• Hoi allemaal,

    Morgen is het eindelijk zover, de dag dat mijn ouders 25 jaar geleden het ja-woord aan elkaar gaven. Ik ben behoorlijk trots op mijn ouders dat ze dit behaald hebben.

    Wat mijn ouders echter nog niet weten zijn de verassingen die ik voor ze heb gemaakt het afgelopen jaar. Het enigste wat ze weten is dat ik foto's heb gebruikt en dat ze in bed moeten blijven morgen.

    Ik heb van karton een hele grote 25 gemaakt en deze gevuld met allemaal foto's uit het trouwboek. Daarnaast heb ik een mega foto lijn gemaakt met foto's vanaf de verloving tot aan nu waarin je het gezin ziet groeien.

    Verder heb ik de 'minder'mooie foto's geprint om ze door het hele huis te hangen en natuurlijk een berg ballonnen. Morgen krijgen ze een ontbijtje op bed en als cadeau een puzzel met een foto van ons gezin, gezien ze graag puzzelen.

    In de avond gaan we uit eten met de opa en oma's erbij en zaterdag is het grote feest. De versieringen neem ik dan mee voor daar aangezien mijn ouders het niet wilde versieren .

    Hoe lang zijn jullie ouders samen?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oeh, wat een leuke ideeën allemaal! Jouw ouders hebben absoluut een dochter om trots op te zijn!
    Mijn ouders trouwden volgens mij in 2001, maar dat zou ik niet zeker weten.

    Maak er een leuke dag van!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Dat is echt leuk! Gefeliciteerd met je ouders (:
    Mijn ouders zijn, even denken, 41 jaar bij elkaar waarvan ze er 27 getrouwd zijn (:


    Take risks and conquer your fears.

    Gefeliciteerd! Leuke ideeën trouwens :)
    Mijn ouders zijn al 39 jaar samen, en 36 jaar getrouwd.

    Mijn ouders zijn nu onderhand wel iets van 30 jaar getrouwd. Maar waren langer samen. Toen ze 25 jaar hadden hadden we ook een groot feest waar heel veel mensen kwamen. En toen m'n pa 50 werd hebben we besloten dat dat de laatste verjaardag werd en als mn ma 50 word gaan we gewoon lekker op vakantie :)

    Maar gefeliciteerd zeg met je ouders, geniet er van! En laat je weten wat ze er van vonden?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Halpert schreef:
    Mijn ouders zijn nu onderhand wel iets van 30 jaar getrouwd. Maar waren langer samen. Toen ze 25 jaar hadden hadden we ook een groot feest waar heel veel mensen kwamen. En toen m'n pa 50 werd hebben we besloten dat dat de laatste verjaardag werd en als mn ma 50 word gaan we gewoon lekker op vakantie :)

    Maar gefeliciteerd zeg met je ouders, geniet er van! En laat je weten wat ze er van vonden?


    We zouden eerst niet meer feesten omdat we 3 weken naar Curacao zijn gegaan maar mijn ouders houden te veel van feestjes.
    ik ga het zeker laten weten =)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wooow, heel gaaf en lief dat je dat zo voor je ouders doet!

    Mijn paps en mams hebben vorig jaar al een groot feest gevierd toen ze een nieuw huis hadden gekocht en allebei 50 werden, dus toen ze dit jaar 25 jaar getrouwd waren, wilde m'n moeder graag een grote reis maken. Daarom zitten we atm 3 weken in Canada c:


    From these ashes, I will rise

    Wat een enorm leuke verrassingen allemaal! Dat klinkt alsof je er een hoop werk in hebt gestopt. *O*

    Ik geloof dat mijn ouders komend jaar (?) die mijlpaal halen, dus er wordt nu en dan al wat geroepen over een groot feest, maar echte plannen zijn er nog niet.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Wat een enorm leuke verrassingen allemaal! Dat klinkt alsof je er een hoop werk in hebt gestopt. *O*

    Ik geloof dat mijn ouders komend jaar (?) die mijlpaal halen, dus er wordt nu en dan al wat geroepen over een groot feest, maar echte plannen zijn er nog niet.


    Haha ben een jaar geleden begonnen. Ik ben dol op dingen en verassingen maken. Begin vaak een jaar van te voren. Mijn moeder wordt over 2 jaar 50 en daar ben ik ook al voor bezig XD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)

    Haha ben een jaar geleden begonnen. Ik ben dol op dingen en verassingen maken. Begin vaak een jaar van te voren. Mijn moeder wordt over 2 jaar 50 en daar ben ik ook al voor bezig XD


    Wauw, dat is erg goede planning! Ik vind het indrukwekkend. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Wauw, dat is erg goede planning! Ik vind het indrukwekkend. (nerd)

    Haha dankje

    Mijn ouders waren er heel blij mee, vooral de 0uzzel heeft tranen laten vloeien


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aah super lief eh!
    Mijn ouders zijn nu 34/35 jaar samen, en zijn dit jaar 26 getrouwd ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO



    Het cadeautje.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ^Wat een leuk cadeau, Yvonne!

    Mijn ouders zijn samen sinds 13 oktober 1979 en hebben zich verloofd in de McDonalds in Hoog Catharijne op 13 januari 1981. Vet originele plek ook om je te verloven.
    Sindsdien zijn mijn ouders verloofd gebleven en ik zit nog steeds op een bruiloft te wachten. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wat gaaf! Die puzzel vind ik ook heel stoer. Mag ik vragen waar je die vandaan hebt? Dat is ook namelijk wel iets voor mijn moeder :P
    Ik vind het wel erg stoer dat je er zoveel tijd in gestopt hebt. ^^

    Mijn ouders zijn nu ongeveer 19 jaar uit elkaar? Mag dat ook? (':
    Nee, maar mijn ouders zijn onderhand alweer gelukkig met de volgende. Mijn moeder heeft geloof ik al zo'n vijf jaar weer een vriend. En mijn vader en zijn vriendin zijn onderhand tien jaar samen weer geloof ik.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2018 - 9:57 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    LeFou schreef:
    Wat gaaf! Die puzzel vind ik ook heel stoer. Mag ik vragen waar je die vandaan hebt? Dat is ook namelijk wel iets voor mijn moeder :P
    Ik vind het wel erg stoer dat je er zoveel tijd in gestopt hebt. ^^

    Mijn ouders zijn nu ongeveer 19 jaar uit elkaar? Mag dat ook? (':
    Nee, maar mijn ouders zijn onderhand alweer gelukkig met de volgende. Mijn moeder heeft geloof ik al zo'n vijf jaar weer een vriend. En mijn vader en zijn vriendin zijn onderhand tien jaar samen weer geloof ik.

    hahahhh fijn dat ze iemand hebben gevonden.De puzzel heb ik laten maken via fotopuzzel.nl


    Change is for weirdos ~ Niall Horan