• Hey mensen!

    Ik ben een nieuw verhaal gestart over the Hunger Games, maar ik heb zelf te weinig inspiratie voor goede tributen. Ik heb er al wel een paar, maar ik denk dat jullie voor nog veel betere kunnen zorgen.

    Het verhaal is eigenlijk heel standaard voor een Hunger Games story: de beschrijving van een Hongerspelen.
    De hoofdpersoon is een meisje uit district 7, de dochter van een winnaar.

    Als je ook een tribuut wil, vul dit lijstje dan in:

    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter: (Het liefst uitgebreid)
    Uiterlijk: (Met foto graag)
    District:
    Wapen: (Het is leuk als het aansluit op je district)
    Aandenken:
    Voordelen in de spelen: (De arena is een soort ondergronds doolhof van grotten, er groeien wel planten maar niet veel)
    Nadelen in de spelen:
    Geschiedenis:
    Boete: (Dit is handig voor de herhaling van de boete, vrijwilliger of niet, etc)
    Quote: (Dit is niet verplicht, maar als er een tekst is wat het karakter goed beschrijft, zet dit er dan bij)
    Extra:

    Dit zijn de karakters die er al zijn, lees ze goed door om te voorkomen dat je karakter er teveel op lijkt!

    Naam: Ronja Never
    Leeftijd: Ronja is 15 jaar, geboren op 31 mei, wat haar sterrenbeeld Tweelingen maakt.
    Karakter: Dat Ronja er heel handig uitziet, zegt niet dat ze dat echt zo is. Ronja is het type flapuit dat iedereen wel kent, de clown in je klas, en heeft nogal vaak stemmingswisselingen. Ze weet haar gevoelens meestal wel te verbergen, wat haar nog wispelturiger doet lijken dan ze al is. Ze is wat arrogant, maar mensen doden vindt ze walgelijk. Ze zou het dan ook nooit doen als ze niet in de Spelen zat. Ook is Ronja vreselijk onhandig, en stoot zo ongeveer alles om in haar buurt. Eigenlijk is Ronja best gek, en dat weet ze.
    Uiterlijk:


    Ronja is best mooi, maar dat vindt ze zelf niet zo. Haar huid heeft een zeer bleke kleur, maar meestal is deze wat vies omdat Ronja zo vaak buiten is. Haar ogen zijn lichtgrijs, met groene en blauwe vlekjes. Haar haren zijn lang en donkerrood, een echte herfstkleur, en vallen over haar heupen. Ronja vind zelf dat ze er ongelooflijk poppig uitziet en dat vindt ze maar niks. Ze is een beetje klein, en heeft een erg kinderlijke uitstraling. Haar gezicht is nog rond en onschuldig, met een kleine wipneus en fijne lippen. Ronja is erg getraind, maar het heeft haar niet echt sterk gemaakt. Wel is ze erg lenig.
    District: 7.
    Wapen: Een zwaard. Ronja vind dit een heel fijn wapen omdat het zo effectief is, en vaak gooit ze er ook mee. Maar als ze mist is ze haar zwaard kwijt...
    Aandenken: Een rozenkrans. Deze had haar moeder ook als aandenken.
    Voordelen in de spelen: Ronja heeft veel vecht- ervaring, en kan het ook heel goed.
    Nadelen in de spelen: Ronja is ongelooflijk onhandig en dat zorgt ervoor dat ze over vanalles struikelt. Vaak moet ze hier ook nog eens luid bij vloeken...
    Geschiedenis: Ronja is de dochter van een oudwinnaar, Erin Never. Ze woonde in een winnaarswijk, en had erg veel vrienden. Iedereen vond het wel prettig bij zo'n enthousiast persoon te zijn met vreemde ideeën, en dat deden ze dan ook. Maar toen haar broer, Mark werd getrokken voor de Spelen en niet meer terugkwam, werd Ronja harder. Toch verloor ze nooit de hoop, en toen haar vader plotseling verdween, ging het leven gewoon verder voor haar. Ze geloofde er in dat haar vader ooit zou terug komen, later, was al die hoop op zijn terugkeer verdwenen. En nu ze is getrokken, heeft ze alle vroegere hoop opgegeven en bespot ze degene die denken dat ze haar nog pijn kunnen doen.
    Boete: In Ronja's boete liet ze eigenlijk meteen zien dat het haar niks kan schelen wat anderen vinden. Ze zei heel duidelijk haar mening, zonder zich iets van de boze Capitool- blikken aan te trekken. Ze was niet bang, al was ze geen vrijwilliger. Ze lachte het Capitool uit om het denken haar nog te kunnen pijn doen met iets als de Spelen. Volslagen krankzinnig dus.
    Quote: ,,Het kan me niet schelen dat ik gek word genoemd. Of krankzinnig. Ik weet zelf prima wie ik echt ben.''
    Extra: -

