• De Civil War trailer is uit! *O*




    Ik moet me er zeer van weerhouden om caps lock weer aan te zetten, want ik heb al een aantal mensen volgespamd met berichtjes met een hoop geschreeuw en ik probeer hier enigszins beheerst over te komen. MAAR IK BEN ZO ENTHOUSIAST.

    Dus, wat vinden jullie ervan? Is dit een film die jullie zouden willen zien? Zijn er meer Q'ers die hier naar uit keken? (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Natasha die headcanons op Tumblr post die stiekem gewoon dingen zijn die ze Steve en Bucky heeft zien doen en zo een hele berg followers trekt. Ja, ik kan het ook wel voor me zien. :'D


    Okay nu is mijn brein langzaam over een one-shot aan het nadenken over Natasha en een Tumblr account, haha :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Square schreef:
    Tumblr is uiteraard al bezig iedere seconde te analyseren, dus hier een mogelijk spoilery theorie.


    Het ziet er verdacht veel uit alsof Bucky hier "Steve's dead" zegt en dat iS ENORM NIET OKÉ. Al zou je er ook "love God" of waarschijnlijk nog zo'n honderd andere dingen in kunnen zien, dus wie weet. Hier is de post.

    Maar voor 'Steve's Dead' zou dat laatste gedeelte niet echt kloppen, toch? Dat lijkt mij meer een lange klank zoals de y in lying of zo.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2015 - 21:36 ]


    Ex astris, sciencia



    Ik zou al kunnen huilen om dit plaatje alleen... als dit in de film gebeurt, met een huilende bucky erbij. Nu-uh I'm out :c

    Elvenking schreef:



    Ik zou al kunnen huilen om dit plaatje alleen... als dit in de film gebeurt, met een huilende bucky erbij. Nu-uh I'm out :c


    RUDE (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Elvenking schreef:



    Ik zou al kunnen huilen om dit plaatje alleen... als dit in de film gebeurt, met een huilende bucky erbij. Nu-uh I'm out :c


    Noooooo why did you have to do that? (no_chears)


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Yasssssssss, I'm excited #Stucky


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Square schreef:
    (...)

    RUDE (no_chears)

    Narsil schreef:
    (...)

    Noooooo why did you have to do that? (no_chears)

    Sorreeeh, had d'r misschien even een waarschuwing bij moeten zetten ><

    Captain American!! nice (: mijn username is vernoemd naar een van zijn aartsvijanden Colossus

    I can't wait!!! Struggling between team Tony and team Steve xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ah man, ik baal er van dat op social media sommige mensen ineens een hekel krijgen aan Tony alleen om Civil War. Ik ben team Cap maar ik moet toegeven dat Tony de sterkste punten heeft. En om heel eerlijk te zijn, Steve laat Tony wel ineens kei hard vallen. Plus Tony heeft aan een kant het recht wel om kwaad op Bucky te zijn aangezien The Winter Soldier zijn ouders heeft vermoord, ondanks dat Bucky zelf er niets aan kon doen.
    Het irriteert me nogal dat mensen uit het niets op Tony gaat zitten haten alleen omdat het nu Steve tegen Tony is, jeez.


    United we stand, divided we fall.

    Kilgrave schreef:
    Ah man, ik baal er van dat op social media sommige mensen ineens een hekel krijgen aan Tony alleen om Civil War. Ik ben team Cap maar ik moet toegeven dat Tony de sterkste punten heeft. En om heel eerlijk te zijn, Steve laat Tony wel ineens kei hard vallen. Plus Tony heeft aan een kant het recht wel om kwaad op Bucky te zijn aangezien The Winter Soldier zijn ouders heeft vermoord, ondanks dat Bucky zelf er niets aan kon doen.
    Het irriteert me nogal dat mensen uit het niets op Tony gaat zitten haten alleen omdat het nu Steve tegen Tony is, jeez.


    Mwah, dat is allemaal gebaseerd op een paar beelden. Hoewel het natuurlijk een Captain America film is, denk ik wel dat ze ook Tony's kant van het verhaal zullen tonen en dan zullen er wel veel mensen terug bijdraaien. Als het op Bucky aankomt begrijp ik beide kanten, voor de registratie zelf neig ik toch eerder naar Caps kant toe ^^

    [ bericht aangepast op 26 nov 2015 - 19:17 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Kilgrave schreef:
    Ah man, ik baal er van dat op social media sommige mensen ineens een hekel krijgen aan Tony alleen om Civil War. Ik ben team Cap maar ik moet toegeven dat Tony de sterkste punten heeft. En om heel eerlijk te zijn, Steve laat Tony wel ineens kei hard vallen. Plus Tony heeft aan een kant het recht wel om kwaad op Bucky te zijn aangezien The Winter Soldier zijn ouders heeft vermoord, ondanks dat Bucky zelf er niets aan kon doen.
    Het irriteert me nogal dat mensen uit het niets op Tony gaat zitten haten alleen omdat het nu Steve tegen Tony is, jeez.

    Ik denk dat als ze de film daadwerkelijk zien, ze zich wel zullen gaan schamen voor de opmerkingen die ze maken. Iron man en cap zijn wat dat betreft allebei good guys en hebben allbei het recht om te vechten waar ze voor staan. Dus in feite is het voor de mensen die voor beide zijn (zoals ik, lol) wel dubbel zo tragisch om naar te kijken. :'D

    *negeert vrolijk alle shit onder de spoilers hierboven en het feit dat ze het plot van de comics kent*

    bi cap bi cap bi cap bi cap bi cap bi cap bi cap bi cap

    very very bi cap oozing the bi


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het valt mij inderdaad ook op dat mensen wel heel erg enthousiast zijn over Steve en Bucky die Tony in elkaar slaan. Dat kan ik begrijpen als het is omdat het een goede vechtscène is of vanwege Stucky shieldsharing, maar het is een beetje triest om "yay Tony is halfdood" berichtjes te zien. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    *negeert vrolijk alle shit onder de spoilers hierboven en het feit dat ze het plot van de comics kent*

    bi cap bi cap bi cap bi cap bi cap bi cap bi cap bi cap

    very very bi cap oozing the bi


    JAAA. Op dit punt zou zijn schild gewoon roze/paars/blauw moeten zijn. (bloos)

    [ bericht aangepast op 26 nov 2015 - 19:45 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan