• McKinley High School is een Amerikaanse school. Iedereen is er welkom, en er zijn van alle soorten leerlingen : quaterbacks, zangers, cheerleaders, queen bee's, ..
    ________________________________________________________________
    "School can be very hard."


    Invullijst

    Naam
    Leeftijd
    Afkomst
    Status [bad boy/girl, bitch, cheerleader, nerd, ...]
    Innerlijk
    Uiterlijk [faceclaim]
    Relatie's
    Extra [likes, dislikes]

    Rollen [ naam | user | face claim | status ] VOL

    Girls
    - Caitlyn Solincia Filds | Allirian | Marina Laswick | Innocent/victime
    - Audrey Isabelle Prescott | Xeroptic | Rosie Tupper | rich
    - Lucia Marina Hayley | Feliana | Scarlett Leithold | popular girl/hoofdcheerleader
    - Gereserveerd | Allirian | ? |
    - Bethany Thalia Queen| TalkMeDown |Willa Holland | rich/rebel
    - Anna Dawson | Jonty | ? | gamer
    - Calida Stefanie Santiago | Santanico | Selena Gomez | it-girl
    - Dior Delphine Black | Aerial | | cheerleader
    - Penelope Aphrodité Damaris Lestrange | Olympiodoris | Rachel Hilbert | Field hockey captain/The Sexy Foreigner / The Exchange Student
    - Zoë Alexis Andersen | Nightbird | ? | jock

    Boys
    - Lesley Dawson | Jonty | - | glee club
    - Aaron Luke Walters | Yisha | Dylan Rieder | skater/rebel
    - Miller "Miles" Steven Hall | Valeska | Nico Tortorella | musician/jock
    - Mitchell Jaël Ratliff | Adamlicious | Adam Lambert | glee club/musician
    - Spencer Samuel Reid | Arden | Matthew Grey Gubler | nerd/geek
    - Oliver "Ollie" Matteo Hayley | Valeska | ? | bad boy/quaterback
    - Gereserveerd | Santanico | ? | ?
    - Aaron James Chandler | Xeroptic |Diego Boneta | Jock/manwhore
    - Damian Luca Andrews | Nightbird | Franco Masini | underdog
    - Nathaniel Gabriel Maximus Montgomery | Olympiodoris |Simon Nessman | jock/the rich kid

    Regels

    - Schrijf met derde persoon enkelvoud
    - Niemand buitensluiten
    - 16+ is toegestaan
    - Have fun !

    [ bericht aangepast op 15 nov 2015 - 13:56 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Allirian schreef:
    (...)

    Je had toch ook een meisje gereserveerd ?


    Ohja, dom van me. Ik vul haar meteen in!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.



    Omdat ik ze gewoon zo leuk vind samen.

    Naam
    Anna Dawson
    Leeftijd
    19
    Afkomst
    Amerika
    Status
    Gamer
    Innerlijk
    Eigen willetje
    Goede vriendin
    Zegt wat ze denkt
    Sociaal
    Gamet graag en weet er veel over
    Uiterlijk
    Extra
    Likes; Muziek, feesten, vriendinnen, stappen, shoppen, gamen, haar vriend.
    Dislikes; Vreemdgaan, stoerdoeners, roken.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2015 - 21:37 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik pas toch... sorry


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ik weet niet zo goed waar ik Anna bij moet zetten D:
    Done, she is a gamer! :Y)

    [ bericht aangepast op 10 nov 2015 - 21:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kan ik nog meedoen? Zo ja, dan wil ik graag een jongen reserveren. (:


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Nightbird schreef:
    Kan ik nog meedoen? Zo ja, dan wil ik graag een jongen reserveren. (:


    Ja, maar je rol moet voor vrijdagavond klaar zijn (:


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Allirian schreef:
    (...)

    Ja, maar je rol moet voor vrijdagavond klaar zijn (:


    Komt goed!


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie


    DAMIAN LUCA ANDREWS

    “One good thing about music, when it hits you, you feel no pain.”


    Leeftijd:
    18 jaar oud, jarig op 24 mei. Zijn sterrenbeeld is :tweelingen.
    De Tweeling is intelligent, kan goed praten, wisselvallig, beide kanten zien, leergierig, informatief, rusteloos, beweeglijk van geest, weinig doorzettingsvermogen, amusant, buigzaam, ondogmatisch, objectief, besluitloos, afstandelijk, is veelzijdig, reist graag, is veelal opvallend begaafd. Het mineraal van de Tweeling is mossagaat en de plant duizendschoon Mossagaat kan oogziekten genezen en wordt vaak gebruikt als pendel. Duizendblad helpt bij verkoudheid en griep


    Afkomst:
    Amerikaans

    Status:
    underdog

    Innerlijk:


