• Tja, morgenavond os het oud en nieuw he!
    Wel, dat kun je hier bespreken.
    Hopelijk zullen jullie alvast een leuk 2016 hebben!


    You are my piece of paradise.

    Aw, jij ook! Ik hoop dat alle Quizletters een geweldig jaar tegemoet gaan!


    Ik heb trouwens even snel je titel voor je verbeterd, er stond 'algemen'. (:


    What would Emma do?

    Ik wens iedereen een fantastisch 2016!


    <3

    Wij gaan morgen zeven pakken oliebollen en vijf pakken appelbeignets maken. Heb er zin in!!

    Alvast een gelukkig nieuwjaar allemaal!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    WAARSCHUWING: VUURWERK KAN GEVAARLIJK ZIJN EN DUS IEDEREEN RAAK NIET GEWOND!!!!!!!
    En een prettig nieuw jaar (:


    i wanna die with you once or twice.

    Lucens schreef:
    WAARSCHUWING: VUURWERK KAN GEVAARLIJK ZIJN EN DUS IEDEREEN RAAK NIET GEWOND!!!!!!!
    En een prettig nieuw jaar (:


    Vuurwerk is niet gevaarlijk, de mensen die het afsteken zijn gevaarlijk.(;

    Jij ook een leuk 2016!

    Morgen feest!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Gelukkig 2016 !
    Ik ga het vieren op een fuif, waar ik eigenlijk best nerveus over ben, omdat mijn vriendin af heeft gezegd en ik dus alleen moet gaan. (En ik ben niet de meest sociale persoon.)

    Kerstdino schreef:
    Aw, jij ook! Ik hoop dat alle Quizletters een geweldig jaar tegemoet gaan!


    Ik heb trouwens even snel je titel voor je verbeterd, er stond 'algemen'. (:


    Oeps, dankje!
    Wat zijn jullie van plan te doen?


    You are my piece of paradise.

    Ik heb nog totaal niet het idee dat dit jaar bijna voorbij is, maar ik moet zeggen dat ik wel blij ben dat 2016 voor de deur staat. Natuurlijk gaat het leven gewoon op dezelfde manier door en veranderd het niet miraculeus opeens in iets goeds. Maar het is toch een drempel in mijn hoofd die me doet realiseren dat het beter kan dan dat het nu is. En ik denk dat velen het hier wel mee eens zijn.

    Ik wil iedereen een heel fijn en geweldig 2016 toewensen, waarbij iedereen goede vrienden/familie om zich heen zal krijgen en hebben, want ik merk ook in het LJH-topic dat er veel mensen zijn die steun en gezelschap nodig hebben. Even een sidenote: mijn gastenboek staat voor je open als je met iemand wilt praten! Maakt niet uit waarover. (: December is toch wel dé maand waarin mensen juist gaan beseffen hoe ze er voor staan met hun leven. En dat kan natuurlijk negatief zijn op het moment, maar denk wel: het zal niet altijd zo zijn. Weet je nog die goede tijden die je beleeft hebt? Het wil niet zeggen dat deze nu voor altijd voorbij zijn. Het kan even tegen zitten, maar uiteindelijk komt alles goed (en ja dat klink heel cliché, maar aan alles komt een eind - ook aan de moeilijke periodes dus). Wat zou het leven zijn zonder tegenslagen? Je zou nooit sterker worden zonder moeilijke momenten. Dus weet wel dat je er beter uit komt dan voorheen.

    2015 was voor mij een dieptepunt, maar ik heb ontzettend veel geleerd. Ik heb mezelf beter leren kennen, maar ook anderen en hierdoor heb ik goede keuzes kunnen maken. Ik heb de dingen die een slechte invloed gaven uit mijn leven gezet (of dit nou eetwaren zijn of mensen - het leidt me allemaal naar een beter toekomst) en daar ben ik heel erg trots op.

    2016 zal natuurlijk ook zo de slechte dagen en momenten met zich mee brengen, maar waar zouden we zijn zonder ze? Je waardeert hierdoor de mooie momenten des te meer! Dus nogmaals, een heel fijn en geweldig 2016 toegewenst aan alle Q-ers! ^^

    Sorry voor dit dramatische bericht, I felt the need to write it haha.

    En ja natuurlijk ga ik me volvreten met oliebollen morgenavond, tot het punt dat ik er spijt van ga krijgen. Vervolgens zullen mijn wangen besmeurt worden met aftershave en parfum van andere mensen en daarna mooi vuurwerk afsteken en kijken. :Y)

    Ik wens iedereen het beste in 2016!


    16 - 09 - '17

    Gelukkig nieuw jaar iedereen ; )


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Debbaut schreef:
    (...)

    Vuurwerk is niet gevaarlijk, de mensen die het afsteken zijn gevaarlijk.(;

    Het is beiden gevaarlijk :'D Als het verkeerd gaat, kan er zeker wel iets ergs gebeuren.

    En ik wens iedereen ook alvast een gelukkig nieuwjaar toe. Ik ga 't samen vieren met familie en m'n beste vriendin. Jullie?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Om 22:00 gaan (ik, mijn zus, mijn moeder en mijn vader(dus ons gezin)) naar buiten en steken ons vuurwerk af. (gw wat klein vuurwerk, stelt niet veel voor maar is altijd super leuk (en legaal)). We gaan weer naar binnen wachten, om 0:00 uur gaan we naar benden, eten een appelflap drinken wat en kijken naar het vuurwerk van onze buren


    i wanna die with you once or twice.

    Lucens schreef:
    Om 22:00 gaan (ik, mijn zus, mijn moeder en mijn vader(dus ons gezin)) naar buiten en steken ons vuurwerk af. (gw wat klein vuurwerk, stelt niet veel voor maar is altijd super leuk (en legaal)). We gaan weer naar binnen wachten, om 0:00 uur gaan we naar benden, eten een appelflap drinken wat en kijken naar het vuurwerk van onze buren


    Wij gaan twee flessen blauwe kinderchampznge uitdrinken. En ik krijg mijn Knolpower ID tag, om middernacht ga ik gwn in de tuin gaan en knolpower roepen


    You are my piece of paradise.

    Ik wens iedereen een fantastisch jaar toe. *O*
    Zelf kijk ik heel erg uit naar de Olympische Spelen komend jaar. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb er echt zo'n zin in!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )