• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Stop met het reageren op elke post waar het woord wijn in voorkomt. Já we weten dat je blijkbaar een chronische verslaving hebt aan wijn en dat je het vaker drinkt dan dat je ademt en dat dit jezelf vooral heel classy doet voelen. Newsflash: nobody cares.


    She's imperfect but she tries

    Dat had ik niet verwacht.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    BlueJays schreef:
    Ugh, wat een rotopdracht. En iedereen maar zeggen dat semantiek zo ontzettend leuk is.


    Dat zijn mensen met een raar gevoel voor humor. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben niet het type om koffie verslaafd te worden, maar ahhhh wat is het af en toe lekker. Dit was mijn de beste keuze die ik vandaag heb gemaakt :')

    Pfft, ik ben echt blij dat de jurk niet te groot of te klein is.


    Your make-up is terrible

    Omfg, ik heb zo ontzettend veel te doen en nu blokkeer ik helemaal. :'l


    Caution first, always.

    Laat toch eens wat warmte in dat rotte hart van je. Een vriendelijk berichtje kan echt geen kwaad. :W

    Facebookruzies.


    What would Emma do?

    Ik ben wakker, maar ik voel me zo dood en duf vanbinnen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Square schreef:
    (...)

    Dat zijn mensen met een raar gevoel voor humor. (krul)

    Blijkbaar vinden sommige mensen het het leukste vak ooit. Ik heb er wat gemixte gevoelens over.

    Ik zit in de trein en het licht is opeens uitgevallen. Help, is het slecht dat ik opeens allerlei horrorscenario's in mijn hoofd begin te verzinnen... en dan dat piepende treinstel en ik zit helemaal alleen in dit deel van de trein. Ik hoop maar dat er geen seriemoordenaar door de trein loopt. (no_chears)

    [ bericht aangepast op 1 dec 2015 - 17:23 ]


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Requiescat schreef:
    Ik hoop niet dat mijn zusje nu in het ziekenhuis ligt. Arm kind.


    Helaas wel.

    Mijn eitje smaakt te zout...


    You are my piece of paradise.

    BlueJays schreef:
    (...)
    Blijkbaar vinden sommige mensen het het leukste vak ooit. Ik heb er wat gemixte gevoelens over.

    Ik zit in de trein en het licht is opeens uitgevallen. Help, is het slecht dat ik opeens allerlei horrorscenario's in mijn hoofd begin te verzinnen... en dan dat piepende treinstel en ik zit helemaal alleen in dit deel van de trein. Ik hoop maar dat er geen seriemoordenaar door de trein loopt. (no_chears)


    Ja, gemixte gevoelens beschrijft mijn mening ook vrij goed. Ik vind het wel interessant, maar ze maken het soms onnodig ingewikkeld, lijkt het. Maar ik had vorig jaar uiteindelijk toch een negen op het tentamen, dus jij kunt het ook wel. :Y)

    -

    Waarom wordt het hier niet warm? D: Als ik nu onder mijn deken kruip val ik waarschijnlijk half in slaap en dat is ook geen optimale studeersituatie.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ugh, ik heb écht geen honger nu.


    Your make-up is terrible

    Waar komt die hoofdpijn zo opeens vandaan?
    Ga toch lekker iemand anders vervelen. :/


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jammer.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt