• WISDOM, STRENGTH AND BEAUTY
    "You're wise when you learn from your mistakes,
    you're beautiful when you appreciate your flaws
    and you're strong when you know your weaknesses"



    Are you beautiful?



    Are you strong?



    Or are you wise?



    STORY
    In de wereld draait alles om drie dingen: wijsheid, kracht en schoonheid. De mensheid is dan ook opgedeeld in drie groepen. Ieder mens hoort bij één groep, meestal is dit gekozen door de ouders. Een mens kan breken van zijn groepen om zich bij een andere groep aan te sluiten, maar dat is niet gebruikelijk. Alle groepen leven in vrede samen. Ze zorgen immers allen voor een ander deel van de samenleving. Alles verandert echter wanneer een onbekende groep opstaat, een naamloze tegenbeweging, die dreigt het bestuur in handen te nemen. Kunnen de mensen hun wijsheid, kracht en schoonheid koppelen om de vrede in het land te bewaren?

    THE GROUPS
    Beauty
    De schoonheid staat voor zowel een mooi uiterlijk als innerlijk bij de mens. Zodra een persoon zich aansluit bij de groep, vol groeit hij of zij uiteindelijk tot een prachtig mens. De groep wordt gekenmerkt door een lichtblauwe kleur. De schoonheid beoefent meestal beroepen als zanger, danser, kapper of model uit. Voornamelijk beroepen waarbij schoonheid centraal staat.

    Wisdom
    De wijsheid wordt gekenmerkt door intelligentie, doorzettingsvermogen en een behulpzaam karakter. Mensen die tot deze groep behoren, bezitten een natuurlijke interesse voor nieuwe dingen. Ze willen alles weten en staan open voor nieuwe informatie. De groep kent de kleur paars als herkenning. De wijsheid vervult vaak de rollen van docenten, onderzoekers en professoren in de maatschappij.

    Strength
    De kracht zorgt voor veiligheid, trots en dapperheid in de wereld. Deze mensen staan erom bekend dat ze dagelijks ernaar streven om het beste in zichzelf naar boven te halen. De kracht zit 'm niet alleen in het fysieke gedeelte van de mens, maar ook in de mentale kracht. Een mens dient vooraan te durven staan, keuzes te maken en de leiding te nemen. Deze groep wordt gekenmerkt door de rode kleur. De kracht beoefent vaak de rol van politie, presidenten en bouwkundigen.


    SETTING
    De RPG speelt zich af in een onbekend land (een fictieve wereld), waar Engels als voertaal wordt gebruikt. De tijd is in principe onbekend, maar valt te vergelijken met de 18e eeuw van onze wereld. Er is nog geen technologie en mensen hebben geen auto's tot hun beschikking. De mensheid leeft in welvaart. De één is rijker dan de ander, maar over het algemeen is er geen echte armoede.

    ROLES
    Name | age | faceclaim | user | page
    Wisdom
    Vrouwen
    - ? | ? | ? | Mayakovski | ?
    -

    Mannen
    -
    -

    Beauty
    Vrouwen
    - ? | ? | ? | BadIands | ?
    - ? | ? | ? | Belmont | ?


    Mannen
    - Joshua Nathaniel Montgomery | ? | Lucky Blue Smith | Ziegler | ?
    -


    Strength
    Vrouwen
    - Aurora Luxon | ? | ? | Catastrophes | 1.1
    - Juliëte Maria Hale | ? | ? | Sonorous | 1.2


    Mannen
    -? | ? | ? | Belmont | ?
    - ? | ? | ? | Sonder | ?


    LIST
    Naam:
    Leeftijd: Alle leeftijden zijn toegestaan, maak dus niet iedereen 21 jaar oud
    Groep: Wisdom, beauty or strength
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Relaties: Deze worden besproken via GB, PB of het praattopic
    Extra:


    RULES
    - Het woordenminimum is 300
    - Houd leeftijden, geslachte en de groepen gelijk
    - Alleen ik open nieuwe topics, tenzij ik anders aangeef
    - Geen perfecte personages
    - Reserveringen blijven 4 dagen staan, uitstel is toegestaan
    - Maximaal 3 personages per persoon, verschillende geslachten, groepen en leeftijden
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 15 nov 2015 - 17:40 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    .

    [ bericht aangepast op 21 nov 2015 - 19:11 ]

    Ik ga zo alles bijwerken!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Damn, ik heb me weer bedacht (': Ik ga mijn char aanpassen met een andere FC en toch bij strengths please (':


    Mhm?

    Wordt dit nog bijgewerkt? ^^


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Twijfeltwijfel.


    A girl who wonders.

    Kan ik nog meedoen?


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg