• McKinley High School is een Amerikaanse school. Iedereen is er welkom, en er zijn van alle soorten leerlingen : quaterbacks, zangers, cheerleaders, queen bee's, ..
    ________________________________________________________________
    "School can be very hard."


    Invullijst

    Naam
    Leeftijd
    Afkomst
    Status [bad boy/girl, bitch, cheerleader, nerd, ...]
    Innerlijk
    Uiterlijk [faceclaim]
    Relatie's
    Extra [likes, dislikes]

    Rollen [ naam | user | face claim | status ] VOL

    Girls
    - Caitlyn Solincia Filds | Allirian | Marina Laswick | Innocent/victime
    - Audrey Isabelle Prescott | Xeroptic | Rosie Tupper | rich
    - Lucia Marina Hayley | Feliana | Scarlett Leithold | popular girl/hoofdcheerleader
    - Gereserveerd | Allirian | ? |
    - Bethany Thalia Queen| TalkMeDown |Willa Holland | rich/rebel
    - Anna Dawson | Jonty | ? | gamer
    - Calida Stefanie Santiago | Santanico | Selena Gomez | it-girl
    - Dior Delphine Black | Aerial | | cheerleader
    - Penelope Aphrodité Damaris Lestrange | Olympiodoris | Rachel Hilbert | Field hockey captain/The Sexy Foreigner / The Exchange Student
    - Zoë Alexis Andersen | Nightbird | ? | jock

    Boys
    - Lesley Dawson | Jonty | - | glee club
    - Aaron Luke Walters | Yisha | Dylan Rieder | skater/rebel
    - Miller "Miles" Steven Hall | Valeska | Nico Tortorella | musician/jock
    - Mitchell Jaël Ratliff | Adamlicious | Adam Lambert | glee club/musician
    - Spencer Samuel Reid | Arden | Matthew Grey Gubler | nerd/geek
    - Oliver "Ollie" Matteo Hayley | Valeska | ? | bad boy/quaterback
    - Gereserveerd | Santanico | ? | ?
    - Aaron James Chandler | Xeroptic |Diego Boneta | Jock/manwhore
    - Damian Luca Andrews | Nightbird | Franco Masini | underdog
    - Nathaniel Gabriel Maximus Montgomery | Olympiodoris |Simon Nessman | jock/the rich kid

    Regels

    - Schrijf met derde persoon enkelvoud
    - Niemand buitensluiten
    - 16+ is toegestaan
    - Have fun !

    [ bericht aangepast op 15 nov 2015 - 13:56 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Feliana schreef:
    (...)

    Lucia en Calida, goeie vriendinnen ?


    Sounds good!


    El Diablo.

    BELLA MARYLIN GRACE

    21 – in search of true love – with Hunter – In the living room



         

    Ik bedankte de taxichauffeur wanneer ik eindelijk was aangekomen.
    « Veel plezier. » Waren zijn laatste woorden. Ik knikte even naar de aardige man en liep dan richting de villa. Ik bleef even staan bij het ongelooflijke zicht. Een glimach sierde mijn lippen bij de gedachte dat ik hier een tijdje ging verblijven. Dit eiland, de villa, de mensen, wat kon dit avontuur verpesten?
    Ik keek nog een keer naar de brief. Het feit dat ik de eerste nacht al bij een onbekende moest slapen maakte me best ongemakkelijk. Sinds mijn laatste relatie, een anderhalf jaar geleden, had ik het bed met niemand meer gedeeld. Ik wist helemaal niet of ik er wel klaar voor was en of ik het werkelijk ging doen. Nu hoopte ik alleen maar dat de jongen die de kamer met mij ging delen respectvol was, want anders zou het voor mij echt niet kunnen.

    Ik zuchtte een keer en liep dan de villa binnen. Vanbinnen was het net zo mooi als vanbuiten. Ik vroeg me af wat ik nu moest doen, maar besloot dan te zien of er al iemand in het huis was. De eerste ruimte waarin ik binnen liep bleek de woonkamer te zijn. Er was inderdaad al iemand en deze bleek best charmant. Ik glimlachte even naar de jongeman en gaf hem een kus op de wang.
    « Hallo, ik ben Bella. » Stelde ik me voor. Ik liet me naast hem ploffen. De jongen zag er net als ik al dacht helemaal niet slecht uit. Dit avontuur begon goed.
    « Je bent vast ook één van de deelnemers? » Vroeg ik om het gesprek te beginnen. Ik wist zijn antwoord al, maar deze vraag was het eerste wat in me opkwam. Ik keek even rond me heen en liet een hand door mijn haren glijden.





    [ bericht aangepast op 24 jan 2018 - 14:52 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring


    Tyler Ezekiel Hale



    Naam
    Tyler Ezekiel Hale
    Tyler ~ Tiler of roofs
    Ezekiel ~ The strength of God
    Hale ~ Hero


    Leeftijd
    Hij is 19 jaar en geboren op 27 november.

    Afkomst
    Hij heeft wat Deens bloed aan zijn moeders kant, maar voor de rest is hij helemaal Amerikaans.

    Status
    Hij is een jock en daarnaast ook een heartbreaker. Dit maakt hem dus erg populair.

    Innerlijk

    Uiterlijk
    Haar ~ Kort en in een makkelijk model. Wel zit het altijd goed.
    Haarkleur ~ Donkerbruin.
    Huidskleur ~ Hij heeft een blanke huidskleur met wat littekens. In de zomer is dit gebruind.
    Ogen ~ Zijn ogen zijn een mix van groen en blauw die constant in elkaar over gaan.
    Lippen ~ Zijn lippen zijn vol.
    Gezicht ~ Zijn gezicht heeft een erg duidelijke vorm, te danken aan opvallende kaaklijnen die het scherp afmaken.
    Lengte ~ 6'3" (190 cm).
    Figuur ~ Atletisch en erg gespierd. Brede schouders, sterke armen en benen, duidelijke sixpack etc.
    Piercings ~ Geen.
    Tattoos ~ Geen.

    Relatie's
    Who?


    Extra

    [ bericht aangepast op 13 nov 2015 - 23:03 ]


    El Diablo.

    Oh, ik heb nog een paar relaties nodig voor Audrey en Aaron :c
    Audrey is rijk en nogal perfectionistisch. Aaron is een jock en manwhore.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    xeroptic schreef:
    Oh, ik heb nog een paar relaties nodig voor Audrey en Aaron :c
    Audrey is rijk en nogal perfectionistisch. Aaron is een jock en manwhore.

    Ik heb Nathaniel ^^


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Ik heb ook Dior nog voor relaties!
    Ik dacht dat ze wel vriendinnengroepje kon hebben met de cheerleaders? Lemme know
    En ik zoek nog een potentieel vriendje cuz she wants to be king and queen of the school ofc :Y)


    I only want sympathy in the form of you, crawling into bed with me

    Mag ik nog een meisje met fc Rachel Hilbert?


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Mag ik ook nog een meisje invullen?

    En ik zoek ook nog wat relaties voor Damian. Is er iemand geinteresseerd? (:


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie




    Penelope Aphrodité Damaris Lestrange
    “We are all searching for someone whose demons play well with ours.”
    x — x



    Naam Penelope Aphrodité Damaris Lestrange

    Penelope — p ee n eh l aw p ee — Greek; meaning 'the weaver'. Penelope was the beautiful and loyal wife of Odysseus

    Aphrodité — aa f r aw dh ee t ee — French; french form of Aphrodite, meaning 'the goddess of love, divine beauty and sexuality'

    Damaris — d aw m er uh s — Greek; meaning 'dominant woman' or 'woman of dominance'

    Lestrange — l eh s t r ai n j — French; meaning 'from the foreign lands' or 'foreigner'

    Leeftijd
    17 | October 24th | Scorpio

    Afkomst
    French. More coming soon!
    Sébastien 'Sebas' Maxime Lestrange — 51 years old — Father
    — Alphonse Constantin Lestrange — 70 years old — Paternal grandfather
    — Bellatrix Celestine Lestrange (née Forestier) — 72 years old — Paternal grandmother
    Rosalie Harper Lestrange (née Mc Donnel) — 48 years old — Mother
    — Charles Seymour Mc Donnel — 70 years old — Maternal grandfather
    — Victoria Elisabeth Mc Donnel (née Rivera) — 69 years old — Maternal grandmother
    — James Mc Donnel — 50 years old — Uncle
    — Sahatçiu Mc Donnel — 45 years old — Aunt
    — Dior Mc Donnel — 17 years old — Cousin

    Morgane Rosamund Glaisyer (née Lestrange) — 27 years old — Sister
    Joseph Valentin Lestrange — 24 years old — Brother
    Thibault Christophe Lestrange — 21 years old — Brother
    Olympe Constance Lestrange — 15 years old — Sister
    Gaspard Émerix Lestrange — 15 years old — Brother


    Status
    Field hockey captain/The Sexy Foreigner / The Exchange Student.
    More coming soon!