    Naam: Eric Stonehouse
    Leeftijd: Eric is nu 17 jaar, Weegschaal.
    Karakter: Eric is erg gesloten. Hij zit wel vaak bij gesprekken, maar praat zelf niet mee. In plaats daarvan hoort hij alles. Hij is eerlijk, maar vaak onduidelijk of bot. Hij is een denker, en alles wat hij doet, heeft een rede, die je vaak pas later ziet. Iedere handeling is een puzzelstukje voor een groter doel. Eric heeft een kalme uitstraling, met niet tot heel weinig gevoel in zijn blik. Hij kan perfect toneelspelen, en is ook een geweldige dief. Dit laatste weten de meeste mensen niet omdat hij normaal juist zo eerlijk is.
    Uiterlijk:


    Eric zou door de meeste mensen wel als "knap" worden beschreven. Hij heeft een bleke huid met zwarte haren, en lichtblauwe ogen die hem eruit laten zien als een of andere winterprins. Hij is slank maar atletisch gebouwd, als een jachtluipaard. Zijn gezicht is nog zacht, maar heeft al wel vormen die zeggen dat hij harde gelaatstrekken krijgt. Hij is best lang, maar ook weer niet heel erg. Er zijn genoeg mensen van zijn leeftijd die boven hem uittorenen.
    District: 7, net als Ronja.
    Wapen: Eric heeft gekozen voor een bijl, aangezien dat één van de weinige wapens is die hij zeker kan hanteren. Hier heeft hij dan ook erg veel ervaring mee, gezien zijn district.
    Aandenken: Eric heeft een medaillon met een foto van zijn familie.
    Voordelen in de spelen: Eric is een meester in sluipen en horen, een jager, als dat had gemogen.
    Nadelen in de spelen: Hij kan door anderen als groot obstakel worden gezien en heeft dus genoeg beroeps achter zich aan.
    Geschiedenis: Eric is opgegroeid in een niet rijk, noch arme familie. Ze hadden genoeg te eten, maar niet zoveel dat ze overhielden. Eigenlijk was alles rustig, tot zijn achtste. Zijn beste vriend raakte zijn vader kwijt aan het Capitool, omdat ze hem verdachten van verraad. Zijn vriend werd hierdoor gek en is weggelopen, en nooit meer terug gezien. Daar schrok Eric heel erg van, maar hierna is er eigenlijk niks ergs meer gebeurd. Tot hij getrokken werd.
    Boete Nadat Ronja getrokken was, werd de mannelijke tribuut getrokken. Het was een schok voor Eric, maar niet bijzonder.
    Quote: ,,Dat ik niks zeg, zegt niet dat ik niet luister.''
    Extra: -

