• Hey! Ik ben Sarah, ik ga niet mijn leeftijd vertellen.

    Ik ben in iedergeval best jong

    Maar ehh ik heb hulp nodig. Ik ben fan van green day, zoals je al hebt gemerkt (denk ik teminste) Iedereen uit mijn klas vind me maar raar en luisteren allemaal naar pop enzo. Maar sometimes voel ik me een beetje alleen kwa muziek, kwa kleding, kwa bijna alles. WAT MOET IK DOEN?

    Blijf gewoon jezelf! Je moet echt niet veranderen omdat je vrienden de dingen niet leuk vinden die jij leuk vindt. Het kan moeilijk zijn, doordat je je alleen voelt, maar trek het je niet aan. Als jij Green Day en zo leuk vindt, dan is dat zo en daar hebben zij niks over te zeggen.


    16 - 09 - '17

    Je moet vooral niet mee gaan doen met wat zij doen en gewoon lekker jezelf blijven c:

    Vooral niet afstappen van wat je nu doet, maar sluit je ook niet te veel af van je klasgenoten. Dat jullie muziek- en kledingsmaak heel anders is, betekent niet dat jullie helemaal niks gemeen hebben. Stel je ook open voor nieuwe invloeden, en dan komt het helemaal goed.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gewoon jezelf blijven.
    Iedereen vind iets anders leuk. Hun vinden ook niet alle artiesten even leuk. Iedereen is anders meid en ze leren je wel kennen voor wie je bent. Het maakt niet uit welke muziek je luistert daarvoor. Jullie vinden nog wel andere dingen die jullie samen leuk vinden.

    (Je wilt niet weten hoevaak ik mijn beste vriendin 1d muziek laat luisteren, ik krijg hetzelfde terug met haar 30 seconds to mars. Dat maakt mij niet uit zolang zij ook eens met de radio kan mee gillen xD)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Muziek staat niet gerelateerd aan leeftijd, no worry.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik kan je alleen hetzelfde zeggen, als de mensen boven mij al gezegd hebben. Blijf gewoon jezelf! Uiteindelijk zullen mensen waarderen dat je je niet aanpast aan wat mensen van je verwachten, of 'om erbij te horen', maar doet wat je zelf fijn vindt.

    En dat je je soms alleen voelt. Je kunt altijd opzoek gaan naar mensen die dezelfde interesses hebben als jij(: Mensen die dezelfde kledingsmaak hebben, of dezelfde muzieksmaak. Misschien lopen er wel mensen op je school, of in je buurt rond, die dat hebben. En anders zul je hier op Quizlet wel mensen vinden haha:p (ik hou iniedergeval ook van Green Day ;p)


    Inspiration can hit you any time

    Je moet gewoon jezelf blijven. Mensen moeten je maar leuk vinden om wie je bent en als ze dat niet doen, is dat dikke vette pech voor hun. Jij vindt echt nog wel mensen die dezelfde muziek leuk vinden. De wereld is groot en er lopen genoeg mensen rond die houden van Green Day. (:


    I don't understand that reference. - Castiel

    Blijf jezelf. Stay true to yourself. Anderen hebben niks te zeggen over jou. At least, wel je ouders tot je 18e. Then you're a free motherfucker.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat denk je dat er zou gebeuren als je pop zou luisteren? Zou je daar gelukkiger van worden? Als je denkt dat je er heel happy van word om jezelf te veranderen voor je klasgenoten, dan kan niemand je tegenhouden denk ik. Maar ik sluit me aan bij de rest van de mensen, blijf gewoon jezelf! En als ze zeggen dat ze er helemaal niks van snappen, probeer dan uit te leggen wat je zo leuk vind aan die muziek en die kledingstijl, of laat ze lekker. Ze hoeven het niet te snappen, als ze het maar accepteren. En echt waar, als ze je beoordelen op zoiets onzinnigs als muzieksmaak of kledingstijl, dan zijn ze het niet eens waard.
    Maar ik snap wel dat je je alleen voelt. Misschien dat je vriendinnetjes eens naar die muziek kan laten luisteren, als ze dat willen? Tja, je kan het ze niet opleggen. Geloof me, er zijn zo veel mensen zoals jij, vermoedelijk zelfs op jouw school! Je komt nog genoeg mensen tegen die het wél snappen, echt waar! En tot die tijd; doe wat jou gelukkig maakt.

    Gewoon je zelf blijven. Nu snappen ze er nog niks van, maar mijn persoonlijke ervaring heeft mij geleerd dat het op latere leeftijd steeds minder gaat uitmaken wie en wat je bent en waar je van houdt.


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    Gewoon je zelf blijven. Nu snappen ze er nog niks van, maar mijn persoonlijke ervaring heeft mij geleerd dat het op latere leeftijd steeds minder gaat uitmaken wie en wat je bent en waar je van houdt.


    Ik ben zelf 20 en ik kan je vertellen dat dit waar is. Toen ik zelf een jaar of 13/14 was, was ik enorm onzeker en wilde ik ook veranderen zodat anderen me mochten. Dit heb ik geprobeerd en ik werd er ongelukkig van. Op een gegeven moment ging ik een eigen stijl ontwikkelen en die vonden mensen zelfs mooi. Nu maakt het me minder uit wat mensen van me vinden en ben ik gewoon mezelf.

    Blijf lekker jezelf (:


    26 - 02 - '16

    Gunnulfsen schreef:
    Vooral niet afstappen van wat je nu doet, maar sluit je ook niet te veel af van je klasgenoten. Dat jullie muziek- en kledingsmaak heel anders is, betekent niet dat jullie helemaal niks gemeen hebben. Stel je ook open voor nieuwe invloeden, en dan komt het helemaal goed.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Zolang jij jezelf blijft, zullen er genoeg mensen zijn die je accepteren. Doen ze dat niet? Well, screw them!


    Don't believe the lies you've been told

    Thominho schreef:
    Blijf gewoon jezelf! Je moet echt niet veranderen omdat je vrienden de dingen niet leuk vinden die jij leuk vindt. Het kan moeilijk zijn, doordat je je alleen voelt, maar trek het je niet aan. Als jij Green Day en zo leuk vindt, dan is dat zo en daar hebben zij niks over te zeggen.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.