• Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516

    Het was een mooie dag in storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    Lisa

    Ik was aan het denken wat Regina allemaal kon doen. Ik werd wakker door Spikes geblaf, hij rende naar de deur. Ik deed open en er stond niemand. Raar ik besloot om toch maar even naar buiten te gaan.



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Wanneer hij antwoorde dat hij wat hoorde, vloek ik lichtjes in het Grieks. "Diegene kan dan wel hard gillen," zeg ik dan in de hoop dat hij niet erachter komt dat ze een Banshee is, maar dan ziet ze in haar ogen dat er veder op iemand wordt vermoord waardoor ik weer het uitkrijs. "Er wordt iemand verderop gedood," zeg ik terwijl ik ren richting de plek die in mijn ogen zag.

    even het laatste berichtje herposten

    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 20:53 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    [MT]


    obsessive rage

    Lisa

    Ik zag Ellie in de verte rennen. Ik rende naar haar toe en schreeuwde. "wat is er aan de hand, waarom heb je zoveel haast?" Ik rende harder en probeerde haar in te halen. Spike rende harder dan mij en haalde Ellie bijna in.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 19:30 ]

    MT


    When you believe your dreams come true

    Jens Potter

    Het leek wel de 400m spurt op de Olympische Spelen. Een hond, 2 meisjes en een jongen liepen. En liepen. En bleven lopen. Uiteindelijk kwam Jens, samen met Lisa aan. Ellie en Spike waren alles al aan het bekijken. En wat ze ontdekten...

    Kom je te weten in een volgend stukje van iemand anders!

    MT


    Do I look like Mother Teresa?



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Ik hoor Lisa gillen waarom ik zo hard ren. "Iemand is dood aan het gaan," gil ik terug terwijl ik opeens voor een lijk sta. Het was een vrouw, circa dertig jaar, met blond haar en een licht getinte huid. "Iemand haal de politie, of bellen," zeg ik terwijl ik neer kniel.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    Nadat Jens Ellie had horen roepen belde hij direct de politie en de ziekenwagen, ze was al dood maar toch. 'Ellie. Is het niet nogal raar dat ze ook een bijtwonde heeft?' Zei Jens. Opeens ziet Jens tegen een boom een poster hangen. Met "Gezocht: Wolf. Gevaarlijk. Beloning: € 100" erop. "Ellie. Leg de link." Dit zegt hij terwijl hij naar de poster wijst, met een bevende hand.

    Lisa

    We kwamen er aan en we zagen een dode vrouw. "Iemand haal de politie, of bellen," zegt Ellie. "ik heb geen telefoon, Spike kan wel gaan zij is sneller dan ons." Ik keek naar Spike en ze rende richting het politiebureau.

    Spike

    Ik rende en kwam aan bij het politiebureau. Ik blafte naar de sheriff.



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    "Dat is inderdaad best wel apart," antwoord ik "En aangezien de poster is er een wolf hier ,". Ik sta op terwijl ik me focus in de hoop om informatie te krijgen. mijn Banshee krachten waren niet bereid om informatie te vinden. "Hopelijk gaan we dat beest ooit vinden,". Als Lisa aanbiedt om Spike naar het bureau te sturen zeg ik "Hopelijk komen ze snel,"

    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 21:14 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Oohh beetje laat gezien dat jij al had gereageerd Jens. Welke houden we nu?

    Jens Potter

    'Het lijkt misschien raar, maar ik ga een stukje van haar kleren snijden. Ik kan thuis dan met mijn spreukenboek erbij de dader vinden, en waar die zich bevindt...'



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    "Het klinkt inderdaad behoorlijk creepy," antwoord ik lachend terwijl ik met een zakmes een deel van de mouw weg snij.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Lisadragonrider schreef:
    Oohh beetje laat gezien dat jij al had gereageerd Jens. Welke houden we nu?
    de laatste keer dat ik de politie had gebeld, verklaarden ze me voor gek, dus neem maar dat ik eerst belde, maar dat ze gewoon de telefoon oplegde en dan stuurde we Spike als laatste redding...