• Ik verveel me dood ;D
    Heb geen zin om aan et boek "Miss Dakloos" te beginnen
    DUS IK WIL LEESVOER VAN JULLIE XD
    I'm Hungryy ;D
    So Give Me ReadFood ;D

    Ok.. Syll is kieskeurig..
    Dus voordat je eten geeft lees eerst deze dingetjes door

    - GEEN; Twiglight/Harry Potter/The Vampire Diaries of welke serie dan ook XD [Meestal is et dan voorspelbaar ofzo..
    - GEEN; Justin Bieber. Tokio Hotel [Te beroem voor mij doen ;P Andy Sixx of [haha ben zijn naam kwijt] Mja, zulke uiterlijk persoontjes mogen ook ;D maak niej uit be creative]
    - WEL; Onbekende Personen << Heel belangrijk
    - WEL; Rond de 10/20 hoofdstukken ;D
    - ...; Mweh het moet gewoon niet voorspelbaar zijn, Een spannend verhaal.. mag drama inzitten enzo ;D Vampiers!!! dat mag ook ;D
    - BELANGRIJK; Moet in Ik-Vorm.. in Hij/Zij vorm raak ik al gauw de kluts kwijt..

    Zo dat was et wel zo'n beetje :$

    Alvast bedankt ;D

    Geeft Lolly


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb twee verhalen met onbekende personen in de ik-vorm. (:
    Ladies, Bugs & Ladybugs
    This is War


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Game Of Gods
    onbekende personen, 45 hoofdstukken, genoeg te lezen :P

    Het gaat over 5 jongeren die op vakantie in Noorwegen bij een verlaten kasteel terecht komen. Een van hem stapt op een oude verborgen landmijn waardoor deze explodeert maar het vijftal wordt echter weer tot leven met behulp van Noorse, Egyptische en Griekse goden. Ze krijgen gaven van de goden mee, essentieel om Zeus' spelletje te spelen die zijn zinnen heeft gezet op de complete mensheid.