• hee mensen, Ik zag een site met wat aantal foto's van Bill met een meisje, Niet dat het erg is, maar ze zijn wel heel erg close, Is het zijn vriendin?

    http://tokiohotelnederland.web-log.nl/tokio_hotel/2008/week45/index.html


    x En zet er a.u.b geen slotje op ofsoo, ik wil het zeker weten! ^^

    thnx.

    Come on, laat hem toch gewoon zijn dom leventje lijden? Waarom zou jíj je hem aan je zijde willen? Hij is arrogant, een klootzakje, vervelend en weet ik wat nog allemaal. Laat hem dus toch lekker flirten en in bed duiken met iedereen. ><


    Sing the song of the stars for me.

    Come on, laat hem toch gewoon zijn dom leventje lijden? Waarom zou jíj je hem aan je zijde willen? Hij is arrogant, een klootzakje, vervelend en weet ik wat nog allemaal. Laat hem dus toch lekker flirten en in bed duiken met iedereen. ><



    Hmm, dat is jou mening ;)

    Dat is niet steeds hetzelfde meisje hoor.


    Life is hard and then we die

    Come on, laat hem toch gewoon zijn dom leventje lijden? Waarom zou jíj je hem aan je zijde willen? Hij is arrogant, een klootzakje, vervelend en weet ik wat nog allemaal. Laat hem dus toch lekker flirten en in bed duiken met iedereen. ><
    Jep!


    Life is hard and then we die

    (...)
    Wow dat wijf ?
    Zij heeft wel een naam!
    En stel u voor dat dat een jongen was geweest,had Bill dan opeens een relatie met hem ?
    Laat haar toch bij ToHo zitten.
    Ze zijn groot genoeg om zelf te beslissen hoor!


    met dat WIJF bedoel ik niet slecht hoor, Dat woordje heb ik gewoon overgenomen,
    dus vat het niet verkeerd op, Ik vind het juist super leukvoor haar! ^^

    Maar ik wou gewoon weten of het zijn vriendin wassd! ^^

    dus val me niet aan please?

    (...)


    Ja, Want ze zat ook bij hun bij de EMA's.
    dus zal wel iemand zijn die bekend is ofsoo! :P

    denk ik x'D
    En als ie een vriendin had, zou ie dat wel zegge ineen interview, Tog? x'D

    Bill heeft altijd gezegd dat hij zijn vriendin ni geheim zal houden. En als het zijn vriendin zouw zijn dan denk ik dat het al lang in een interview zouw hebben gestaan of zal er ook al lang een foto zijn geweest waar je ze kussend op zie. Dus het beste is gewoon om mij te geloven da hem geen vriendin heeft.

    (...)Jep!

    Kijk, jíj begrijpt me tenminste! Want wíj hebben lekker geestenseks. ^^


    Sing the song of the stars for me.

    (...)
    Bill heeft altijd gezegd dat hij zijn vriendin ni geheim zal houden. En als het zijn vriendin zouw zijn dan denk ik dat het al lang in een interview zouw hebben gestaan of zal er ook al lang een foto zijn geweest waar je ze kussend op zie. Dus het beste is gewoon om mij te geloven da hem geen vriendin heeft.



    Oke, Ik geloof je! ^^(A)

    x

    (...)
    Kijk, jíj begrijpt me tenminste! Want wíj hebben lekker geestenseks. ^^
    Twee geesten 1 ziel dáh.


    Life is hard and then we die

    (...)
    Bill heeft altijd gezegd dat hij zijn vriendin ni geheim zal houden. En als het zijn vriendin zouw zijn dan denk ik dat het al lang in een interview zouw hebben gestaan of zal er ook al lang een foto zijn geweest waar je ze kussend op zie. Dus het beste is gewoon om mij te geloven da hem geen vriendin heeft.

    Bill verteld ons toch ook niet met wij hij allemaal neukt? Waarom zou hij dan meteen vertellen dat hij een vriendin heeft?


    Sing the song of the stars for me.

    Ik weet het eig niet : )


    Listen to what we're not saying..

    Come on, laat hem toch gewoon zijn dom leventje lijden? Waarom zou jíj je hem aan je zijde willen? Hij is arrogant, een klootzakje, vervelend en weet ik wat nog allemaal. Laat hem dus toch lekker flirten en in bed duiken met iedereen. ><

    Maar da is u mening ;] en het is nog al dom om te oordele over mense da ge ni persoonlijk kent. En ga ni zage over da ik hem ook ni persoonlijk ken of wat dan ook want daar heb ik nu echt geen goesting in. Maar swat,gij hebt altij van zo'n meninge dus van u hadde we niks anders verwacht da ge zo ging reagere -.- Wel een beetje dom om zo een reactie te plaatse in een forum van een meiske da voor bill is.[denk ik]

    (...)Twee geesten 1 ziel dáh.

    That's right! <3


    Sing the song of the stars for me.

    (...)
    Bill verteld ons toch ook niet met wij hij allemaal neukt? Waarom zou hij dan meteen vertellen dat hij een vriendin heeft?


    ff een vraagjuh als je hem niet mag, Waar bemoei je je dan mee?! dit was niet als een ruzie Topic bedoelt! :S

    (...)
    Bill verteld ons toch ook niet met wij hij allemaal neukt? Waarom zou hij dan meteen vertellen dat hij een vriendin heeft?

    En waarom doe gij zo lastig? Tis mij ni gelate of gij het geloofd of ni ze. Maar aan u andere reactie te zien moet gij niks van bill hebbe dus moeit u dan ook ni ofso .. alleja ik weet ni ze. Maar tegenwoordig worde de mense steeds dommer en dommer.