maar ik vind foundation al snel te dik en verstikkend. Weet iemand nog een hele luchtige en lichte foundation? Ook budget dan he. :Y)


    Je hebt een héle lichte, luchtige poederfoundation van Sephora, perfect. Is 22 dollar geloof ik, plus 5 nog wat shipping. Dus ongeveer 25 euro. Doe je lang mee en is heel fijn.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)