• Hollywood-ster Shia Labeouf kijkt namelijk drie (!) dagen lang naar zijn eigen (best wel slechte..) films. Dit doet hij in een bioscoop en iedereen is uitgenodigd om samen met hem deze uitdaging aan te gaan. The best part? Er is een livestream.

    Even vergeten wie Shia is? Je kent hem van de Transformer films en van de videoclip van Sia, Elastic Heart. Maar natuurlijk ook van de bekende "Just do it" video.

    Op dit moment heeft hij het opgegeven en is hij maar gaan slapen in het gangpad. Zoals ik al zei, entertainment.

    Dus, als je je nou echt heel erg verveeld vandaag: check die livestream! (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Shia is zo heerlijk gek haha. Ook is dit nummer echt geweldig:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Eddard schreef:
    Shia is zo heerlijk gek haha. Ook is dit nummer echt geweldig:


    ACTUAL CANNIBAL SHIA LABEOUF! Yeah!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Hij zit weer op z'n stoeltje.
    Z'n gezicht is echt geweldig als hij moe is.

    Ik had erover gehoord, ja. Hij doet wel fascinerende dingen met zijn leven. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik had het gehoord ja, hij filmt ook echt alleen zichzelf XD En af en toe zie je dan de mensen achter hem raar naar hem kijken (zoals die dude in het blauw toen Shia op de grond ging slapen)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis




    Hij is echt moe. Hij zit bijna alleen nog maar slaperig te knipperen en te gapen XD

    [ bericht aangepast op 11 nov 2015 - 16:24 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    hahahah wtf


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik zie het continue voorbij komen op Tumblr :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ah, ik dacht al, waar herken ik die naam van? Van Elastic Heart, blijkbaar. Haha. (;


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand