• Velen onder jullie kennen waarschijnlijk het boek Twilight van Stephenie Meyers. Ik heb het boek vorige week gelezen, en ik ben er helemaal weg van.
    Woensdag 26 november komt de film uit in alle filmzalen, maar er is ook nog altijd de avant-première op dindag in Antwerpen en Hasselt. Ik had tickets voor de avant-première, maar mag van mijn moeder niet op een gewone schoolavond gaan. Daarom ga ik gewoon naar de première op woensdag.
    Zijn er hier nog kindjes die gaan kijken? ^^
    Amélie


    Sing the song of the stars for me.

    ik ken twiligt een dikke 2 jaar nu
    tottaly addicted
    ik lees ze ook in het engels
    alleen het laatste deel heb ik al maanden en ik heb er ook al maanden niet in gelezen
    het valt me heel erg tegen: ik vind dat ze het afgeraffelt heeft, veel van hetzelfde, onrealisctisch (vooral met een onderwerp dat zoiezo niet kan moet het realisctisch zijn)
    erg jammer
    maar ik ga binnenkort naar de film, ik ben heel erg benieuwd
    alleen vind ik Edward echt totaal NIET passen bij het boek-figuur
    en bella had gespeeld moeten worden door Emily Browning
    achjaa ze konden het toch nooit perfect maken:Y)

    Degene die Edward Cullen speelt is Rober Pattinson. Hij speelde voordien al Carlo Kanewasser in Harry Potter en de Vuurbeker. ^^
    Eerst vond ik hem ook totaal niet geschikt voor de rol van Edward Cullen, maar toen ik dinsdag in de filmzaal zat, was er een soort klik. Eens ik de film aan het kijken was, begreep ik meteen waarom hij gekozen was. ^^

    gisteren gezien.


    Like; Beste film evvveeeerrr Ö


    We'll never be as young as we are tonight

    De tweede deel van dat serie heb ik ook al uit (Nieuwe Maan heet ie).
    En de film vond ik GE-WEL-DIG!!!In 2010 komt het film uit naar het tweede boek.
    Ik ben nu al hyper.

    (...)
    Degene die Edward Cullen speelt is Rober Pattinson. Hij speelde voordien al Carlo Kanewasser in Harry Potter en de Vuurbeker. ^^
    Eerst vond ik hem ook totaal niet geschikt voor de rol van Edward Cullen, maar toen ik dinsdag in de filmzaal zat, was er een soort klik. Eens ik de film aan het kijken was, begreep ik meteen waarom hij gekozen was. ^^

    ik vond 'm ook wel passen.^^
    Btw James is trouwens ook knap.

    die film lijkt me zo aff !!
    kga in de vakantie kijke xD

    OH

    MY

    F**KING


    GOOODDD





    Die film was zóó AMAZING!!!!!!!!!!!!!


    Robert Pattinson is echt zó overheet ö
    Is er een serie over Robert? :Y)

    Kusje, x


    Let's do this poo