    Naam: Rose Heaven
    Leeftijd: 12, boogschutter
    Karakter: Rose is erg lief en verzorgend, en begrijpt niet waarom de Hongerspelen er zijn. Ze is erg snel gehecht aan mensen, en die mensen meestal ook aan haar. Ze heeft het effect op mensen dat ieder kind heeft, het effect van schuld als ze haar proberen te doden. Rose weet dit helemaal niet, net zo min als in hoe groot gevaar ze werkelijk zit. Want, wie zou haar nou willen doden?
    Uiterlijk:


    Rose is redelijk gebruind, met grijsblauwe ogen en donkerblond haar. De meeste mensen vinden haar erg mooi voor haar leeftijd. Ze is klein, en wordt vaak wat jonger geschat dan ze is.
    District: 10
    Wapen: Rose gebruikt al haar hele leven een lasso en heeft dat dus gekozen.
    Aandenken: Rose heeft een van stro gevlochten armband bij zich.
    Voordelen in de spelen: Rose kan heel snel rennen omdat ze zo vaak vee moest terughalen, wat haar dus werkelijk als de wind maakt.
    Nadelen in de spelen: Rose kan geen vuur maken of andere nuttige dingen. Planten kent ze ook niet, dieren zijn haar passie.
    Geschiedenis: Rose leefde in het kleine district 10, waar ze rustig opgroeide. Tot ze getrokken werd.
    Boete: Rose bezorgde de menigte veel gemompel toen ze getrokken werd. Haar moeder rende gillend naar voren maar werd afgevoerd.
    Quote: ,,Niemand is helemaal goed of slecht. De meeste mensen hangen er tussenin.''
    Extra: -


    Verder heb ik ook al het meisje uit district 10 en 11, maar de rest mogen jullie helemaal doen! Maak er wat leuks van!

    District 1
    Safrina Biss
    Jayden Clark

    District 2
    Madelina Elena Kyriakou

    District 3
    Mary Louise Davis

    District 4
    Hannah Marie Irvin

    District 5
    Mariah Aleana Davis

    District 6

    Xavier Gonzalez

    District 7
    Ronja Never
    Eric Stonehouse

    District 8

    District 9

    District 10
    Rose Heaven
    Sam White

    District 11
    Meghan Marriohne

    District 12

    [ bericht aangepast op 10 nov 2015 - 17:07 ]


    obsessive rage

    Ik maak wel een district 2 meisje voor je.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Naam: Madelina Elena Kyriakou
    Leeftijd: ze is momenteel zestien jaar, ze verjaart op negen augustus waardoor haar sterrenbeeld Leeuw is.
    Karakter: Madelina is een nogal arrogant type, ze wilt altijd haar gelijk krijgen en wilt overal de beste in zijn. Madelina is nogal moordlustig wat nogal logisch is voor een district 2 inwoner. Naast alle negatieve punten die ze bezit, is Madelina een doorzetter. Ze doet alles om haar doel te behalen en is niet bang om daarvoor alles te doen. Veder is ze heel trouw aan haar vrienden en vriendinnen. In de hongerspelen zal zij ook trouw zijn aan haar beroepsgenoten maar ook de trouwe Madelina zal dan ook keihard mee kunnen spelen.
    Uiterlijk: ( Holland Roden)


