• hee mensen, Ik zag een site met wat aantal foto's van Bill met een meisje, Niet dat het erg is, maar ze zijn wel heel erg close, Is het zijn vriendin?

    http://tokiohotelnederland.web-log.nl/tokio_hotel/2008/week45/index.html


    x En zet er a.u.b geen slotje op ofsoo, ik wil het zeker weten! ^^

    thnx.

    (...)
    Maar da is u mening ;] en het is nog al dom om te oordele over mense da ge ni persoonlijk kent. En ga ni zage over da ik hem ook ni persoonlijk ken of wat dan ook want daar heb ik nu echt geen goesting in. Maar swat,gij hebt altij van zo'n meninge dus van u hadde we niks anders verwacht da ge zo ging reagere -.- Wel een beetje dom om zo een reactie te plaatse in een forum van een meiske da voor bill is.[denk ik]



    Inderdaad,

    Thnx Meidd (flower)

    x

    (...)
    Maar da is u mening ;] en het is nog al dom om te oordele over mense da ge ni persoonlijk kent. En ga ni zage over da ik hem ook ni persoonlijk ken of wat dan ook want daar heb ik nu echt geen goesting in. Maar swat,gij hebt altij van zo'n meninge dus van u hadde we niks anders verwacht da ge zo ging reagere -.- Wel een beetje dom om zo een reactie te plaatse in een forum van een meiske da voor bill is.[denk ik]
    Ja maar lieve sgat, soms kun je wel ongeveer inschatten hoe een persoon is. Dat is een normaal eigenschap, dat doe je bij ieder persoon die je van gezicht kent, en die je onthoud.


    Life is hard and then we die

    (...)


    Inderdaad,

    Thnx Meidd (flower)

    x

    Is geen probleem ;] Sommige mensen zijn nu eenmaal slimmer wanneer ze zwijge ;)

    (...)
    Maar da is u mening ;] en het is nog al dom om te oordele over mense da ge ni persoonlijk kent. En ga ni zage over da ik hem ook ni persoonlijk ken of wat dan ook want daar heb ik nu echt geen goesting in. Maar swat,gij hebt altij van zo'n meninge dus van u hadde we niks anders verwacht da ge zo ging reagere -.- Wel een beetje dom om zo een reactie te plaatse in een forum van een meiske da voor bill is.[denk ik]

    Kindje, dit acount heb ik nog maar net. ;D Dus oordeel niet over me als je niet eens weet wat ik allemaal al heb gepost.


    Sing the song of the stars for me.

    (...)
    Kindje, dit acount heb ik nog maar net. ;D Dus oordeel niet over me als je niet eens weet wat ik allemaal al heb gepost.

    Het is erom da ik u dan ook al in een aner toppic van zo domme opmerkinge heb zien maken ? n_n Maar sowat. Ge bent slimmer als da ik zwijg. En kindje tege mij ? x) Laat me ni lache, ik ben een jaar ouder dan u dus gij bent hier dan wel het kindje ^^

    Mensen STOP MET RUZIE MAKEN n_n
    Dat is het toch niet waard, oké het kan mij ook schelen of hij een vriendin heeft of niet. Maar om er gelijk ruzie over te maken, zonder te weten of het echt zo is ><
    Het is niet zijn vriendin PUNT


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)
    Kindje, dit acount heb ik nog maar net. ;D Dus oordeel niet over me als je niet eens weet wat ik allemaal al heb gepost.



    als zij nie tover jou mag oordelen,Doe jij dat dan niet over Bill! 0__o

    (...)
    En waarom doe gij zo lastig? Tis mij ni gelate of gij het geloofd of ni ze. Maar aan u andere reactie te zien moet gij niks van bill hebbe dus moeit u dan ook ni ofso .. alleja ik weet ni ze. Maar tegenwoordig worde de mense steeds dommer en dommer.

    Het maakt toch niet uit of ik voor Bill ben of niet? Ik ben hier helemaal niet om ruzie over hem te maken. Maar kindjes zoals jij maken me het nogal lastig om me in te houden, wist je dat? ;D


    Sing the song of the stars for me.

    Mensen STOP MET RUZIE MAKEN n_n
    Dat is het toch niet waard, oké het kan mij ook schelen of hij een vriendin heeft of niet. Maar om er gelijk ruzie over te maken, zonder te weten of het echt zo is ><
    Het is niet zijn vriendin PUNT



    Idd je hebt gelijk, Ik snap ook niet dat er wezentjes hiier nou weer een ruzie uitlokken!

    daar kan ik niet tegen! -.-

    (...)
    Het is erom da ik u dan ook al in een aner toppic van zo domme opmerkinge heb zien maken ? n_n Maar sowat. Ge bent slimmer als da ik zwijg. En kindje tege mij ? x) Laat me ni lache, ik ben een jaar ouder dan u dus gij bent hier dan wel het kindje ^^

    Dan spreken we over de leeftijd. Mentaal sta je wel wat achter. ;D
    Wees niet bang, je komt er wel bovenop.


    Sing the song of the stars for me.

    Tja ruzie.. het is de leeftijd he xD


    Life is hard and then we die