• http://www.wattpad.com/user/LolaMinnie

    PRECIES HETZELFDE, HOE KAN IK HAAR MELDEN?!!?!?!?!


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Je kunt het melden (maar hiervoor moet je daar ingelogd zijn), dus ik heb geen flauw idee hoe het daar werkt.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    zullen we om te beginnen je hoofdstuk weg halen? misschien ff een pb sturen naar een van de mods met een link =)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Wat je dus níet moet doen, is haar een teringhoer noemen. Just sayin'. Misschien melden bij de mods van die site zelf.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    Wat je dus níet moet doen, is haar een teringhoer noemen. Just sayin'. Misschien melden bij de mods van die site zelf.



    Ik pik het niet dat ze mijn verhaal jat. Waar zitten die mods op die site?


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Het staat op Wattpad, dus daar kan via Q niets aan gedaan worden. Je moet op Wattpad naar het verhaal gaan dat ze van je heeft gekopieerd en dat melden ("melden" in dat blokje aan de rechterkant, onder de afbeelding van het verhaal). Ik heb geen idee of dat ook anoniem/zonder account kan, maar een account aanmaken is volgens mij vrij simpel, mocht dat nodig zijn.
    Ik zou de scheldwoorden overigens wel weglaten, want het is begrijpelijk dat je hier kwaad over bent, maar daar wordt het ook niet beter van. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    AntwaMalik schreef:
    (...)


    Ik pik het niet dat ze mijn verhaal jat. Waar zitten die mods op die site?

    Jij bent er lid van, hoe moet ik dat nou weten :'). Ik adviseer je om haar gewoon te vragen om jouw verhaal van die site te halen.


    The odds are néver in our favor.

    Door dit soort topics ga ik altijd even Googlen of ik nog wel de enige ben die mijn eigen verhalen 'schrijf''. x)
    OT; zo te zien heb je haar al gemeld, dus als het goed is moet alles nu op zijn pootjes terecht komen. Ik vind het nog steeds heel zwak van mensen dat ze zomaar het verhaal van iemand anders jatten. Belachelijk gewoon.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 14:41 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Knight schreef:
    (...)
    Jij bent er lid van, hoe moet ik dat nou weten :'). Ik adviseer je om haar gewoon te vragen om jouw verhaal van die site te halen.



    Ik ben helemaal géén lid. Een meisje stuurde mij die link toe en ik heb me aangemeld via Twitter zodat ik op haar gastenboek kon reageren.


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Wiarda schreef:
    Door dit soort topics ga ik altijd even Googlen of ik nog wel de enige ben die mijn eigen verhalen 'schrijf''. x)
    OT; zo te zien heb je haar al gemeld, dus als het goed is moet alles nu op zijn pootjes terecht komen. Ik vind het nog steeds heel zwak van mensen dat ze zomaar het verhaal van iemand anders jatten. Belachelijk gewoon.


    Ja, hoe kan je controleren of andere mensen mijn verhaal niet jatten? Ja, ik heb zin om haar recht in het gezicht te stompen, wat denkt zij?


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Fijne tags heeft dat verhaal... (cat)

    Er is ongetwijfeld ergens een meldknop

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 14:47 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    AntwaMalik schreef:
    (...)

    Ja, hoe kan je controleren of andere mensen mijn verhaal niet jatten? Ja, ik heb zin om haar recht in het gezicht te stompen, wat denkt zij?

    Je kan een stukje van je verhaal tussen aanhalingstekens invullen in Google. Dan zal Google alleen zoeken naar sites/pagina's die dat stukje tekst er letterlijk op hebben staan. En tja, als je dan resultaten krijgt van andere sites dan Quizlet...


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Je kan een stukje van je verhaal tussen aanhalingstekens invullen in Google. Dan zal Google alleen zoeken naar sites/pagina's die dat stukje tekst er letterlijk op hebben staan. En tja, als je dan resultaten krijgt van andere sites dan Quizlet...


    Oh oké. Nou maar ik pak haar echt. Ik laat het hier niet bij zitten.


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    AntwaMalik schreef:
    (...)

    Oh oké. Nou maar ik pak haar echt. Ik laat het hier niet bij zitten.


    Meld het bij de modus daar. Met schelden kom je nergens


    quidquid excusatio prandium pro

    AntwaMalik schreef:
    (...)

    Oh oké. Nou maar ik pak haar echt. Ik laat het hier niet bij zitten.


    Je hebt haar al gemeld, klaar, end of story, je kent haar niet eens en om haar nou te bedreigen of uit te schelden, whatever, dat heeft toch geen zin >_> ja, het is laag dat ze je verhaal steelt, maar je hebt haar nou al uitgescholden en gemeld, meer kan je niet doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Je kan een stukje van je verhaal tussen aanhalingstekens invullen in Google. Dan zal Google alleen zoeken naar sites/pagina's die dat stukje tekst er letterlijk op hebben staan. En tja, als je dan resultaten krijgt van andere sites dan Quizlet...


    Er zijn ook al een aantal gevallen geweest van quizletters die zo stom waren om verhalen van andere quizletters te stelen


    quidquid excusatio prandium pro