• Iets vet grappigs, een tijd geleden, hadden ik een Eef,[/like de naam moet genoemd worden] een super leuk gesprek over tom,,.x'D Wat we ons afvroegen, zou hij zijn pet ophebben tijdens de seks? wij wouden van wel wnat we moesten toch neit gestoort worden door zijn dredmaatjes, ik zoek het gesprek eens op,.x'D

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Omg xD Denk het eigenlijk niet! :P


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Gekke shit<33


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Het is een stukje uit een quiz van me,,

    Hahahahaha, Ik wil liever een ruige tom :'D



    Ik heb het niet zo op, Lief, daarom denk ik ook dat tom niet echt ''lief'' is +'D



    Laat mij maar lullen.



    Grrr, youletmeROCK wil een ruige Tom, wie weet krijgt ze ooit nog de ruige Tom te zien. Meteen proest ik het weer uit als ik zie hoe die ander reageert.



    Oew ruige tom, zijn Dreads door elkaar heen ge schud en een tarzan kreet. Nee nu doe ik het zeker wel hoor:'D

    [/Oficieel, lulpraat]



    Het is dat ze het zelf zegt dat het lulpraat is, het is wel geniaal om dit te kopieren en te plakken om het vervolgens eens in een interview te zeggen.



    Hahahaha, Yeah, Omg, hij moet ze pet ophouden van mij hoor, als de tijd ooit aanbreekt :'D Wat een fantasie djiezzz. :'D



    Nou hou ik het niet meer vol en ren ik dus naar de wc, met de gedachte aan die dingen die die meiden over me schreven. Als ik even later weer ben uitgelachen wil ik weer verder kijken als ik ineens mijn broertje achter de pc zie zitten. Ik zie dat hij het uitproest.” Net zo als alles uitdoen maar je Bh wel aanhouden ofzeu. Oeps. Ik moet ophouden met mijn rare gedrag.Nee ik rop wel zijn PEt van zijn kop maar dan krijg je van die kriebelige Dreads in je nek, Tom er wordt over je gesproken. Die twee zijn geniaal!!” Ik knik langzaam, indd die twee zijn het einde.”Ze vragen hun trouwens ook af hoe lang je dreads zijn, of die dan niet in hun ogen komen!” Ik gier het nu uit, dit is niet normaal. Of die hebben flink wat gedronken of ze zijn zwaargestoord. “Laat me es lezen..” Ik lees nauwkeurig niets wil ik ervan missen.



    Kijk aan jou heb ik wat, daar heb je een punt weetje. Onderbroken worden door zijn dreadmaatjes nee dat kan ik ook weer niet toelaten.

    Waar zitten we eigenlijk over te praten..?:'D



    Oh god, ze hebben het ook nog over standjes. Haha, ontzettend raar. Nooit wist ik dat er zo over me gepraat werd. Ik heb toch wat gemist.



    Uche, oke ja maar dan zie ik niets meer van hem dus dat standje word het hem niet, en als dat hem niet zint kan ie opzouten dan pak ik zijn broertje wel:'D

    RaarraarraarXD


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    denk het niet XD


    Life is hard and then we die

    Ik denk wel dat hij zijn pet ophoudt. In de tussentijd dat hij/jij die pet hebt afgedaan is de lust er al af x']

    lol dat verhaal was best wel onrealistisch maar wel grappig xD


    Life is hard and then we die

    lol dat verhaal was best wel onrealistisch maar wel grappig xD

    Gheghe, het is een serie van me, ach is gewoon grappig,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Weet je, ik heb een idee! :D Ga het aan hem vragen! :D

    *Hallo Tom, mag ik u vragen? Neukt u het liefst met of zonder pet?*


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Weet je, ik heb een idee! :D Ga het aan hem vragen! :D

    *Hallo Tom, mag ik u vragen? Neukt u het liefst met of zonder pet?*

    Lijkt me nog wel eens wat om aan hem te vragen..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Neeeeeeun. ik denk dat die meisjes die wel afrukken. x)

    Weet je, ik heb een idee! :D Ga het aan hem vragen! :D

    *Hallo Tom, mag ik u vragen? Neukt u het liefst met of zonder pet?*
    Doen we. XD


    Life is hard and then we die

    Neeeeeeun. ik denk dat die meisjes die wel afrukken. x)


    Dat denk ik dus ook x'D


    Listen to what we're not saying..

    Leiperd <3
    Ghehe idunno x'D
    Die stomme dreadies in de weg jonguuuu


    The sag in my swag <3