• ©Feliana
    Naar het idee van Feliana.


          Het is 3014, en de hele wereld is veranderd. De mannen hebben de wereld overgenomen en je kunt de vrouwen zeldzaam noemen in sommige streken. In de rijkste streken heeft elke man een vrouw die als slaaf dient. Niets meer. Vrouwen hebben geen rechten meer en moeten alles doen wat hun meester zegt.
    Congrulation is zo een rijke stad. Elke man heeft er zijn slaaf en doet ermee wat hij wilt. Meisjes en jongens moeten allemaal tussen hun 17-20 jaar oude leeftijd één keer naar de 'Lady Ceremony'. Daar mogen alle jongens een meisje kiezen waar ze normaal gezien de rest van hun leven mee door zullen leven. Voor de jongens is dit een speciale dag en is deze heel belangrijk. Maar voor de meisjes is dit meer een verschrikkelijke dag, met veel spanning.
    Dit jaar is het weer aan een nieuwe groep jongens om hun slaaf te kiezen. De jongens wonen toevallig allemaal in dezelfde grote villa en zijn heel zenuwachtig voor de grote dag, de dag dat ze eindelijk hun slaaf krijgen !

    I N F O :
    - De meisjes worden bij hun geboorte in het vrouwenhuis geplaatst, dit is verplicht. Hun moeder is dus verkracht of echt verliefd geworden op hun meester.
    - Slaven hebben maar één naam. Dus geen achternaam.

    R U L E S      I N      T H E      N E W      W O R L D
    - Vrouwen mogen alleen maar doen wat hun meester accepteert.
    - Vrouwen moeten doen wat hun meester wenst.
    - De Lady Ceremony is van 17 tot 20 jaar oud voor beide geslachten.
    - De rijkste jongens (1ste klasse) mogen eerst hun meisje kiezen. Dan de tweede, en dan de derde.


    R U L E S
    Minimum 200 woorden, dit lijkt me makkelijk te behalen.
    Geen ruzie buiten de RPG, mag wel binnen de RPG.
    Hou er rekening mee dat de meeste jongens niet erg lief en aardig zullen zijn, want de soort is in de jaren erg veranderd.
    Alleen Feliana of Allirian maken nieuwe topics aan !
    Geen perfecte personnages.
    Niemand buitensluiten !
    Minimum drie keer per week reageren.
    16+ is toegestaan.

    L I S T
    Naam
    Leeftijd {17 tot en met 20}
    Klasse {Alleen voor jongens. 1ste klasse, 2e klasse of 3e klasse}
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Slaaf/meester {Wordt later afgesproken}
    Extra


    R O L E S

    Guys [6/6]
    VOL

    - Adam Lagrette [first class] - Sanjit
    - Alexis Lawrence Deveraux [first class] - Krueger
    - Ajax Joaquin Mephisto [third class] -Sonder
    - Nathaniel Gabriel Maximus Montgomery [first class] - Olympiodoris
    - Vanni Lorenzo D'Angelo [second class] - MikeGClifford
    - Torin Kane Markey [second class] - Whelve

    Girls [7/7]
    VOL

    - Caitlyn - Allirian
    - Ava - Eavan
    - Charlotte - Valeska
    - Indigo - Catastrophes
    - Ead - RlNGO
    - Lexi - StolenWings
    - Penelope-Aphrodité - Olympiodoris

    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 1 jan 2016 - 18:49 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Indigo

    Come and get me


          Naam



    Indigo

    De naam is ontstaan door de kleur van haar ogen, en wordt meestal afgekort tot Indy.

          Leeftijd
    Achttien

    Haar verjaardag is onbekend, maar valt ergens eind april.