    Madelina wordt door vele mensen als een mooie meid gezien. Haar rossige lokken die langzaam golven als het niet gekamd is. Madelina is knap en dat vind ze zelf ook. Ze doet er ook alles aan om er knap uit te zien. Madelina is redelijk lang, ze is 1.79 waardoor ze soms net zo lang is als haar mannelijke leeftijdsgenoten waar ze soms moeite mee heeft. Madelina is atletisch gebouwd vanwege haar trainingen voor de spelen.
    District: 2
    Wapen: Madelina hanteert het zwaard, wegwerp messen en een speer, maar laat Madeline niet met een pijl en boog werken, dat kan ze totaal niet.
    Aandenken: Madelina heeft een ketting meegenomen die haar doet denken aan haar zusje die stierf in de hongerspelen.
    Voordelen in de spelen: Madelina heeft een goede conditie en kan goed omgaan met wapens waardoor dat gemakkelijker voor haar wordt.
    Nadelen in de spelen: Madelina kan totaal niet eten zoeken wat niet giftig is. Ze kan geen dieren doden voor voedsel omdat ze daar niet tegen kan.
    Geschiedenis: Madelina is opgegroeid als weeskind samen met haar zusje, Cleo die twee jaar geleden stierf in de hongerspelen. Madelina leeft opzich zelf en doet mee aan de spelen omdat ze niks weet te verliezen en ze doet het voor Cleo.
    Boete: Madelina bood zich direct aan toen de vrouwelijke tribuut bekend werd. Daarna kwam ze zelfverzekerd op het podium en liet de meteen al een gevaarlijke indruk zien aan het publiek.
    Quote: "Niet iedereen uit mijn district heeft een goede leven, iedereen overschat dat"
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 1 nov 2015 - 17:31 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    Naam: Madelina Elena Kyriakou
    Leeftijd: ze is momenteel zestien jaar, ze verjaart op negen augustus waardoor haar sterrenbeeld Leeuw is.
    Karakter: Madelina is een nogal arrogant type, ze wilt altijd haar gelijk krijgen en wilt overal de beste in zijn. Madelina is nogal moordlustig wat nogal logisch is voor een district 2 inwoner. Naast alle negatieve punten die ze bezit, is Madelina een doorzetter. Ze doet alles om haar doel te behalen en is niet bang om daarvoor alles te doen. Veder is ze heel trouw aan haar vrienden en vriendinnen. In de hongerspelen zal zij ook trouw zijn aan haar beroepsgenoten maar ook de trouwe Madelina zal dan ook keihard mee kunnen spelen.
    Uiterlijk: ( Holland Roden)


    Madelina wordt door vele mensen als een mooie meid gezien. Haar rossige lokken die langzaam golven als het niet gekamd is. Madelina is knap en dat vind ze zelf ook. Ze doet er ook alles aan om er knap uit te zien. Madelina is redelijk lang, ze is 1.79 waardoor ze soms net zo lang is als haar mannelijke leeftijdsgenoten waar ze soms moeite mee heeft. Madelina is atletisch gebouwd vanwege haar trainingen voor de spelen.
    District: 2
    Wapen: Madelina hanteert het zwaard, wegwerp messen en een speer, maar laat Madeline niet met een pijl en boog werken, dat kan ze totaal niet.
    Aandenken: Madelina heeft een ketting meegenomen die haar doet denken aan haar zusje die stierf in de hongerspelen.
    Voordelen in de spelen: Madelina heeft een goede conditie en kan goed omgaan met wapens waardoor dat gemakkelijker voor haar wordt.
    Nadelen in de spelen: Madelina kan totaal niet eten zoeken wat niet giftig is. Ze kan geen dieren doden voor voedsel omdat ze daar niet tegen kan.
    Geschiedenis: Madelina is opgegroeid als weeskind samen met haar zusje, Cleo die twee jaar geleden stierf in de hongerspelen. Madelina leeft opzich zelf en doet mee aan de spelen omdat ze niks weet te verliezen en ze doet het voor Cleo.
    Boete: Madelina bood zich direct aan toen de vrouwelijke tribuut bekend werd. Daarna kwam ze zelfverzekerd op het podium en liet de meteen al een gevaarlijke indruk zien aan het publiek.
    Quote: "Niet iedereen uit mijn district heeft een goede leven, iedereen overschat dat"
    Extra: -


    Ze is leuk! Ik ga haar er even inzetten, ook fijn dat er eindelijk iemand is die niet kan boogschieten! (Normaal gesproken is het vechten om de boog)
    Ik zal haar vooral messen laten gebruiken, gezien Ronja ook met het zwaard vecht (Al is het natuurlijk leuk als ze er om vechten :p)

    Dankje!


    obsessive rage

    Ik maak wel een meisje uit 4 voor je. Ik kan er alleen niet vandaag mee bezig, maar zal de rol zo snel mogelijk invullen (:
    Ik gebruik trouwens Maia Mitchell als faceclaim.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2015 - 18:49 ]


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Leuk! En doe maar rustig aan hoor, Ronja heeft een vreselijk slecht geheugen en zal dus pas in het Capitool mensen gaan herkennen ;)


    obsessive rage

    Maar goed dat ik dit zie! Ik ga even een jongen van district 10 invullen (:


    they took achlys

    Naam: Sam White
    Leeftijd: Nu is Sam 14 jaar, Vissen.
    Karakter: Sam is redelijk rustig, maar is wel het type jongen dat flauwe grappen maakt. Hij is erg sociaal en vergevingsgezind, anders dan de meeste mensen verplaatst hij zich heel makkelijk in een ander. Als hij iets niet begrijpt frustreert dat hem dan ook enorm. Sam is best voorspelbaar, misschien omdat hij het zelf zo vervelend vindt iets niet te zien aankomen.
    Uiterlijk:


    Sam is redelijk lang voor zijn leeftijd en wordt vaak wat ouder ingeschat dan hij is. Hij heeft redelijk wat sproeten op zijn bleke huid. Zijn haar zit tussen goud en lichtbruin in, met wat slag erin, zijn ogen zijn groot, rond en lichtgroen. Het liefst draagt hij losse kleding.
    District: 10
    Wapen: Sam hanteert niet echt een wapen, maar heeft ontdekt dat hij redelijk goed met een slinger om kan gaan.
    Aandenken: Eigenlijk heeft Sam te laat aan zijn aandenken gedacht, maar dankzij zijn styliste heeft hij een foto. Die heeft hij opgerold en aan een koortje om zijn nek gehangen.
    Voordelen in de spelen: Sam is erg sociaal en zal dus snel een bondgenootschap weten te regelen.
    Nadelen in de spelen: Sam raakt erg snel gehecht aan mensen en kan dus niet echt goed doden.
    Geschiedenis: Sam woonde bij een redelijk rijke familie, en hoefde ook niet echt te werken, in tegenstelling van zijn vrienden. Hij was de zoon van de burgemeester. Hij hoorde bij een van de populairste vriendengroepen van de school, en leidde een rustig bestaan. Hij zag wel constant mensen verdwijnen, maar zelf kwam hij er nooit echt mee in aanraking vanwege zijn status. Toch schrikt hij er iedere keer weer van.
    Boete: Eigenlijk werd Sam niet getrokken, maar zijn beste vriend. Sam kon die niet laten meevoeren, en gezien zijn drang mensen te helpen, bood hij zichzelf aan.
    Quote: ,,Mijn vrienden zijn voor mij het belangrijkst. Daarna mag ik naar mezelf kijken.''
    Extra: -


    they took achlys

    Oeh! Hij is leuk Mary!


    obsessive rage

    Naam:
    Hannah Marie Irvin.
    Leeftijd:
    15 jaar oud.
    Karakter:
    Hannah stottert. Hier heeft ze al haar hele leven last van, en het is één van de redenen dat ze ontzettend onzeker is over zichzelf. Ze heeft heel veel moeite met praten, ze schaamt zich ervoor dat ze niet goed uit haar woorden kan komen en blijft daardoor liever stil. Hierdoor lijkt ze een verlegen, misschien zelfs asociaal type, maar dat is juist niet het geval. Hannah is namelijk een persoon die het altijd met iedereen het beste voor heeft. Ze ziet alleen het goede in een persoon. Je zou haar een beetje naïef kunnen noemen.
    Meedoen aan de Hongerspelen is voor Hannah vreselijk. Ze heeft een ontzettend lieve persoonlijkheid en kan er niet eens aan denken om iemand pijn te doen, laat staan te vermoorden.
    Uiterlijk:
    Dankzij de zon die in het mooie district 4 altijd schijnt heeft Hannah een erg gebruinde huid. Elke ochtend voor school loopt ze hard op het strand om haar hoofd leeg te kunnen maken, en ook 's middags kun je haar vaak op het strand vinden om te zwemmen en te surfen. Door het vele sporten heeft ze een atletisch figuur gekregen en is ze vrij sterk..
    Hannah heeft lang, bruin haar. Haar ogen hebben ook een bruine kleur.
    Make-up draagt ze enkel op feestjes. Ze ziet het nut er niet zo van in. Sowieso doet ze niet heel veel aan haar uiterlijk: haar haar zit meestal in een rommelige paardenstaart of knot en ze draagt vrij simpele kleding.
    District:
    Hannah komt uit district 4.
    Wapen:
    Hannah houdt niet van wapens, maar beseft zelf ook wel dat ze er een nodig heeft om zich te kunnen verdedigen. Daarom kiest ze voor een drietand, het enige wapen waar ze een beetje ervaring mee heeft. Drietanden worden in district 4 namelijk gebruikt om te kunnen vissen.
    Aandenken:
    Een ketting met een klein ringetje eraan. Hannah kreeg de ring van haar opa toen ze klein was, en nu ze ouder is en de ring niet meer past draagt ze hem aan een kettinkje.
    Voordelen in de spelen:


    Hannah is erg sportief. Ze heeft een goede conditie, kan snel rennen en is best sterk. Als er water is in de arena is dit ook in haar voordeel, want ze kan goed zwemmen en vissen.
    Nadelen in de spelen:
    Hannah wil geen mensen doden. Haar plan is om een bondgenootschap aan te gaan met meerdere mensen, zodat ze in ieder geval de eerste paar dagen veilig is. Ook heeft ze niet al te veel verstand van planten, waardoor het een beetje lastig kan zijn om aan eten te komen.
    Geschiedenis:
    Hannah's ouders zijn eigenaar van een klein restaurant waar ze zelf gevangen vissen serveren. Hiermee verdienen ze net genoeg om hun twee kinderen, Hannah en haar jongere zusje Molly, te eten te kunnen geven. Hannah heeft een goede band met haar ouders. Haar zusje Molly is een jaar jonger dan Hannah en is haar beste vriendin. Molly is geen normaal meisje, ze is namelijk blind. Dit zorgt voor de nodige moeilijkheden.
    Boete:
    Hannah had nooit verwacht ooit mee te moeten doen aan de Hongerspelen, maar haar ergste droom kwam uit. Niet Hannah zelf, maar Molly werd getrokken. Molly, haar blinde zusje die geen schijn van kans zou maken.
    Hannah twijfelde geen moment en bood zich meteen als vrijwilliger aan.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Deze vind ik echt leuk ^^


    obsessive rage

    Fijn om te horen! Ik heb een abo genomen op je verhaal (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Dankje daarvoor! ^^


    obsessive rage

    Naam: Jayden Clark
    Leeftijd: 17
    Karakter: Jayden is totaal niet wat je verwacht van een beroepstribuut uit District 1. Hij is een vriendelijke, aardige jongen en hij waakt als een leeuw over zijn kleine broertje. Jayden is nogal eigenwijs tot op het irritante aan toe. Hij is zeer behulpzaam, wat zeer gewaardeerd word in zijn District. Hij heeft een ontzettende hekel aan de hongerspelen, maar ziet ze als een kans op een beter leven. Door zijn lieve karakter, is hij erg goed van vertrouwen. Het is al een paar keer voorgekomen dat hij de verkeerde mensen vertrouwde.
    Uiterlijk: Vele meiden uit zijn district zeggen dat hij knap is. Maar Jayden zit iet wachten op hun aandacht. Hij ziet er iets ouder uit dan dat hij in werkelijkheid is. Jayden heeft bruin haar dat hij vaak in een kuif omhoog heeft staan, of als hij geen zin heeft iets met zijn haar te doen verstopt hij het onder een snapback. Hij heeft een hekel aan scheren en daarom heeft hij meestal wel een baardje van een paar dagen oud.Hij heeft bruine ogen. Doordat hij een echte sport fanaat is heeft hij een gespierd lichaam. Jayden is 1,80 meter wat hem niet klein maakt, maar ook niet heel lang.


