• Lieve users,

    Laatst kondigde ik al aan dat ik binnenkort mijn functie als administrator neerleg. Inmiddels zijn we achter de schermen overeen gekomen wie de nieuwe administrator moet worden. En dit is Scandal / Erica geworden! Gefeliciteerd Erica!

    Ik weet zeker dat Erica het geweldig gaat doen. Ze was altijd al een hele goede moderator =)

    Wat doet een administrator eigenlijk zoal?
    Rutger is de baas van deze webiste en zal technische mankementen verhelpen en nieuwe functies toevoegen.
    Sinds 2012 bleek het handig als één van de moderators een aantal taken van hem overnam. Deze administrator heeft een aantal technische taken, zoals het activeren van de nieuwsbrief en het veranderen van de functie van mensen, bijvoorbeeld van user naar moderator.

    Daarnaast zorgt deze administrator ervoor dat alles goed blijft lopen binnen de crew. Als er iets stroef loopt kunnen mensen hiervoor aankloppen bij deze administrator. Deze administrator zal zelf ook stappen ondernemen, mochten er dingen niet goed lopen. Tevens leidt deze administrator de verkiezingen voor nieuwe moderators, beta's, bemiddelaars en columnisten.

    Liefs, Emma

    Nogmaals gefeliciteerd, lieve Erica! Ik ben ervan overtuigd dat je het fantastisch zult gaan doen. (bloos)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gefeliciteerd! Ik had het eigenlijk al verwacht, want jij was/bent een geweldige moderator. Ik hoop dat je geweldige tijden meemaakt als Admin zijnde (:

    Gefeliciteerd, Erica! Ik hoopte al dat jij het zou worden, want ik heb je altijd enorm als moderator bewonderd en zal dat ongetwijfeld ook als administrator gaan doen!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dankjewel iedereen! =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Proficiat! Je gaat het super doen! *O*


    What would Emma do?

    Gefeliciteerd ^^

    Gigantopithecus schreef:
    Proficiat! Je gaat het super doen! *O*


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Gefeliciteerd!!!!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Toen ik het bericht zag dat Emma zou stoppen hoopte ik heel erg dat Erica het zou worden. Ik denk dat ze het geweldig gaat doen.
    Gefeliciteerd Erica! (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gefeliciteerd!!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Gefeliciteerd c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gefeliciteerd! (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ohh wat ontzettend gaaf! Gefeliciteerd! *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nogmaals gefeliciteerd!! *O*


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Gefeliciteerd! Wat gaaf zeg!


    When time and life shook hands and said goodbye.