    Innerlijk
    — Active
    — Captivating
    — Easily irritated
    — Eloquent, in French
    — Energetic
    — Flirtatious
    — Loquacious
    — Manipulative
    — Narcissistic
    — Observant
    — Playful
    — Romantic
    — Rustic
    — Sensual
    — Sexual
    — Spoiled
    — Superficial
    — Vivid

    Uiterlijk
    [FC: Rachel Hilbert]
    Hair — Dark blonde, tends to look lighter in summer months.
    Hair Length — Quite long, natually straight.
    Eyes — Blue, with grey and green tones around the irisses.
    Height — 5'10'' (177 centimeters)
    Figure — Slim, yet curveous in the right places. A little more meat around the hips, well-formed buttox and breasts.
    Bust — 32''
    Waist — 24''
    Hips — 35''
    Shoes — size 39
    Nationality — French, English

    Relaties
    Any volunteers?

    Extra
    Sports — Field Hockey, jogging.
    Sexuality — Pansexual, panromantic. Pansexuality, or omnisexuality, is sexual attraction, romantic love, or emotional attraction toward people of any sex or gender identity. Pansexual people may refer to themselves as gender-blind, asserting that gender and sex are insignificant or irrelevant in determining whether they will be sexually attracted to others.
    Religion — Raised Roman Catholic, but is now an agnost.
    Likes — Jogging, Field Hockey, traveling, music, the season spring, being cheeky, history, politics, classical french ballet, cats, fashion weeks, sunglasses, converse high tops, movies, pizza, pastel colours, making out for no reason, alcohol, loving gestures, sexy times, wandering through the forest, festivals, wine and her mom's food.
    Dislikes — Liars, insects, people who gossip, people with no humor, losing, know-it-alls, racists, snakes, facists, waking up early, religions, needles, when your socks get wet, being very sweaty, when people are too serious.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2015 - 14:12 ]


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck


    ZALEXIS ANDERSEN

    “I'm basically a girl with a personality of a dude.”


    Leeftijd:
    17 jaar oud, jarig op 19 augustus. Haar sterrenbeeld is :Leeuw.
    De Leeuw is het meest dominante, spontane, creatieve en extroverte teken van de hele dierenriem. Met hun grootse uitstraling en persoonlijkheid, zijn het de vorsten onder mensen, net zoals de leeuw de koning van het dierenrijk is. Ze zijn ambitieus, moedig, dominant, wilskrachtig, positief, onafhankelijk, zelfverzekerd.


    Afkomst:
    Amerikaans

    Status:
    jock

    Innerlijk:


