• Dat ik op deze wereld kwam en dus reden voor taart! Hoewel ik weet dat de vlaggetjes op de achtergrond voor de verjaardag van Quizlet zijn, geven ze mij wel een extra verjaardagsgevoel.





    Welk verjaardagsliedje vind jij het leukst?


    Physics is awesome

    Square schreef:
    Gefeliciteeeerd! Het zijn gewoon super veelzijdige vlaggetjes. Ze zijn voor Q's elfjarige bestaan, voor de nieuwe mods én voor iedereen die deze week jarig is. *O*


    Daar heb je gelijk in. Vind het alleen wel jammer voor de mensen die na deze week jarig zijn en dus niet de vlaggetjes als achtergrond hebben voor hun verjaardag.


    Physics is awesome

    Ryo schreef:
    Jij ook gefeliciteerd met je verjaardag. Ik kwam vandaag 24 jaar geleden te wereld. :)


    Van harte gefeliciteerd! Wat leuk dat jij ook vandaag jarig bent.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Daar heb je gelijk in. Vind het alleen wel jammer voor de mensen die na deze week jarig zijn en dus niet de vlaggetjes als achtergrond hebben voor hun verjaardag.


    Haha, ik denk dat het helaas niet erg goed zou werken als we voor iedere jarige op Q vlaggetjes hadden. Er moet wel iets speciaals aan blijven. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gefeliciteerd *O*


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Yay! Happy birthday! ^^


    I don't think you quite understand, honey

    Gefeliciteerd! Geniet er nog van! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Gefeliciteerd! Geniet er nog van! *O*


    What would Emma do?

    Square schreef:
    Gefeliciteeeerd! Het zijn gewoon super veelzijdige vlaggetjes. Ze zijn voor Q's elfjarige bestaan, voor de nieuwe mods én voor iedereen die deze week jarig is. *O*


    Hahahha ik zag het al meerdere keren voorbij komen inderdaad. Stiekem hadden jullie dit gewoon al voorzien

    Gefeliciteerd!!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    gefeliciteerd


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio