• Sinds ik gisteren de fb post van Quizlet gedeeld had heb ik niet meer op Facebook gekeken. Dus toen ik net inlogde zag ik dat mijn tante en mijn zusje mijn Quizlet-actie geliked hadden. Niks geks natuurlijk, totdat ik zag dat mijn tante hem ook gedeeld had. Mijn tante heeft nog nooit van Quilet gehoord, maar ze leest 100 credits en deelt het maar voor het geval dat ze er iets mee kan winnen :')

    Om het topic nuttig te houden.
    Worden jullie ook zo gek van al die deel en win acties, of doen jullie er vrolijk aan mee?
    Heeft er al eens iemand iets gewonnen??


    The thing you do mean something to people -Ncis

    hahahahah ik vind dit echt heel hilarisch. Ik ken gelukkig niet echt mensen die dat doen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Rosencrantz schreef:
    hahahahah ik vind dit echt heel hilarisch. Ik ken gelukkig niet echt mensen die dat doen

    Precies dit ^^


    -

    Hhaha, en wat gaat ze er mee doen dan?
    Zelf houdt ik er niet erg van, tenzij het niet regelmatig is natuurlijk.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Oh wauw, dat is echt hilarisch XD
    Ik deel zelf bijna nooit iets van winnen, toevallig nu dit van Q. Ik heb wel iemand op mijn tijdlijn die vaak dat soort dingen deelt (en mijn pa de laatste tijd helaas ook) en diegene wint ook nog eens vaak genoeg dat soort dingen... Zoals een tattoo laten zetten en een fotoshoot en allemaal van dat soort dingen..


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ken iemand die alles like en deelt zonder een bron te zien of onderzoek te doen, net zoals met van die foto's van: Ja met zoveel likes gaat er wat gebeuren, of deel dit bericht en bij elke deel gaat er 1 euro naar het kankerfonds.

    Dat... is opmerkelijk gedrag... hahaha x)
    Ik ken wel iemand die met die winacties nog aardig wat spullen binnenkrijgt, sieraden en dergelijke. Ik vind het maar wat dom, en doe er niet echt aan. Enkel als ik het desbetreffende ding echt gaaf vind zou ik meedoen, maar dat is nog niet eerder gebeurd dus. Voor Q ook niet meegedaan, omdat ik niet wil dat heel Facebook weet van mijn leven op Quizlet.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Dit is ... geniaal. :'D Op mijn tijdlijn valt het goed mee, gelukkig.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.