• Want wooooow sommige moeten écht even rustig aan doen. Ik moet 45 opdrachten maken voor economie, binnen twee dagen.

    Calm downnnnn seriouslyyy


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Wel, ik heb altijd veel geklaagd over leerkrachten op het middelbaar, maar de proffen op unief zijn nog een pak erger. Zo veel werk om alles bij te houden.. *zucht*


    Let the Night embrace you

    Aangezien ik 4, 5 en 6 vwo in één (kort) schooljaar doe ben ik inmiddels gewend aan de ladingen huiswerk.(Gem 1 hoofdstuk per week)
    Ik bedenk me dan altijd maar dat het een goede voorbereiding is voor de universiteit.

    Allhoewel ik wel echt een bloedhekel heb aan mijn ak docent die letterlijk 90% van de les gebruikt om de vragen van mensen te beantwoorden in plaats van de stof uit te leggen, waar iedereen wat aan heeft.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Rena schreef:
    Aangezien ik 4, 5 en 6 vwo in één (kort) schooljaar doe ben ik inmiddels gewend aan de ladingen huiswerk.(Gem 1 hoofdstuk per week)
    Ik bedenk me dan altijd maar dat het een goede voorbereiding is voor de universiteit.

    Allhoewel ik wel echt een bloedhekel heb aan mijn ak docent die letterlijk 90% van de les gebruikt om de vragen van mensen te beantwoorden in plaats van de stof uit te leggen, waar iedereen wat aan heeft.


    Hey, ik doe dat ook, met alle vakken verspreid over twee jaar. Daarom is het niet normaal veel rip


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)

    Hey, ik doe dat ook, met alle vakken verspreid over twee jaar. Daarom is het niet normaal veel rip

    Ik doe dus bijna alles in 1 jaar (alleen Engels en maatschappijleer heb ik al gehaald)
    Het is wel veel , maar ik denk wel een goede voorbereiding op de universiteit en ik vind het soms wel fijn om altijd lekker bezig te zijn.
    Alleen nu heb ik se week en ik merk echt dat ik helemaal kapot ben omdat het zoveel is (bij de meeste vakken is het me ook niet gelukt om alles te leren )


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Welll mijn leerkracht techniek is gewoon een b****. En die van Nederlands is veeeeel te streng en geeft te veel spreekopdrachten. Waar niemand zin in heeft. Puh


    I don't think you quite understand, honey

    Livton schreef:
    Welll mijn leerkracht techniek is gewoon een b****. En die van Nederlands is veeeeel te streng en geeft te veel spreekopdrachten. Waar niemand zin in heeft. Puh


    Nederlands is altijd like damn veel?? Die opdrachten echt wie verzint dat


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Eh well.. Een leraar wilt de cijfers van hoog naar laag zetten in magister en de namen gaan niet mee. Maar dat hoor je pas een dag later van hem (dus je denkt een voldoende te hebben, maar hebt een onvoldoende in mijn geval) en Hij past het niet Eens aan. /:

    Logisch dat meerdere Jaren in een jaar veel is. Maar voorbereiding is het ook inderdaad^


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik heb het nog allemaal oké, ik zit nog maar in groep 8. *kijkt pesterig*


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Nyx schreef:
    Wel, ik heb altijd veel geklaagd over leerkrachten op het middelbaar, maar de proffen op unief zijn nog een pak erger. Zo veel werk om alles bij te houden.. *zucht*


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Alle docenten die aan "Scrum" doen zijn best wel irritant eigenlijk. (cat)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Mijn Franse docent denkt dat ik fucking alles weet, maar nee, dan krijg ik strafwerk omdat ik fucking maar een fout had!


    tiptoe through the tulips...

    Ik heb dit jaar gewoon alleen maar slechte leerkrachten en ik heb er geen zin meer in
    AMen


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Hadetjeuhxx schreef:
    Ik heb dit jaar gewoon alleen maar slechte leerkrachten en ik heb er geen zin meer in
    AMen

    Same


    tiptoe through the tulips...

    SintjeNicolaas schreef:
    Ik heb het nog allemaal oké, ik zit nog maar in groep 8. *kijkt pesterig*


    tiptoe through the tulips...

    Mijn leraar Techniek zegt altijd dat een opdracht nog moet inleveren, maar nooit welke.
    Ik doorzoek dan de hele website die de school gebruikt, en als ik eindelijk heb gevonden wat ik moet doen, is het al te laat.
    Een dikke 1. Misschien blijf ik wel zitten, alleen omdat hij zo vaag was! Het kost me elke week minstens een uur en een chagrijnige vader die de techniekleraar gaat uitschelden.


    #weeseenrebel