• Op welke partij stemde jij? VK2014 België



    Je hoeft niet te zeggen op welke partij je hebt gestemd, maar ik ben wel eens benieuwd op welke partij de doorsnee Quizletter stemt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hij's nog niet beschikbaar D:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Woops. :W


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik mocht nog niet gaan stemmen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Je hebt niks gemist, geloof me.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ha, ik geloof je. Toch heb ik het vandaag allemaal mooi gevolgd.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Voila, weer eens gestemd! :'D Dat is dan de vierde keer vandaag :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik niet echt, was gaan eten, maar het staat nu op en ik kijk af en toe mee om een beetje op de hoogte te blijven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gestemd dan maar, nog eens. :')


    Take me to wonderland

    Ik heb geeeeen idee van Belgische partijen, maar Vlaams Belang leek me wel leuk :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Ik heb geeeeen idee van Belgische partijen, maar Vlaams Belang leek me wel leuk :D.
    Om samenvattend te zeggen is dat is een partij die alle buitenlanders buiten wilt.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 12:58 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb niet gestemd. En omdat ik de politieke standpunten niet eens heb bestudeerd en ook omdat het me eigenlijk totaal niet boeit.
    Grapje ik dacht dat dit over dat EU gedoe ging.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 13:37 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Avarosa schreef:
    (...)Om samenvattend te zeggen is dat is een partij die alle buitenlanders buiten wilt.

    Nou zeg, dat is het stereotype van VB.
    Het is meer een partij die graag stabiel blijft en voor niet teveel verandering wil zorgen.
    Ze hebben ook enkele goede punten of punten waar zij harder over na hebben gedacht dan andere partijen. ^^


    Ik heb op meerdere partijen gestemd te zondag. Dus ik vind het moeilijk om nu in de poll aan te vinken voor wie ik heb gestemd. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Nou zeg, dat is het stereotype van VB.
    Het is meer een partij die graag stabiel blijft en voor niet teveel verandering wil zorgen.
    Ze hebben ook enkele goede punten of punten waar zij harder over na hebben gedacht dan andere partijen. ^^


    Ik heb op meerdere partijen gestemd te zondag. Dus ik vind het moeilijk om nu in de poll aan te vinken voor wie ik heb gestemd. =P
    Daar stonden ze vroeger toch voor in ieder geval. :W


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Scandal schreef:
    (...)
    Nou zeg, dat is het stereotype van VB.
    Het is meer een partij die graag stabiel blijft en voor niet teveel verandering wil zorgen.
    Ze hebben ook enkele goede punten of punten waar zij harder over na hebben gedacht dan andere partijen. ^^



    Ik heb op meerdere partijen gestemd te zondag. Dus ik vind het moeilijk om nu in de poll aan te vinken voor wie ik heb gestemd. =P


    Daarom zetten ze ook een spel online waar je vliegende moslims moet neerkloppen met een vliegenmepper en moskeeën moet verwoesten? Daarom zijn hun slogans ook altijd zo vredelievend?
    Moest het van mij afhangen zouden ze al lang hetzelfde lot ondergaan zijn als het Vlaams Blok.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Het Vlaams Belang is toch het Vlaams Blok van vroeger?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?