• > ...passeerde ik een oude man die in zijn tuin stond en heel heftig fronste toen hij mij met mijn telefoon zag, maar echt helemaal oplichtte toen zijn blik op mijn hond viel, en mij toen ook opeens heel vriendelijk groette.
    > ...vond ik een prullenbak op een plek waar ik die niet verwacht had, waardoor ik maar een half rondje lang een zakje met een hondendrol erin hoefde mee te slepen, in plaats van het helemaal mee naar huis te nemen. Yay!
    > ...kwam er net een vrouw langs joggen toen ik mijn hond hardop vroeg of ze links of rechtsaf wilde en haar waarschuwde om niet over een slak te struikelen.
    > ...vond ik een Goldeen en kwam er een Sandshrew uit een van mijn eieren en kreeg ik in totaal zestien Pokéballs van Pokéstops, maar eindigde uiteindelijk toch met minder Pokéballs dan ik mee was begonnen omdat ik alle Weedles moet vangen. Allemaal. (En de Weedles hadden daar weinig zin in, helaas.)
    > ...kwam ik een vrouw tegen met een dikke corgi! Ik weet echt 99,9% zeker dat dit mijn grote vriend Ivan was. Hij leek me niet onmiddellijk te herkennen, maar riep wel "awoe!" toen er een man met dreadlocks langsfietste. Die Ivan toch, onverwacht als altijd.
    > ...was ik bijna weer thuis toen een buurvrouw me staande hield om te vragen waarom er al twee weken slingers bij ons in de woonkamer hangen. (Het antwoord is dat mijn zusje einde juli jarig was en ik morgen en dat we een week op vakantie waren tussendoor en er dus is besloten om alle versiering maar gewoon te laten hangen, maar dat was volgens mij het soort buurvrouw dat zich zoiets niet echt kon voorstellen.)
    > ...had ik geen flauw idee waarom mensen mij steeds zo raar/verward/afkeurend/geamuseerd aankeken, tot ik besefte dat ik mijn jas open had gehouden omdat het warm was en ik een grijze trui met een gigantische sneeuwpop met wortelneus en sjaal en kerstmuts draag, op twaalf augustus. Tja.

    Dus, hoe was de wereld tijdens jullie laatste wandeling? (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    haha, ik heb helaas geen hond, maar ik kan het me zeker voorstellen! Vooral de mensen die je raar aankijken, totdat je beseft dat je gulp open stond, of een enorme melksnor hebt, die je nog niet gezien had omdat je te moe was om in de spiegel te kijken xD maar ja.... Honden zijn echt het handigste middel om ongestoord op pokemon jacht te gaan. Ik ga denk ik de hond van de buren maar eens lenen :Y)


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Haha, zo grappig.
    Ik mis mijn hondje echt zo erg. Ik zit voor 6 weken in Frankrijk en ik mis mijn ouders helemaal niet, maar ik heb zo'n heiwee naar mijn hondje.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hahaha dit topic heeft mijn dag goed gemaakt :'D geniaal.
    Ik ga vanavond wandelen dus zal het je dan laten weten *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hahaha, vet grappig.
    Ik was gisteren aan het wandelen met de hond van mijn oma. Hij had in de middag al gepoept dus ik had geen zakje op de riem gedaan, besloot ie toen om recht voor iemands oprit er lekker voor te gaan :'D Ik snel naar huis, zakje pakken en weer teruglopen, maar man, dat was toch wel even ongemakkelijk.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Toen ik net mijn wandeling maakte -of eerder fietstocht naar het bos en dan wandelen- moest ik plotsklaps remmen omdat er een Jigglypuff op mijn scherm verscheen -de hond was niet geamuseerd.
    > Eindelijk in het bos aangekomen is het eerste wat ik deed met mijn schoenen in de modder staan.. Ugh..
    > vervolgens ontweek ik heel soepel de eendenvijver want ik loop in mijn pyjama en er liepen daar mensen, ren hond ren!
    Verder gebeurde er niet zoveel, maar Max was blij dat hij eindelijk had kunnen plassen xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Haha wat een avontuur weer.

    Ik ga zo weer met mijn grote viervoeter wandelen (of fietsen idk).
    Kan die van jullie ook zo treuzelen? Die van mij moet overal aan ruiken.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Tallata schreef:
    haha, ik heb helaas geen hond, maar ik kan het me zeker voorstellen! Vooral de mensen die je raar aankijken, totdat je beseft dat je gulp open stond, of een enorme melksnor hebt, die je nog niet gezien had omdat je te moe was om in de spiegel te kijken xD maar ja.... Honden zijn echt het handigste middel om ongestoord op pokemon jacht te gaan. Ik ga denk ik de hond van de buren maar eens lenen :Y)


    Haha, dat is wel waar, inderdaad. Een alibihond is erg handig. :Y)



    AIIison schreef:
    Haha, zo grappig.
    Ik mis mijn hondje echt zo erg. Ik zit voor 6 weken in Frankrijk en ik mis mijn ouders helemaal niet, maar ik heb zo'n heiwee naar mijn hondje.


    Ah, dat kan ik me zo goed voorstellen. Ik was laatst één week op vakantie zonder hond en dat was al behoorlijk raar, dus zes weken lijkt me erg lastig. De reünie zal dan wel des te beter voelen, waarschijnlijk! ^^



    Frodo schreef:
    Hahaha dit topic heeft mijn dag goed gemaakt :'D geniaal.
    Ik ga vanavond wandelen dus zal het je dan laten weten *O*


    En, hoe was de avondwandeling? (krul)



    Eledhel schreef:
    Hahaha, vet grappig.
    Ik was gisteren aan het wandelen met de hond van mijn oma. Hij had in de middag al gepoept dus ik had geen zakje op de riem gedaan, besloot ie toen om recht voor iemands oprit er lekker voor te gaan :'D Ik snel naar huis, zakje pakken en weer teruglopen, maar man, dat was toch wel even ongemakkelijk.


    Oh gosh, dat is altijd extreem awkward, ja. Ik heb ooit al een keer een drol van de oprit van wat buren opgepakt met een handschoen omdat ik geen zakje bij me had. :'D Wel heel netjes dat je nog terug bent gegaan om het op te ruimen! Veel mensen zouden het hebben laten liggen, dus je buren mogen blij met jou zijn, haha.



    Laleah schreef:
    Toen ik net mijn wandeling maakte -of eerder fietstocht naar het bos en dan wandelen- moest ik plotsklaps remmen omdat er een Jigglypuff op mijn scherm verscheen -de hond was niet geamuseerd.
    > Eindelijk in het bos aangekomen is het eerste wat ik deed met mijn schoenen in de modder staan.. Ugh..
    > vervolgens ontweek ik heel soepel de eendenvijver want ik loop in mijn pyjama en er liepen daar mensen, ren hond ren!
    Verder gebeurde er niet zoveel, maar Max was blij dat hij eindelijk had kunnen plassen xD


    Jigglypuff, oeh. Ik wed dat de hond het wel zou hebben begrepen als hij zelf Pokémon Go had. :Y) En hé, uiteindelijk was je voor hem buiten, dus hij kan niet klagen.



    Aegon schreef:
    Haha wat een avontuur weer.

    Ik ga zo weer met mijn grote viervoeter wandelen (of fietsen idk).
    Kan die van jullie ook zo treuzelen? Die van mij moet overal aan ruiken.


    Ja, soms wel, inderdaad. Ik liep vanochtend weer een rondje en op een bepaald punt stopte ze bij een modderig stukje gras en probeerde wat gras te eten, maar ze trok een hele klont modder mee met de grassprieten, en toen... at ze die klont modder mee? Ik heb nog steeds zoiets van ?! waarom? Normaal gesproken is mijn hond vrij intelligent wat betreft dingen die ze wel en niet wil in haar mond wil stoppen. Maar goed, toen bleef ze dus ook een tijdje staan. Om modder te eten. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    >Tijdens mijn wandeling gisteren heb ik maar liefst drie nieuwe pokemons gevonden en twee eieren laten uitkomen, wat ook nog eens nieuwe pokemons waren! Vijf in totaal dus.
    >Is er een hondje ontsnapt uit een tuintje. Er waren toevallig twee kindjes waarvan dat hondje was en ze schreeuwden ongeveer heel de buurt bij elkaar. :'D Ik heb even geholpen hem te vangen. (:


    What would Emma do?