    District: 1
    Wapen: Jayden an wel overweg met alle wapens, maar een speer heeft zijn voorkeur.
    Aandenken: Een zwarte lederen armband die van zijn vader is geweest.
    Voordelen in de spelen: Jayden is erg sportief waardoor hij een goede conditie heeft en omdat hij stiekem heeft getraind voor de spelen kan hij goed omgaan met wapens.
    Nadelen in de spelen: Hij is soms te snel van vertrouwen, wat hem wel eens in problemen kan opleveren. Hij is dan wel een vrijwilliger en is er op gebrand om te winnen, toch heeft hij moeite met de gedachte at hij onschuldige kinderen zal moet vermoorden.
    Geschiedenis: Jayden's ouders (Jayden en Daisy) hebben zijn beide tributen geweest in dezelfde hongerspelen. Daisy gekozen en Jayden is vrijwillig gegaan om zijn vriendin te redden. Dat is hem gelukt en Daisy heeft de hongerspelen gewonnen, niet lang daarna kwam ze erachter dat ze zwanger was van Jayden. Ze heeft het kind naar zijn vader genoemd. Een paar jaar later ontmoete ze haar tweede liefde Jos. Met hem trouwde ze uiteindelijk en kreeg ze nog een zoon, helaas heeft ze nooit van haar tweede kind kunnen genieten, want ze stierf bij zijn geboorte. Jos werd samen met de jonge Jayden en de baby de winnaarswijk uitgezet. Jos heeft door zijn verdriet een tijd niet kunnen werken en daardoor zijn ze nu erg arm.
    Jayden heeft een goede band met Jos en hij is dol op zijn kleine broertje. Hij werkt al een paar jaar als sportinstructeur.
    Boete: (Dit is handig voor de herhaling van de boete, vrijwilliger of niet, etc) Jayden is een vrijwilliger. Hij doet dit niet voor de roem of de eer, zoals de meeste beroepstributen doen. Hij doet dit voor het geld, zodat hij zijn familie een beter leven kan geven.

    Hij staat erbij! ^^ Eerst dacht ik dat hij wat veel op Ronja zou gaan lijken, maar nu valt dat gelukkig echt heel erg mee =)
    (De beroeps kunnen wel een tikkeltje gemener worden in Ronja's ogen, maarja, zij is wel de rijke snob die het Capitool belachelijk maakt ^^)


    obsessive rage



    Naam: Mary Louise Davis.
    Leeftijd: 19.
    Karakter: Komt.
    Uiterlijk: Komt.
    District: 3.
    Wapen: Twee electro sticks.
    Aandenken: Haar grootvader's horloge waar zijn naam in staat gegraveerd.
    Voordelen in de spelen: Komt.
    Nadelen in de spelen: Komt.
    Geschiedenis: Komt.
    Boete: Haar familie is bekend in District 3 met hun garage waar ze aan van alles werken voor andere mensen. Mary Louise hielp vaak mee met het fixen van kapotte onderdelen. Er kwam een dag toen haar grootvader ruzie kreeg over de kosten en wou Mary Louise wraak nemen op de mensen die haar grootvader belachelijk hadden gemaakt. Ze had namelijk iets van die mensen gesaboteerd en jammer genoeg kwamen ze er te snel achter. Om er voor te zorgen dat haar grootvader gewoon zijn shop kon houden werd ze vrijwilliger voor de Hunger Games.
    Quote: /
    Extra: Komt.


    Ik maak het later af. Sowieso deze week.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus