• Hoihoi!

    Het is de laatste dag bij Large.nl waar je geen verzendkosten hebt en daar wil ik ook even gebruik van maken!
    Ik heb een vest besteld:
    Green Triforce vest van, hoe kan het ook anders, Zelda. Deze is 39.99, was 49.99.




    Ik heb ook een trui gekocht voor de winter, aangezien ik maar 2 leuke/goede heb, waarvan er één echt koud is :W
    Mijn oog is er op een gevallen en die heb ik dan ook besteld (:
    Deze is 19.99, was 29.99.
    Ik vind vooral het patroon wat erop zit erg leuk, maar ook die randen onderaan de trui. .

    [ bericht aangepast op 24 nov 2015 - 15:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh wauw, dat was eerst mijn titel, maar even aanpassen :W
    Heb nu geen twijfels meer, hahaha.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2015 - 15:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Titel aangepast op aanvraag.


    What would Emma do?

    Haha, ik vroeg me al af waar je nu over twijfelde. :'D
    Ik vind ze beide echter super leuk^^
    Bij mij komen de geen verzendkosten mails altijd net als ik een bestelling heb geplaatst 8D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    Haha, ik vroeg me al af waar je nu over twijfelde. :'D
    Ik vind ze beide echter super leuk^^
    Bij mij komen de geen verzendkosten mails altijd net als ik een bestelling heb geplaatst 8D


    Hahah, ja ik twijfelde eerst over een paar dingen, maar vond toen toch dat truitje het leukste :Y)
    Ja, heb ik vaak ook, maar vandaag heb ik weer geld gehad van de stufi en dacht ik; Snel voor de actie over is! Hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als ik echt eerlijk mag zijn vind ik ze niet mooi :') sorry dit is mijn mening :) maar je bent een jongen of niet...


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Meride schreef:
    Als ik echt eerlijk mag zijn vind ik ze niet mooi :') sorry dit is mijn mening :) maar je bent een jongen of niet...


    Nee, ik ben de ene keer een meisje, de andere keer een jongen. Ik ben geboren als meisje, dat wel.
    Maar goed, waarom bump je dan als je toch niets positiefs zegt? En by the way, het is beiden een vrouwenmodel.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2015 - 18:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind dat vest echt heel gaaf!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb de Assassins Creed versie daarvan haha. Draag het helaas niet zoveel meer, ben een beetje in een nieuwe kledingstijl gegroeid. Maar ik durf 'm niet weg te doen, dat vind ik dan weer zonde. :')