• Ja ja, hier sneeuwt het! Smeltende sneeuw weliswaar, maar toch! Sneeuwt het bij jullie ook? :Y)


    I don't think you quite understand, honey

    Nee, hier is het alleen bewolkt. En koud. Heel koud...


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Hier nog niet gelukkig. :')


    Caution first, always.

    Voor de duidelijkheid: Ik woon vlakbij Brussel. En nu regent het gewoon weer... :c


    I don't think you quite understand, honey

    Mijn moeder zei iets over dat er natte sneeuw was voorspeld, maar als het er echt is geweest, heb ik daar niets van gezien. Wel jammer, want zolang ik nergens heen moet vind ik het wel leuk om van achter mijn raam naar sneeuwvlokjes te kijken. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hier was er ook geen sneeuw. ;c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    nope,het waait alleenmaar en het is koud :)


    -

    SAVE URSELF

    Nope, hier ook niet. Alleen kou, wolken en lichte regen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Grassi schreef:
    Nope, hier ook niet. Alleen kou, wolken en lichte regen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Hier heeft het heel erg hard geregend eerst scheen de zon en ben ik nog gaan paardrijden. En toen begon het dus te regenen! Spijtig want ik wou nog even springen maar anders word mijn zadel helemaal nat en gaat het kapot en dat wil ik niet


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Blijkbaar ligt er in de Ardennen drie centimeter sneeuw. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het sneeuwt hier (Groningen) ook min of meer. Af en toe een sneeuwbuitje met natte sneeuw.


    I am an idiot, I move.

    Ja, hier ook. Gelukkig blijft het nog niet liggen. Ik hoop dat het snel weer stopt...


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Gisteren in/rond Monschau (Duitsland) / Hoge Venen (België) lag al sneeuw en sneeuwde het toen we aan het wachten waren op andere kajakkers. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nawh, ik wil ook sneeuw! Hier schijnt de zon.. :x


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.