• Zoals de titel het al zegt: Wat is je slechte gewoonte? iets wat je heel vaak doet en je zelfs ervoor schaamt.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2015 - 10:07 ]

    Te weinig vertrouwen hebben in mezelf en in anderen, zware onzekerheid, me te druk maken over de toekomst. Oh yes I have changed like hell the past few years.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik stel alles uit, ga veel te laat naar bed, doe niks aan school en eet te ongezond/veel. Motivatie is een ding, ik heb het niet.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Te veel om op te noemen :')

    Chachki schreef:
    De hele dag niks eten.


    A girl who wonders.

    Altijd op mijn lip bijten.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Oei hahaha
    Nagel bijten, niet kunnen opstaan (echt dramatisch bij mij), lui zijn, uitstelgedrag, roken, waarschijnlijk drink ik ook te veel, ik praat te veel

    loll


    effort never betrays you

    Uitstellen en op mijn lip bijten. :c


    Ik wil een tuin vol egels

    Uitstelgedrag, ik ben totaal geen ochtendmens, bepaalde stopwoorden, overal aan friemelen, onzekerheid


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Grassi schreef:
    Ik stel alles uit, ga veel te laat naar bed, doe niks aan school en eet te ongezond/veel. Motivatie is een ding, ik heb het niet.

    Dit ben ik ook echt precies gewoon!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lippen bijten vanbinnen in men mond tot het gaat bloeden:')
    +nagels bijten maar daar ben ik nu al twee dagen mee gestopt!!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Uitstellen, te laat gaan slapen, niet uit mijn bed geraken, nagelbijten en waarschijnlijk nog een hoop dingen. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Teveel praten.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Croyance schreef:
    Teveel praten.


    same same hahah

    blijkbaar beledigend zijn
    mensen wantrouwen
    mensen constant verbeteren
    dingen achteraf bewerken

    [ bericht aangepast op 2 dec 2015 - 22:53 ]


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Dat was t wel zo'n beetje

    [ bericht aangepast op 2 dec 2015 - 22:54 ]


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.