          Innerlijk
    Indigo is een sterke jongedame, die zich met voorzichtige slagen door het leven probeert heen te slaan. Ze is geïnteresseerd in vrijwel alles; van astronomie tot saaie boeken over het vroegere leven. Het liefst houd ze zich buiten de drukte, alhoewel ze zich vrij sociaal kan opstellen mocht ze daar baat bij hebben. Indy heeft geleerd om zich niet te veel te bemoeien met dingen die niet voor haar bestemd zijn; alhoewel ze een grote hekel aan machteloosheid heeft en altijd op zal staan voor iemand wanneer de situatie zich voordoet. Dit hoort zowel bij haar koppige als hardleerse kant. In tegenstelling tot velen, is Indigo er tevreden mee om vooral binnen te zitten. Ze vindt het fijn om op bekende plekken te vertoeven, en heeft daarom niet zo'n geweldig navigatie gevoel. Wat mensen niet verwachten van deze onschuldig ogende jongedame, is dat zij ontzettend ontvlambaar kan zijn. Het is een felle tante, die haar gevoelens op kan kroppen tot ze er uiteindelijk in een storm naar buiten komen. Dan is er niets over van de kalme Indigo. Hierdoor wist zij andere vrouwen en zelfs een enkele man altijd wel aardig te intimideren, zodat ze haar met rust lieten. Ze vindt het moeilijk om zich aan anderen te binden, omdat ze haar beide ouders nooit gekend heeft en altijd voor zichzelf heeft gezorgd.

          Uiterlijk
    Zoals haar naam suggereerd, zijn de kijkers in het midden van haar gezicht felblauw gekleurd. Dit wordt benadrukt door de volle, donkere wenkbrauwen die haar gezicht vrijwel altijd een uitgesproken expressie geven. Indigo's lokken zijn witblond en stijl, waarmee ze tot haar ribbenkast reiken. Voor een dame is Indy vrij lang uitgevallen; ongeveer 176 centimeter telt haar gracieuze verschijning. Door haar lengte is zij bedeeld met bescheiden rondingen, die ze meestal verbergt onder ruimvallende kleding. Door een verzameling aan uiterlijke eigenschappen is Indigo een excentriek in elkaar gezet persoon, die door haar gebrek aan ijdelheid graag verborgen gaat in de menigte. Ze ziet er niet sterk of slap uit; meer een middenweg die een mysterie achterlaat over of je haar aan zou kunnen. In de meeste gevallen tref je Indy met haar neus in de boeken, of luisterend naar muziek. Ook bespelen haar vingers graag een piano, alhoewel ze daar liever niet mee te koop loopt.

          Slaaf/Meester

          Extra
    Indigo speelt de piano, heeft een voorliefde voor boeken en sterren. Ze heeft een grote hekel aan mensen die aan haar plukken, en blijft het liefst ver uit de buurt van vuur.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sanjit schreef:
    (...)

    Ik kan er nog opnoemen hoor haha.


    Ik heb er één gevonden ^^.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Mocht de stop nog eens van de meisjes afgaan, zou ik dan in dat geval nog een meisje mogen? ^^


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik heb de tweede naam plus achternaam verwijdert bij mijn rol, zag net pas dat ze die niet hebben. :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mijn jongen is derde klasse (:

    [ bericht aangepast op 15 nov 2015 - 16:50 ]


    Mhm?

    S_Stilinski schreef:
    Mocht de stop nog eens van de meisjes afgaan, zou ik dan in dat geval nog een meisje mogen? ^^


    Jah (;.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    C A I T L Y N


    Betekenis : puur, schoonheid

    “If you obey all the rules, you miss all the fun.”


    — L E E F T I J D
    Caitlyn is zeventien jaar oud.


    — G E S C H I E D E N I S

    Family

    Stefan James Francis — Father — 49 years old
    Adeline — Mother — 47 years old
    Caleb Francis — Brother — 20 years old



    — I N N E R L I J K

    — Charming
    — Fair
    — Sensual
    — Curious
    — Imaginative
    — Vivid
    — Playful
    — Impatient
    — Naive
    — Challenging
    — Sarcastic
    — Impulsive
    — Brutal
    — stubborn




    “I 'm not mean , I just know what I want.”



    — U I T E R L I J K

    — Hair — Brown
    — Hair Length — Long, naturally wavy
    — Eyes — Light blue, like the ocean
    — Height — 5'6" (167 cm)
    — Figure — Slender, with curves


    — Y O U T H

    Caitlyn is geboren in onaangename omstandigheden. Haar moeder, Adeline, werd op haar dertigjarige leeftijd verkracht door haar meester. Caitlyn zou die man nooit als een vader zien. Ze heeft blijkbaar ook een oudere broer die ze nooit heeft gekend aangezien ze bij haar geboorte in het vrouwenhuis geplaatst werd. Het enige wat ze weet van haar familie is dat haar vader een erg bekende man is, maar ook een echte klootzak.

    Het leven in het vrouwenhuis was niet bepaald fijn, maar toch voelde Caitlyn er zich goed. Ze heeft een paar vriendinnen gemaakt, een paar vijanden ook. De wachters uit het huis zagen haar als het 'arrogant' meisje en bezorgden haar dus physieke en mentale pijn. Door haar jeugd is ze een sterkere persoon geworden.


    — M E E S T E R

    — "Text."


    — E X T R A

    — Likes — Dance, crazy times, pizza, sleep, challenges, music.

    — Dislikes — "Text."

    [ bericht aangepast op 1 jan 2016 - 21:53 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Dit klinkt vrij interessant. Mag ik op de wachtlijst voor een dame, fc graag Rachel Hilbert.^^

    @Hierboven. I don't wanna be a pain, maar je hebt twee verschillende fc's.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2015 - 19:37 ]


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Olympiodoros schreef:
    Dit klinkt vrij interessant. Mag ik op de wachtlijst voor een dame, fc graag Rachel Hilbert.^^

    @Hierboven. I don't wanna be a pain, maar je hebt twee verschillende fc's.


    Oei, ik had eens gelezen dat dat Taylor Marie Hill was, en dat staat ook bij de foto's :/ Heb jij misschien een idee van wie het is ? :')


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Mag ik een tweede klasse jongen?


    Bowties were never Cooler

    Allirian schreef:
    Oei, ik had eens gelezen dat dat Taylor Marie Hill was, en dat staat ook bij de foto's :/ Heb jij misschien een idee van wie het is ? :')

    No, it's not her. Taylor heeft bruine ogen. Thanks for putting me on the list ^^


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Olympiodoros schreef:

    No, it's not her. Taylor heeft bruine ogen. Thanks for putting me on the list ^^


    Neehoor. Ze zijn groen/blauw. (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Olympiodoros schreef:
    (...)
    No, it's not her. Taylor heeft bruine ogen. Thanks for putting me on the list ^^


    Alsjeblieft (:. But i think toch dat ze blauwe/lichte ogen heeft hoor, haha (;.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Allirian schreef:
    Alsjeblieft (:. But i think toch dat ze blauwe/lichte ogen heeft hoor, haha (;.

    Don't mind me then. Ik verdiep me nu in de wonderlijke wereld van maatschappijwetenschappen, dus ik kan een beetje af zijn. Woorden zoals evenredige vertegenwoordiging en dictrictenstelsel zijn iets belangrijker voor me dan een faceclaim. Als iemand verstand heeft van maw, hit me up

    Little known fact; Groot Brittannië heeft een districtenstelsel.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2015 - 21:06 ]


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Olympiodoros schreef:
    (...)
    Don't mind me then. Ik verdiep me nu in de wonderlijke wereld van maatschappijwetenschappen, dus ik kan een beetje af zijn. Woorden zoals evenredige vertegenwoordiging en dictrictenstelsel zijn iets belangrijker voor me dan een faceclaim. Als iemand verstand heeft van maw, hit me up

    Little known fact; Groot Brittannië heeft een districtenstelsel.


    Haha :') Ik heb er niet zo veel verstand van ^^.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2015 - 17:28 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring