• Hallo allemaal, ik ben een meid van 19 jaar en zit met een irritante probleem. Ik heb namelijk zulke lelijke grove rimpels op mijn voorhoofd als ik mijn wenkbrauwen optrek. En Ik weet dat dit bij meerdere mensen voorkomt maar de rimpels blijven echt enkele minuten. Dan heb ik het niet over 2 tot 5 minuten maar echt meer dan een halfuur dat her zo zichtbaar is. Wat kan ik hier aan doen? Heb je speciale crèmes hiervoor? Ik voel me nu al oud :')

    Ik ben twee jaar jonger dan jij en ik heb exact hetzelfde. Het enige dat het bij mij minder maakt is als ik een lange tijd m'n huid goed verzorg en hij dus niet droog of vet is. Heel gedoe :')


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Leer jezelf om minder te fronsen, is sowieso al nergens voor nodig. 8D Maar ik denk dat eigenlijk best veel mensen heet hebben en je je er niet zo druk om moet maken.


    Your make-up is terrible

    Je hebt er geen crème voor. Botox is de enige manier. (Volgens mij)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Er zijn bepaalde chemicaliën die rimpelvorming tegenhouden, maar het beste wat je kan doen is proberen niet meer te fronsen en dat stuk huid goed te beschermen tegen de zon. ^^

    [ bericht aangepast op 29 nov 2015 - 20:40 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Dat heeft iedereen. Ik zou me daar niet zo'n druk over maken, want dat is iets wat gebeurd als je gezicht vervormt (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Iedereen zegt hier 'dat heeft iedereen' maar eh, not me?:') toegeven dat ik wel heel licht lijntjes heb rond mijn mond van het lachen. Toen ik dat laatst ontdekte kreeg ik een halve rolberoerte. Misschien overdreven maar ik heb er nooit zo bij stilgestaan dat ook ik ouder word en dat is....beangstigend. Niet het ouder worden zelf maar het dichterbij komen van een einde wel.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Iedereen zegt hier 'dat heeft iedereen' maar eh, not me?:') toegeven dat ik wel heel licht lijntjes heb rond mijn mond van het lachen. Toen ik dat laatst ontdekte kreeg ik een halve rolberoerte. Misschien overdreven maar ik heb er nooit zo bij stilgestaan dat ook ik ouder word en dat is....beangstigend. Niet het ouder worden zelf maar het dichterbij komen van een einde wel.

    Rimpels als je wenkbrauw optrekt, toch wel? Ik zou het iig vreemd vinden als het niet gebeurd.


    Deep inside, I've never felt alive

    Hypnotise schreef:
    (...)
    Rimpels als je wenkbrauw optrekt, toch wel? Ik zou het iig vreemd vinden als het niet gebeurd.


    Ik heb het ook niet, hoor. Enkel op de plek waar ik een litteken heb op mijn voorhoofd heb ik een kleine rimpeling, haha. Maar ik ken weinig mensen die het niet hebben, eerder mensen die het eigenlijk al sinds hun 10de hebben.


    Your make-up is terrible

    Hypnotise schreef:
    (...)
    Rimpels als je wenkbrauw optrekt, toch wel? Ik zou het iig vreemd vinden als het niet gebeurd.


    Jawel, maar die blijven niet zitten? Ik dacht da tje dat bedoelde.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik denk dat je je er inderdaad niet zo druk over moet maken. Jij bent waarschijnlijk de enige die ze echt ziet zitten, mensen maken zich meer druk om hun eigen uiterlijk meestal.
    Misschien kun je je wel aanwennen om niet 'telkens' (ik weet niet of je dit standaard doet tijdens het praten bijv) je wenkbrauwen op te trekken. Ik doe het zelf echt nooit haha, het voelt voor mij dus echt raar om te doen.