• Ik zoek een cover voor een verhaal dat ik maak voor een bepaalde wedstrijd, het is een kortverhaal, maar wilde er een goed uitziende cover voor hebben. :3

    Verhaal informatie:

    The Fight


    Ichie, Diablo en Bijter zijn wezens waar men nog nooit van had gehoord.
    Eenmaal in de handen van een slechte leider werden ze verplicht mee te doen aan één van de gevaarlijkste gevechten ter wereld.
    De kampioenschappen voor de tien hoogste ranken in de wereldorde.
    Terwijl de leider ze gebruikte alsof ze slaven waren wist hij ongeveer hoe sterk ze waren.
    Gevechten met onvoorstelbaar sterke magie.
    Een gevecht van vijanden, vriendschap, blijdschap en verdriet.
    Alles om maar in de top tien te komen.

    ~~Het gevecht van 2093~~


    The Fight

    Wat ik zoek is iets wat bij die omschrijving past, het is een verhaal waar veel gevechten in voorkomen, ik heb een paar foto's van de personages, maar die passen niet echt bij elkaar, :P Dus het liefst geen cover met de personages, het liefst van een gevecht, of stadium, beetje een anime style. XD
    Met titel en mijn schrijversnaam: Khezef

    Ik ben erg moeilijk met beschrijvingen. :x sorry daarvoor.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Hm ik ga zo wat proberen. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Kan je die foto's wel plaatsen zodat we een beethe een beeld hebben?
    En moet het anime-stijl zijn? Of mag ik ook wat met 'gewone' stijl proberen?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Kan je die foto's wel plaatsen zodat we een beethe een beeld hebben?
    En moet het anime-stijl zijn? Of mag ik ook wat met 'gewone' stijl proberen?


    Nee hoeft niet, maar sommige foto's is een anime plaatje, XD
    Maar het maakt niet uit. :P


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Heeft iemand nog interesse?


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Misschien kan ik het proberen maar mn laptop is kapot dus dan moet ik een ander programma, maar ik weet t niet zeker ^^


    How you doin'

    Geen idee wat je met anime bedoeld, maar ik heb wat in elkaar geflanst. ^^


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Clique schreef:
    Geen idee wat je met anime bedoeld, maar ik heb wat in elkaar geflanst. ^^



    Ik moet je complimenten geven over de cover, het ziet er echt goed uit, maar met vechten bedoelde ik helaas niet boxen, :3
    Het wordt gehouden in een soort arena, waar mensen tegenover elkaar staan en krachten, magie gebruiken elkaar uit te schakelen.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Pff het wilde echt niet lukken, maar ik heb iets waar ik ongeveer een beetje tevreden mee ben. Mocht ik nog inspiratie krijgen, komt er eventueel nog iets anders.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Pff het wilde echt niet lukken, maar ik heb iets waar ik ongeveer een beetje tevreden mee ben. Mocht ik nog inspiratie krijgen, komt er eventueel nog iets anders.



    Ziet er goed uit. :3 Ik hoop dat het lukt. :)


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Heb jij zelf foto's van hoe de arena enzo er een beetje uit zien? Ik vind het heel lastig om er een beeld van te vormen en dat helpt niet echt als het gaat om een goede cover te maken haha.
    En dankje ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Heb jij zelf foto's van hoe de arena enzo er een beetje uit zien? Ik vind het heel lastig om er een beeld van te vormen en dat helpt niet echt als het gaat om een goede cover te maken haha.
    En dankje ^^


    Beetje zoiets als een Romeinse arena, maar niet dat het er zo duidelijk in verwerkt is, je hebt een redelijk donkere cover gemaakt ( en dat is awesome! ) dan wilde ik de arena niet echt erg duidelijk in beeld hebben, als je begrijpt wat ik bedoel.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Wie wilt nog wat proberen? :3


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Zoals beloofd:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Zoals beloofd:



    Yush yush, I used it. :P


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Heb je nog iets nodig? Want in dat geval ga ik morgen proberen iets in elkaar te flansen :')


    take risks