• Hey ik heb gemerkt dat er best veel paarden meisjes (/jongens?) op Quizlet zijn! Dus leek het me leuk om hier elkaar bijvoorbeeld tips te geven of leuke ervaringen neer te zetten! En je kunt hier ook vragen stellen bijvoorbeeld.
    En misschien een leuke foto van je lieveling er op zetten? Het is idd geval de bedoeling dat het hier gezellig is!! En dat we elkaar niet afsnauwen of uit lachen omdat ie iets niet weet!
    XX lente!

    [ bericht aangepast op 15 dec 2015 - 6:30 ]

    Heb jij een eigen paard/ pony?

    27.8% (5 stemmen)
     
    Ja :D

    72.2% (13 stemmen)
     
    Nee.. Helaas niet!


    Treat People With Kindness

    Oehhh, I want to join!

    Jaha, mij ken je al, maar goed XD


    I don't care how old I am, I'm going in the bouncy castle!

    Jaa heel leuk! ik join ook maar even ;D
    Zelf heb ik geen pony/paard maar wel een verzorg haflinger van 1,5 waarmee ik later ook mee ga helpen met beleren maar doe nu alleen beetje loswerken en beetje grondwerk en haar laten wennen aan mensen omdat ze 1,5 niks met mensen te maken heeft gehad ik ben nu zover dat ze altijd achter me aanloopt als ik bijvoorbeeld water in de waterbak doe of voer in de voerbak ze is echt heel lief en heet Nogarette maar we noemen haar Noga
    Zelf rijd ik ook op een manege en doe af en toe buitenritten bij Rc Het fjordenpaard en ga daar ook regelmatig op paardenkamp DIt jaar weer in de meivakantie en herfst.

    -> Ik heb je titel even aangepast ivm spelling en een uitroepteken (:


    I am an idiot, I move.

    Quatro schreef:
    Jaa heel leuk! ik join ook maar even ;D
    Zelf heb ik geen pony/paard maar wel een verzorg haflinger van 1,5 waarmee ik later ook mee ga helpen met beleren maar doe nu alleen beetje loswerken en beetje grondwerk en haar laten wennen aan mensen omdat ze 1,5 niks met mensen te maken heeft gehad ik ben nu zover dat ze altijd achter me aanloopt als ik bijvoorbeeld water in de waterbak doe of voer in de voerbak ze is echt heel lief en heet Nogarette maar we noemen haar Noga
    Zelf rijd ik ook op een manege en doe af en toe buitenritten bij Rc Het fjordenpaard en ga daar ook regelmatig op paardenkamp DIt jaar weer in de meivakantie en herfst.


    Wow super leuk!! Haflingers zijn mijn lievelings ras!!! En echt super gaaf!! Hopelijk krijg ik ook eens de kans om zoiets te doen !! :D


    Treat People With Kindness

    Paardenvriend schreef:
    (...)

    Wow super leuk!! Haflingers zijn mijn lievelings ras!!! En echt super gaaf!! Hopelijk krijg ik ook eens de kans om zoiets te doen !! :D


    Jaa, ik vind het zelf ook super leuk om te doen. Ik zal vandaag wel even kijken of ik wat foto's kan plaatsen :)

    Oeh..leuk een paarden topic! I want to join ^^

    Ik rij sinds mijn 7e dat is dit jaar dus 7 jaar. Ik rij op een hele leuke, kleine manege. Met 4 fjord en 1 fjordxandalusier x friesxijslander. Ik vind buitenrijden het aller leukst! Vroeger deed ik ook vrij fanatiek aan voltige, maar ik ben Hypermobiel en kan nu niet meer op mijn pols leun/raar draaien/hangen etc...dun gaan mijn botjes schuiven en dat is vrij pijnlijk. (zip)
    Verder heb ik sinds vlak na de zomer vakantie twee hele leuke verzorgpaarden. Twee andalusiers: Bruin, de ruin en Hengst de hengst. Ze hebben super orginele namen. :Y)


    "We Watch, we Listen and we Remember." - Winter is coming...

    [ bericht aangepast op 31 jan 2016 - 20:44 ]

    Yay, een paardentopic!
    Ik rij sinds mijn 10de en heb sinds 2 jaar een eigen paard. Hij heet Tony, een zeven jarige fries.
    Ik rijd daarnaast ook nog op een manege, gewoon op manegepaarden.

    @Jaimz

    wat een mooierd! (H)

    Als ik mijn foto's van dit weekend op de computer heb gezet, zal ik ook eens een foto'tjes posten. :D
    Al kan je van de ene meer een lama dan een paard verwachten :')


    "We Watch, we Listen and we Remember." - Winter is coming...

    Dit is Tristan. Inmiddels is hij alweer bijna 8 jaar bij mij :)




    The one thing that doesn’t abide by majority rule is a person’s conscience.

    Knappe haf! (H)
    Hier foto'tjes van de paarden die ik help verzorgen...helaas kan ik er deze week niet heen. Ziek :(
    (gemaakt door de eigenaar, please nergens voor gebruiken...maar ik denk dat de meeste dat niet doenhoor:) )
    Bruin



    Hengst:



    "We Watch, we Listen and we Remember." - Winter is coming...

    Vex schreef:
    Dit is Tristan. Inmiddels is hij alweer bijna 8 jaar bij mij :)





    Ehm srry maar is dag echt jouw haflinger?! Want een paar maanden geleden was ik aan het Google'en naar mooie paarden foto's voor in mijn storie en oen kwam ik die (bovenste) foto tegen..
    Die staat ook in mijn storie in het hoofdstuk van de bosrit.


    Treat People With Kindness

    @Paardenvriend
    Het kan altijd hoor. Zo te zien zijn ze gemaakt door een fotograaf tijdens een fotoschoot. Als je doe foto's op internet zet (bokt.nl bijvoorbeeld) of als ze op de site van de fotograaf staan. Kunnen die foto's makkelijk boven aan komen te staan.


    "We Watch, we Listen and we Remember." - Winter is coming...

    Akallabeth schreef:
    @Paardenvriend
    Het kan altijd hoor. Zo te zien zijn ze gemaakt door een fotograaf tijdens een fotoschoot. Als je doe foto's op internet zet (bokt.nl bijvoorbeeld) of als ze op de site van de fotograaf staan. Kunnen die foto's makkelijk boven aan komen te staan.


    Oja ik denk dat dat het dan is, ik vertrouw er namelijk op dat die geen neppe foto's plaatst dat is namelijk zielig. Mooie haf trouwens ;)


    Treat People With Kindness

    Ja, doe ik ook vaak. Behalve op de howrse forums. :')


    "We Watch, we Listen and we Remember." - Winter is coming...