• Ik besloot eergisteren om Pikachu te cosplayen (voor de tweede keer want de eerste keer had ik een onesie van iemand geleend). Gisteren gelijk stof gehaald om handschoentjes te maken want ja pikachu heeft gele armen enzo :') Ik had nog nooit eerder echt genaaid dus ja weer een nieuw iets wat ik doe. De handschoen heb ik met de hand genaaid aangezien ik geen naaimachine heb. Veel werk, vooral voor een eerste keer, maar uiteindelijk een goed resultaat want ja hij past. :') Dit is 'm. Daarna wit t-shirt dyen en uitkijken naar een broek. Waarschijnlijk oren en staart kopen maar misschien ook zelf maken maar dat denk ik niet. Late night tooic dus ik typ misschien een beetje langdradig :') Dus, hier is alvast eerste handschoen! Verder had ik op Abunai een Pikachu mondkapje gekocht. Hier is ie! Wat vinden jullie? ^^



    The sun will rise and we will try again.

    Haha leeuk! Jij bent altijd zo creatief bezig, I like it! ^^
    Maar ik ben reuze nieuwsgierig naar het resultaat! Succes! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat leuk, zeg! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ha, wat grappig x)

    Animato schreef:
    Haha leeuk! Jij bent altijd zo creatief bezig, I like it! ^^
    Maar ik ben reuze nieuwsgierig naar het resultaat! Succes! :3


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik ben enorm benieuwd naar het resultaat c: Leuk idee en ook leuk dat je het zelf in elkaar gaat zetten c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ah wat supervet! Is er ook iets waar je heen gaat (een convention ofzo) waar je dan in je cosplay heengaat?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Ah wat supervet! Is er ook iets waar je heen gaat (een convention ofzo) waar je dan in je cosplay heengaat?


    Haha ja ik trek m'n cosplays altijd bij conventies aan!


    The sun will rise and we will try again.

    Update: andere handschoen gemaakt en staart en oren zelf maken. Shirt en broek zijn gedyed ^^ Bruine strepen moet ik nog op de achterkant van het shirt maken:


    The sun will rise and we will try again.