• even kort samengevat aangezien ik geen zin heb om een heel verhaal te schrijven.
    Zit ik met mijn familie in de woonkamer, gaat mijn broer ineens vragen hoe het met mijn verkering is (17 en heb nog nooit een vriendje gehad, shocker i know)
    en jullie kennen vast wel hoe ze doorvragen of er leuke jongens zijn op je school of stage, of je een oogje hebt op iemand.
    Ja dan voel ik me al awkward genoeg begint hij opeens over meisjes op dezelfde manier, wtf hoe moet ik hierop reageren?
    denkt hij echt doordat ik nog geen vriendje heb gehad dat ik lesbisch ben?

    maarja meer weet ik ook niet echt hierover te zeggen xD maar hoe kan ik op dit soort dingen reageren, en heeft iemand al zoiets meegemaakt?


    You can't not look cool with a crossbow.

    Dat doet me hieraan denken.

    En ik heb vaak zo'n moment gehad, maar het is niet iets waar ik vaak een serieus antwoord op geef. Het maakt me niet zoveel uit eigenlijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ken het probleem haha. Ik zeg altijd dat een relatie mijn ambities in de weg zou staan haha. Dan is het meestal wel gauw afgelopen. Je zou kunnen zeggen dat je gewoon nog geen leuk persoon tegen bent gekomen. Meestal als het lijkt alsof het je niets boeit, kappen ze er snel genoeg mee.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    17 en nog geen vriendje gehad is nog niet zo erg hoor xD Probeer 20 eens, dan mag je jezelf officieel Crazy Cat Lady noemen en een doos met kittens gaan aanschaffen :')

    En als ze daarover beginnen, lekker laten gaan xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    17 en nog geen vriendje gehad is nog niet zo erg hoor xD Probeer 20 eens, dan mag je jezelf officieel Crazy Cat Lady noemen en een doos met kittens gaan aanschaffen :')

    En als ze daarover beginnen, lekker laten gaan xD


    i love kittens <3
    en ja meestal laat ik het ook gaan en stoppen ze er binnen een minuut wel mee aangezien ik dan doe alsof ik niet meer oplet x D


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik vind dit nooit zo awkward omdat ik geen schaamfactor voel bij zulke onderwerpen. Nee, ik heb geen partner en nee ik ben ook niet op zoek. Ooit eens een jongeman met een lieve stem en schattige krulletjes ontmoet op school, laid back toen ik er achter kwam dat hij een vriendin had.
    Hoppa, done.


    No growth of the heart is ever a waste

    HANAYA schreef:
    Ik vind dit nooit zo awkward omdat ik geen schaamfactor voel bij zulke onderwerpen. Nee, ik heb geen partner en nee ik ben ook niet op zoek. Ooit eens een jongeman met een lieve stem en schattige krulletjes ontmoet op school, laid back toen ik er achter kwam dat hij een vriendin had.
    Hoppa, done.


    ik schaam me er normaal gesproken ook niet voor, alleen als je zo naar de voorgrond wordt gedrukt en dan ondervraagt is voor mij iets te veel


    You can't not look cool with a crossbow.

    Laleah schreef:
    17 en nog geen vriendje gehad is nog niet zo erg hoor xD Probeer 20 eens, dan mag je jezelf officieel Crazy Cat Lady noemen en een doos met kittens gaan aanschaffen :')

    En als ze daarover beginnen, lekker laten gaan xD


    Katten zijn sowieso gewoon beter :'D


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    (...)

    Katten zijn sowieso gewoon beter :'D

    ++++


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind het altijd geweldig als mensen vragen of ik een vriend heb, gevolgd door de vraag of ik een vriendin heb. De vraag zelf vind ik vervelend. Het feit dat ze ervan uit gaan dat ik misschien niet hetero ben, vind ik wel leuk.
    Gewoon die vraag, daar kan ik tegen. Indien ze door beginnen te vragen, kom ik verlegen, rood en da's ambetant. "oehh ge moet niet rood komen!"

    Als je het vervelend vindt dat hij dezelfde vragen over meisjes stelt, moet je gewoon zeggen dat je niet voor de meisjes bent. En antwoordt kort, maar eerlijk op zijn andere vragen, dan zal hij wel door hebben dat je er niet over wilt praten;

    PS: de enige jongen in mijn leven is ook mijn kat. So yay!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dit is zo herkenbaar. Bij mij is het echter vooral met de feestdagen die er weer aan zitten te komen. Iedereen zit je dan vanaf zo'n tafel aan te gapen. Vreselijk. :')


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Heb ik ook op school :P
    Echt irrie, gewoon negeren ;)


    tiptoe through the tulips...

    De volgende keer zeg je gewoon: 'Mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen'. :Y)