• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:31 ]

    Google is your best friend.

    Neem een warme douche of een warm bad.
    Hitte opent de neuskanalen en dan moet je je neus eens stevig uitblazen.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Thee en heel veel thee en nog meer thee!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Thee en heel veel thee en nog meer thee!


    Queer zijn is gewoon alles

    Sauna met eucalyptus

    [ bericht aangepast op 15 nov 2015 - 15:52 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Neusspray! Als ik verkouden ben heb ik dat áltijd bij me. Anders word ik gillend gek.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Kamille en tijmthee doen wonderen, maar medische dingen grijp ik nooit naar. Ik vind het altijd zo overdreven, het is maar een verkoudheid. Als je daar niet tegen kan, hou ga je dan tegen andere dingen kunnen?


    Your make-up is terrible

    Eledhel schreef:
    Thee en heel veel thee en nog meer thee!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Orenthal schreef:
    Neusspray! Als ik verkouden ben heb ik dat áltijd bij me. Anders word ik gillend gek.



    Neusspray mag ik niet meer gebruiken omdat ik een neusspray verslaving heb. Klinkt raar i know, maar als ik het een tijdje niet gebruik gaat me neus dicht zodat ik niet kan ademen. Dus moet ik van de dokter afkicken ;P

    Thee en plantenspray ^-^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik heb ook een beetje een verslaving aan neusspray. Wat ik zou doen is gewoon een lekker bad of douche nemen want zoals ze al zeggen gaat je neus daar van open. En daarna de aangeraden thee drinken waaronder muntthee kamillethee tijmthee... Enz
    Maar vooral een verkoudheid is niet zo erg ok het is vervelend omdat je niet kan ruiken wat andere ruiken en ook omdat je nachts bijna niet kan ademen maar na zeker 4 dagen a een weekje is dit over. En anders moet je naar de dokter want dan heb je griep ofzo;)!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Stomen met stoomdruppels, dampo, thee met honing, vroeg naar bed en warm aankleden.


    Happy Birthday my Potter!

    Thee, veel thee.
    Dropjes eten, het liefst zout maar zoet kan ook.
    Geen dikke dranken zoals Chocomelk, Melk of Yoghurt daar maak je alleen maar meer slijm voor aan en ga je nog meer vastzitten.
    En niet je neus te hard snuiten!

    Thee, neusspray, hoestdrank, douche, keelsnoepjes, geen dranken zoals melk, cola etc.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Het meeste is wel gezegd en soep.


    16 - 09 - '17