    Wat Damian kenmerkt is dat hij heel open-minded is. Hij vindt het al snel goed en veroordeeld iemand niet meteen. Iedereen is even welkom in zijn ogen ongeacht sekse, geaardheid, huidskleur of status. Hij is een buitenwijkje opgegroeid omdat zijn ouders het nooit echt breed hadden, zijn ouders waren al erg jong ouders geworden en hadden nooit een goede opleiding kunnen volgen. Dit willen ze wel voor Damian, daarom moeten ze het doen met iets minder zodat ze kunnen sparen voor zijn opleiding. Damian heeft zelf een bijbaantje in de muziekwinkel vlakbij zijn huis, daar gaat hij echt met plezier naar toe. Damian houdt van muziek maken en heeft met het geld van zijn bijbaantje een gitaar bij elkaar kunnen sparen. Hij zingt ook en wil nog veel meer leren over muziek. Hij is ook een youtuber en vlogt af en toe ook een dag uit zijn leven, maar zijn youtube account bestaat vooral uit muziekvideo's. Hij is best technisch aangelegd, hij vind het dan ook best leuk om filmpjes te monteren en hier is hij ook erg handig in. Op Youtube is hij wel bekend, maar niet beroemd alsof hij op straat herkend zou worden. Maar het aantal van zijn abonnee's is wel een stijgende lijn. In tegenstelling tot Youtube behoort Damian op school niet tot het populaire kliekje, dat wil hij ook helemaal niet. Hij vind een handjevol met échte vrienden veel fijner. Hierdoor word hij wel gezien als een underdog. Damian is wel sociaal aangelegd, maar in het middelpunt van de aandacht staan houdt hij niet erg veel van. Hij durft het wel, maar hij focust het liefst zijn aandacht op iets anders. Hij praat liever voor zijn camera voor honderden mensen dan face-to-face. Hij is wel vriendelijk en lacht heel veel, het is niet moeilijk om hem aan het lachen te krijgen. Maar ook is hij erg onhandig op sommige momenten, dan zeggen de mensen die hem goed kennen dat het een'' typische Damian actie'' is. Ook kan Damian erg eigenwijs of koppig zijn, als iemand hem vertelt om naar links te gaan, dan is hij eerder geneigd om naar rechts te gaan. Met liefde is Damian is miet zo bekend, daar heeft hij zich eigenlijk nog nooit mee bezig gehouden. Hij is nog nooit verliefd geweest, daarom weet hij ook nog niets of hij op meisjes of jongens valt. Hij sluit in elk geval helemaal niets uit. Met vriendschappen is hij diepgaand, hij is loyaal en zal altijd aan je zijde staan. Maar het duurt best lang om zijn vertrouwen helemaal te winnen.

    Uiterlijk:
    [FC: franco masini]
    Het eerste wat de meeste mensen zullen opvallen zijn Damians heldere blauwe ogen. Zijn donkerblonde haren strijken daar mooi bij af. Hij is wel behoorlijk ijdel, hij houdt van verschillende kledingstijlen en besteedt veel tijd voor zijn haren. Waar de meesten jongens dat nooit zouden toegeven, geeft hij dat wel altijd eerlijk toe. Hij is niet uitzonderlijk gespierd, maar hij heeft een lichte bouw. Hij doet niet veel aan krachtsport, maar jogt om fit te blijven.

    Relaties:
    Nathaniel & Damian mogen elkaar niet
    friends: penelope
    Anybody?


    Extra:
    Damian is claustrofobisch. Kleine, afgesloten ruimtes zijn een nachtmerrie voor hem. Hij zou bijvoorbeeld nooit slapen met een dichte deur, vooral omdat zijn kamer best klein is. Hij kan behoorlijk in paniek raken als hij toch een kleine, afgesloten ruimte in moet. De lift ontwijkt hij altijd, ook al moet hij wel honderden trappen lopen. Ook heeft hij het niet zo op treinen en bussen, omdat hij het gevoel heeft alsof hij opgesloten zit. Hij is ook een beetje een controlfreak.

    Likes: muziek ~ pizza ~ zingen ~vrienden ~ familie ~ zwemmen ~ humor
    Dislikes: kleine, afgesloten ruimtes ~ clowns




    "Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself."

    [ bericht aangepast op 15 nov 2015 - 17:59 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Hey mag ik nog een meisje uit het cheerleaderteam reserveren? Ik weet niet of ik haar voor vrijdagavond af heb, maar ik kan eventueel wel later inspringen als dat voor jullie geen probleem is?


    I only want sympathy in the form of you, crawling into bed with me

    Sorry, ik ga me toch uitschrijven :s veel plezier!!


    Mhm?

    Sonder schreef:
    Sorry, ik ga me toch uitschrijven :s veel plezier!!


    all because i liked a girl

    Wauw gezellig mensen zeg!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Inderdaad :/

    [ bericht aangepast op 11 nov 2015 - 18:45 ]

    Jonty schreef:
    Wauw gezellig mensen zeg!


    Ik ben wel gezellig! (dance)


    I only want sympathy in the form of you, crawling into bed with me

    -

    [ bericht aangepast op 13 nov 2015 - 16:22 ]


    I only want sympathy in the form of you, crawling into bed with me