• ZEIKTOPIC

    Hey mensen,
    Ik ben vorige week terug gekomen van mijn Londenreis met school. Die reis had onze klas dichter bij elkaar moeten brengen en leuk moeten zijn. Wel guess what? dat was het dus echt niet.... Nog voor de reis was begonnen wou niemand nog gaan van mijn klas omdat we een shitload aan taken hebben gekregen. Ik persoonlijk dacht bij mezelf, we moeten het gewoon zelf een leuke reis maken en plezier maken. Ook zag ik dit als een kans om terug wat beter bevriend te worden met mijn vriendinnen. Mijn beste vriendin zit onderandere bij mij in de klas maar dat ging de laatste tijd precies minder goed. Ook had ik iets stom gedaan waardoor nog een andere best wel goede vriendin kwaad op me was geworden. De eerste dag, woensdag, ging nog wel goed. Ik was ook achter de redenen gekomen waarom het minder ging tussen mijn beste vriendin en mezelf. Ook donderdag was nog wel plezant tot we naar de geplande musical gingen. (vlak daarvoor was Li al naar mij gekomen dat ze F niet kon uitstaan omdat zij L belachelijk aan het maken was tegen over een aantal jongens) De verdeling van de zetels was 2, 5, 3. (Wij zitten met 6 meisjes en 4 jongens) . D. en J. wouden zowizo samen, omdat ze naar eigen zeggen nog niet vaak samen konden zitten en bla bla. Dat betekende dat 1 van de meisjes bij de jongens moest gaan zitten en 3 meisjes nog samen. NU had ik ergens gehoopt dat F bij de jongens was gaan zitten. Het is namelijk zo dat F en ik het echt niet zo goed kunnen vinden met elkaar, al ging het dit jaar precies beter als vorig jaar. Ik zei dat het mij niet veel uitmaakte. Dus H. Besloot naast de jongens te gaan zitten. Wat betekende dat ik F en Li naast elkaar moesten gaan zitten. F. draaide zicht direct met de rug naar zich toe en begon 'onsubtiel' van haar oren te maken dat ze niet naast mij wou zitten. Om het nog wat beter te maken ging ze naar de jongens van een andere klas waar we sommige klassen mee samen hebben om daar ook nog te gaan zeiken dat ze ABSOLUUT niet naast mij wou zitten. Die kwamen dan naar L en mij om te vragen plaatsen te wisselen. Dat mocht dan niet van de leerkracht dus F werd nog pissiger. Toen begon ik te huilen. Ik weet niet waarom, maar ik was gewoon zo moe en ik wist niet dat ze me zo haatte. Toen werden de meisjes van mijn klas pissig op F. F is uiteindelijk op de trap gaan zitten voor de hele musical, naast die twee jongens. Vanaf die donderdag waren er constant ruzies tussen J, Li en F. En dan ook nog met D en mezelf die ook kwaad waren op F. Nu moet ik over twee dagen weer naar school, en ik heb hier echt geen zin meer in. De zaterdag leek het weer in orde met iedereen, geen echte ruzies meer. Maar ik voel me gewoon niet meer op mijn gemak. Nu komt het er ook nog eens bij dat ik een crush kreeg voor een jongen van mijn klas. Hij zit sinds dit jaar bij ons op school. Hij is gewoon wel aardig enzo. Ik weet van mezelf dat ik snel een crush krijg enzo maar ik kan er echt niets aan doen. Ik ben altijd superawkward tegenover hem. En doet me echt constant glimlachen. Nu twee kleine propleempjes
    1. Hij heeft een lief. Dus ik weet dat ik geen crush op hem mag hebben. Maarja... Ik wil gewoon met hem kunnen praten enzo omdat hij gewoon heel chill is enzo.
    2. Er is een meisje in een andere klas (wel we hebben een paar klassen samen) en ze was tijdens Londen echt CONSTANT bij hem. Op de boot, 's avonds, tijdens een wandeling, bij vrije momenten,... Ik ben eigenlijk gewoon jaloers op haar. Omdat zij veel gemakkelijker lijkt te kunnen praten met hem. En ze is gewoon veel mooier als ik. Het is gewoon zo frustrerend
    And I dunno what to do...
    Iemand tips ?
    Voor beide dingen (LA en F)


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Ik zal het zo eens lezen en proberen wat advies te geven c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facilier schreef:
    Ik zal het zo eens lezen en proberen wat advies te geven c:


    Dank je :)


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Een beetje verwarrend met de hoeveelheid aan verschillende letters, maar zover ik er uit op maak is het grootste probleem dus f en de jongen waar je een crush voor hebt?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Shawn schreef:
    Een beetje verwarrend met de hoeveelheid aan verschillende letters, maar zover ik er uit op maak is het grootste probleem dus f en de jongen waar je een crush voor hebt?


    Sorry, ik weet dat het een beetje verwarrend is, maar yup, zo zou je het kunnen zeggen.


    Music is my escape from Bullshit in life <3