    Zoë wordt geregeld ''boyish'' genoemd, ze draagt ook liever stoere jeans dan bijvoorbeeld een rok. Daar zul je haar niet snel in zien. Het is ook helemaal niet zo vreemd dat Zoë meer een jongens-meisje is. Ze heeft namelijk twee oudere broers en een jonger broertje. Ze leeft in een mannenhuishouden omdat haar moeder kwam te overlijden door een auto-ongeluk. Een man onder invloed van drugs heeft haar moeder van het leven beroofd en dit heeft een diep litteken achtergelaten in haar hart. Maar niemand zou dat kunnen zeggen, ze ziet er namelijk uit als een meisje die niet te kwetsen is. Ze is een stoere meid en is niet graag afhankelijk van andere mensen, ze kan haar eigen boontjes prima doppen. Zoë brengt graag tijd door met haar broers en gaat vaak skaten met ze, dit is ook een grote hobby van haar. Maar ook zit ze de aanvoerder van het dames voetbalteam op school en daar is ze erg trots op. Ze houdt erg veel van sport en ze is er erg goed in ook. Ondanks dat Zoë liever onder de jongens is, kan ze het ook prima vinden met meiden. Alleen heeft ze altijd het idee alsof zij haar niet zo goed begrijpen. Ze is namelijk is bepaald het doorsnee meisje, maar als je eenmaal vrienden bent met Zoë dan kun je haar ook vertrouwen. Waar ze wel mee worstelt is dat ze vaak niet denkt voordat ze iets zegt en ze is heel erg impulsief. Ook al bedoeld ze het dan niet gemeen, toch kan er weleens een sarcastische opmerking uitrollen waar ze dan later spijt van heeft. Het is nooit haar intentie om mensen opzettelijk te kwetsen. Maar ze is ook zeker iemand die van zich af durft te bijten, een blad voor haar mond neemt ze zeker niet. Als je eenmaal ruzie met haar hebt, dan is het goed raak ook. Verder is ze aardig tegen anderen, zolang zij ook aardig zijn tegen haar. Ze heeft wel een enorme hekel aan queen bee's, van die meisjes die denken dat ze alles moeten maken. Arrogantie schiet bij haar zeker in het verkeerde keelgat. Op het gebied van liefde heeft ze wel een paar ervaringen, ze heeft weleens een vriendje gehad maar dat ging al snel uit omdat hij veel te jaloers en aanhankelijk was. Ze kan er niet zo goed tegen om gezien te worden als een bezit. Maar ondanks haar stoere uiterlijk heeft ze wel een klein hartje. Als een jongen haar hart steelt, dan is ze ook echt smoorverliefd.

    Uiterlijk:
    [Faceclaim: anya podolko]
    Zoë is van nature een brunette, maar ze verft haar haren graag een stuk donkerder. Momenteel heeft ze donkerbruine haren waardoor haar ijsblauwe ogen extra opvallen. Haar ogen accentueer ze graag met een beetje make-up, maar dat is ook het enige wat ze gebruikt aan make-up. Ze heeft een redelijke sterke kaaklijn en een bleke huidskleur. Haar haren vallen ongeveer tot het midden van haar rug. Haar kledingstijl weerspiegelt perfect met haar innerlijk, ze kleedt zich altijd heel stoer. Korte broeken en crop tops, daar is ze is ze vooral dol op. Door haar slanke taille staan die haar ook erg goed. Toch is ze een beetje te dun voor haar lengte, ze is namelijk 1,74 lang. Dit komt omdat ze gewoon veel in beweging is, haar voeding is verder prima. Ze houdt heel veel van sport en doordat ze zo druk bezig is daarmee, komt ze ook niet snel aan. Ze heeft ook een tattoo bij haar sleutelbeen.

    Relaties:
    good friends: Penelope & Nathaniel
    Anybody?

    Extra:
    Zoë is een dappere meid, maar zoals elk ander mens heeft ze wel een paar angsten. Zo heeft ze verlatingsangst, ze zal daarom in het begin moeite hebben om zich aan iemand te hechten. Dit komt vermoedelijk door de plotselinge dood van haar moeder, dit heeft ze nooit helemaal kunnen verwerken. Ze heeft nog best veel woede in zich maar dat heeft ze altijd opgekropt.

    Likes: skaten ~ voetbal ~ fitness ~ vrienden ~ uitgaan ~ sushi
    Dislikes: drugs ~ arrogantie ~ queen bee's ~ pesten


    "Be what you want to be, not what others want to see"

    [ bericht aangepast op 15 nov 2015 - 17:56 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Vandaag komt er een innerlijk bij Pen, maar Nathaniel is open voor relaties! Hit me up. Ik sta overal voor open, en moet ook nog veel.


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Olympiodoros schreef:
    Vandaag komt er een innerlijk bij Pen, maar Nathaniel is open voor relaties! Hit me up. Ik sta overal voor open, en moet ook nog veel.


    Nathaniel & Zoë friends? (:


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Nightbird schreef:
    Nathaniel & Zoë friends? (:

    Sure! Ik heb al een reputatie voor Penelope, maar werk zo alles bij ^^

    Status
    Field hockey captain/The Sexy Foreigner / The Exchange Student.


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Penelope is er nu ook klaar voor! ^^


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Olympiodoros schreef:
    Penelope is er nu ook klaar voor! ^^


    Pen & Dior are Bff's and Queeeens <3


    I only want sympathy in the form of you, crawling into bed with me