• De Civil War trailer is uit! *O*




    Ik moet me er zeer van weerhouden om caps lock weer aan te zetten, want ik heb al een aantal mensen volgespamd met berichtjes met een hoop geschreeuw en ik probeer hier enigszins beheerst over te komen. MAAR IK BEN ZO ENTHOUSIAST.

    Dus, wat vinden jullie ervan? Is dit een film die jullie zouden willen zien? Zijn er meer Q'ers die hier naar uit keken? (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zat vanochtend te gillen, eindelijk is hij uitgekomen! Mijn hart is nu 200% gebroken door Steve en Tony.
    Aw, geen enkele Stony shipper?


    United we stand, divided we fall.

    Kilgrave schreef:
    Ik zat vanochtend te gillen, eindelijk is hij uitgekomen! Mijn hart is nu 200% gebroken door Steve en Tony.
    Aw, geen enkele Stony shipper?


    Stiekem wel een beetje. Ik vond het echt sad toen Tony zei dat zij ook vrienden waren. D:


    Your make-up is terrible

    Omg Bucky en Black Panther yessss this is gonna be soooo good.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Chachki schreef:
    Ah, omg. Civil War komt letterlijk door Stucky, het had niet beter gekund! Ik kan niet wachten tot hij uitkomt. *O*


    Haha, dat waren ook mijn gedachten. Vergeet de dramatische liefdesdriehoeken, dit keer krijgen we een vriendschapsdriehoek (... of een liefdesdriehoek met drie mannen, net hoe je het interpreteert). :'D



    Vikings schreef:
    (...)
    Eh nee hahahah. Nu is mijn filmgeheugen vrij dramatisch, dus dat zegt niet heel veel. Ik ga hem dan toch maar eens herkijken. :'d


    Ik moet toegeven dat mijn beschrijving ook geen vijf sterren verdient, maar Bucky's metalen arm en zijn positie als "slechterik" zijn toch wel een vrij belangrijk deel van het verhaal, dus ik denk dat je daar nog wel iets van zou moeten weten. Ik kan je alleen maar aanraden om het een keer te (her)kijken. Ik vind het een geweldige film. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Narsil schreef:
    Ik ben eigenlijk wat teleurgesteld in de trailer, omdat ik het uitgangspunt van de comic zo interessant vind en het nu lijkt alsof er oorlog komt omdat Steve Tony unfriend. Natuurlijk heeft de trailer ook goede punten zoveel Stucky, my shipper's heart :3 maar ik had toch graag wat meer Ant Man en Spiderman gezien ^-^


    Oeh, daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen. Het idee van de comics was inderdaad erg interessant, maar ik weet niet, misschien past dit beter in het MCU? Op deze manier draait het meer om Cap en Bucky, wat op zich een logisch vervolg vormt op Winter Soldier. Het is bovendien een Captain America film. Als ze echt de comics hadden willen volgen en meer verschillende superhelden erin gooien, hadden ze er een Avengers film van moeten maken, denk ik.



    Thanatophobia schreef:
    (...)

    Het ziet er zooooo goed uit :Y)
    Het echte verhaal achter Civil War is stiekem gewoon dat Steve Tony ontvriend heeft op Facebook :'D
    Ik kan het me helemaal voorstellen; Natasha met een Wattpad/AO3/Any fanfic site (N.Romanoff26 of zo) waar ze stucky fan-fictions schrijft :Y)


    Natasha die headcanons op Tumblr post die stiekem gewoon dingen zijn die ze Steve en Bucky heeft zien doen en zo een hele berg followers trekt. Ja, ik kan het ook wel voor me zien. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kilgrave schreef:
    Ik zat vanochtend te gillen, eindelijk is hij uitgekomen! Mijn hart is nu 200% gebroken door Steve en Tony.
    Aw, geen enkele Stony shipper?


    Ik ship ze niet, sorry, maar ik had tijdens het kijken van de trailer wel onmiddellijk medelijden met alle Stony shippers. "So was I" brak zelfs mijn hart een beetje, om eerlijk te zijn, terwijl Steve en Tony me nooit echt bijzonder hebben geïnteresseerd op wat voor manier dan ook. Ik hoop dat jij en je Stony lotgenoten deze film overleven. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik ship ze niet, sorry, maar ik had tijdens het kijken van de trailer wel onmiddellijk medelijden met alle Stony shippers. "So was I" brak zelfs mijn hart een beetje, om eerlijk te zijn, terwijl Steve en Tony me nooit echt bijzonder hebben geïnteresseerd op wat voor manier dan ook. Ik hoop dat jij en je Stony lotgenoten deze film overleven. (krul)


    Ik hoop het ook, haha! En anders hebben we de comics nog :'). Het is een tijdje geleden bekend gemaakt dat Natasha Stark en Steve nog steeds leven in 3490, dus daar ben ik ook blij mee c:
    En ik moet toegeven, dit wordt wel een echte Stucky film ^^.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2015 - 16:30 ]


    United we stand, divided we fall.

    Square schreef:
    (...)

    Natasha die headcanons op Tumblr post die stiekem gewoon dingen zijn die ze Steve en Bucky heeft zien doen en zo een hele berg followers trekt. Ja, ik kan het ook wel voor me zien. :'D


    Hehe, nou ja. Ik denk dat ze sowieso de comic wel gaan volgen [vooral omdat Hawkeye/ Scarlet Witch/ Black Panter niets te winnen hebben bij het al dan niet in hechtenis nemen van Bucky]. Misschien was het echte plot te moeilijk om in 2 minuten trailer te proppen en besloten ze toch maar voor heel veel Stucky te gaan. :')
    Hoe dan ook, als de laatste scene de toon bepaalt voor de actie in de film, wordt deze vast nog beter dan CA Winter Soldier :3


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    NAWH.. JUST NAWH


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Tumblr is uiteraard al bezig iedere seconde te analyseren, dus hier een mogelijk spoilery theorie.


    Het ziet er verdacht veel uit alsof Bucky hier "Steve's dead" zegt en dat iS ENORM NIET OKÉ. Al zou je er ook "love God" of waarschijnlijk nog zo'n honderd andere dingen in kunnen zien, dus wie weet. Hier is de post.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Aerlyn schreef:
    NAWH.. JUST NAWH


    Zijn dat positieve caps of negatieve caps? :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Tumblr is uiteraard al bezig iedere seconde te analyseren, dus hier een mogelijk spoilery theorie.


    Het ziet er verdacht veel uit alsof Bucky hier "Steve's dead" zegt en dat iS ENORM NIET OKÉ. Al zou je er ook "love God" of waarschijnlijk nog zo'n honderd andere dingen in kunnen zien, dus wie weet. Hier is de post.

    Damnit, ik wil nu gaan spoilen maar ik denk dat ik maar beter niets kan zeggen haha. :'D
    OHGAWD waarom duurt het nog zo lang voordat de film in de bios is. D: D: D:

    Square schreef:
    Tumblr is uiteraard al bezig iedere seconde te analyseren, dus hier een mogelijk spoilery theorie.


    Het ziet er verdacht veel uit alsof Bucky hier "Steve's dead" zegt en dat iS ENORM NIET OKÉ. Al zou je er ook "love God" of waarschijnlijk nog zo'n honderd andere dingen in kunnen zien, dus wie weet. Hier is de post.


    Dat is precies wat gebeurde in de comics oh shit. Maar dan zou Tony ook dood moeten gaan.


    United we stand, divided we fall.

    Kilgrave schreef:
    (...)

    Dat is precies wat gebeurde in de comics oh shit. Maar dan zou Tony ook dood moeten gaan.


    Had RDJ geen contract meer lopen voor de volgende (2?) Avengerfilms? Van Chris weet ik het niet zeker. Meh. I'm so not ready to see one of them die ):

    [ bericht aangepast op 25 nov 2015 - 16:51 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    OMGGGGGGGG

    oMG OMG fANGIRLLL
    Sooo excited!!!
    ZOO ENTHOUSIAST!!!
    Hahahah in dat ''geschreeuw'' kan ik me wel herkennen inderdaad. Zelf sla ik de persoon naast me meerdere malen zonder ze te vertellen waarom omdat ik té enthousiast fangirl :')

    [ bericht aangepast op 25 nov 2015 - 16:59 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.