• Youtubers in Saint-Tropez
    "Everything looks better on the internet."

    S T O R Y


    Youtube. Wie kent deze bekende website nou niet? Je kunt er van alles zien, veel mensen kennen het waarschijnlijk van de vele music videos die er te vinden zijn – maar, er is nog veel meer. Misschien heb je er ooit wel eens van gehoord: video blogs. Van deze zogeheten video blogs – of ook wel 'vlogs' – heb je allemaal verschillende soorten versies, je hebt beauty vlogs, vlogs waarin je verteld over van alles en nog wat, vlogs waarin je challenges doet en noem maar op. Dan heb je ook nog 'react to..' videos, gamevideos, collabs, cover videos etc. etc. Deze videos zijn onder veel celebrities en 'gewone' mensen zeer bekend en de makers van deze videos verdienen hier dan ook hun geld mee. Tenminste... als ze succesvol zijn natuurlijk. Deze makers staan ook wel bekend als Youtubers.

    Maar... Wat gebeurt er als je deze Youtubers samen op vakantie stuurt naar een prachtig land met mooie kusten, heerlijk eten, zon en natuurlijk – heel veel vloggen? Mogen deze Youtubers elkaar eigenlijk wel – op het internet ziet vrijwel alles er immers rooskleurig uit – of lijkt het maar zo? Is alles wat zich voor de camera wel oprecht – of willen deze entertainers elkaars ogen dolgraag uitkrabben terwijl ze zo vrolijk naar de camera lachen? En hun fans? Geven ze wel echt zoveel om hen als ze claimen te doen? Zes 'gelukkige' winnaars konden een reis winnen naar het zonnige Saint-Tropez aan de Côte d'Azur waar een aantal Youtubers zou verblijven. Of alles wat ze posten een leugen is? That's for you to find out...
         
         


    ]

    C H A R A C T E R S

    Naam – Face claim – Pagina – User

          Y OU T U B E R S
    – Leda Muir – Leda Muir – ? – Belmont
    – Deveney x CutieGaming – Deveney – x – Laetitia
    – Eva Gutowski x Mylifeaseva – Eva Gutowski – x – xeroptic
    –
    –      ...




    – Tyler Oakley – Tyler Oakley – ? – BadIands
    – Troye Sivan x TroyeSivan18 – Troye Sivan – x – Whelve
    – Caspar Lee x dicasp – Caspar Lee – x – Whelve
    – Mark Fischbach x Markiplier – Mark Fischback – x – Kilgrave
    – Joe Sugg x TatcherJoe – Joe Sugg – x – Philip
          ...




          W A T C H E R S
    –
    –
    –

    – ? – Diego Barrueco – ? – Belmont
    –
    –
    L I S T

    – Naam:
    – Leeftijd: (18 – 30/Google it.)
    – Karakter:
    – Uiterlijk:
    – Familie:
    – Relaties:
    – Geschiedenis:
    – Extra: (Likes, dislikes, personal facts...)

    – *Channel:
    – *Vlogstijl: (Beauty, react to, challenges, gaming...)
    – *Subscribers:
         

         
         

    R U L E S
    – Minimaal 200 woorden per post.
    – Alleen ik en BadIands maken de nieuwe topics aan tenzij anders gezegd.
    – OOC graag aangeven tussen enige vorm van een haakje óf in het praattopic.
    – 16+ mag maar graag onder een spoiler knop.
    – Houd het graag realistisch.
    – Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    – Reserveringen blijven vier dagen staan, tenzij je uitstel krijgt. Je rol telt pas als deze helemaal af is.
    – Als je een week niet hebt gereageerd zonder hier een geldige reden voor te hebben, lig je er zonder pardon uit.
    – Andere personages besturen zonder toestemming is niet toegestaan.
    – Max. 3 personages per user – hiervan móet minstens één van het andere geslacht en één een watcher zijn (max één watcher pp).
    – Houd de geslachten gelijk.
    – Naamsveranderingen doorgeven aub.
    – Uiteindelijke liefdesrelaties niet van tevoren afspreken. Vriendschappen en haat relaties mogen uiteraard wel.
    – And last but not least: H A V E      F U N!

    We hebben toestemming van TalkMeDown aka Noa om deze RPG te (her)openen die gebaseerd is op Holiday at Croatia x Youtubers

    [ bericht aangepast op 1 dec 2015 - 18:52 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Doe mij toch maar Joey graceffa :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik twijfel een beetje. Ik denk dat ik Arden Rose ga claimen, maar weet niet of ze 'bekend' genoeg is, haha.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Mag ik de lovely Connor Franta reserveren? *eyebrow wiggle*


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Gunnulfsen schreef:
    Ik twijfel een beetje. Ik denk dat ik Arden Rose ga claimen, maar weet niet of ze 'bekend' genoeg is, haha.


    bekendheid maakt niks uit, ik zit er nog over na te denken om Ellen Roe te nemen...


    Spinning around, I'm weightless.

    EVA GUTOWSKI AKA MYLIFEASEVA

    NAME
    Eva
    Marisol
    Gutowski


    LEEFTIJD
    Eva is geboren op 29 Juli 1994 in Orange County, California. Ze is dus éénentwintig jaar op het moment. Haar sterrenbeeld is dan dus leeuw.

    GESLACHT
    vrouwelijk

    KARAKTER

    UITERLIJK

    • lengte;
    • huidskleur:
    • natuurlijke haarkleur: donkerbruin
    • oogkleur:
    • lichaamsbouw:
    • postuur:


    FAMILIE
    Ze heeft één zusje.
    Ze is gedeeltelijk Latino en Pools.

    RELATIES


    EXTRA

    CHANNEL
    MyLifeAsEva & EvaMarisol
    VLOGSTIJL

    SUBSCRIBERS
    evanators

    [ bericht aangepast op 13 dec 2015 - 12:33 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    – Naam: Jill
    – Leeftijd: 22
    – Karakter: Houd van dieren, is redelijk slecht met make-up, kan niet goed auto rijden, uuuhm...
    – Uiterlijk: Jill heeft blauwe ogen en halflang blond haar, ze heeft op haar pols een hartje getatoeerd, die tatoo hebben haar moeder en zus ook.
    – Familie: Jill heeft een moeder en een vader, ze heeft ook een zus (Ellen) die al verschillende kanker heeft en niet zo lang meer te leven heeft.
    – Relaties: Haar vriend is Milan van DagelijksHaaDee en DitIsMilan
    – Geschiedenis: -
    – Extra: Jill heeft een hondje Pip, daarover zou iets kunnen voorkomen.

    – *Channel: Croco Jill
    – *Vlogstijl: Jill heeft elk weekend extra video's en vlogt elke dag.
    – *Subscribers: 215 492

    of

    – Naam: Enzo
    – Leeftijd: 22
    – Karakter: Gek, heeft claustrofobie, ...
    – Uiterlijk: Blond/bruin haar en blauwe ogen, Enzo draagt zijn (zwarte knolpower) pet altijd omgekeerd.
    – Familie: Irma Knol, Oma Knol, zijn broer Milan, en zijn andere broer Sjen. Het broertje van Dee, Quin ziet hij een beetje als een eigen kleine broer.
    – Relaties: Demira Van Der Zeeuw
    – Geschiedenis: Enzo's ouders zijn gescheiden, de nieuwe vriend van zijn moeder vond hij heel kut. Hij is dan heel vaak van huis weggelopen.
    – Extra: -

    – *Channel: Enzoknol
    – *Vlogstijl: Enzo upload elke dag een vlog en een minecraft video.
    – *Subscribers: 955 217

    Welke is het best? Ik laat jou kiezen welke ik neem.


    You are my piece of paradise.

    Ik ga (on)verwachts 3 dagen weg :'c dus ik heb geen laptop, wel mobiel maar dan kan ik geen rol posten. Mag dat als ik plechtig beloof TatcherJoe Zondag in te leveren? :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Ik ga (on)verwachts 3 dagen weg :'c dus ik heb geen laptop, wel mobiel maar dan kan ik geen rol posten. Mag dat als ik plechtig beloof TatcherJoe Zondag in te leveren? :'x


    Van mij wel ^^ ik vind dit een geldige reden en daarbij worden de komende dagen voor iedereen wel aardig hectisch in verband met sinterklaas, have funn


    I just caught the wave in your eyes

    BadIands schreef:
    (...)

    Van mij wel ^^ ik vind dit een geldige reden en daarbij worden de komende dagen voor iedereen wel aardig hectisch in verband met sinterklaas, have funn


    Ehm, gelden examens ook als geldige reden? :')


    she believed she could & so she did

    Whelve schreef:
    (...)

    Ehm, gelden examens ook als geldige reden? :')


    Uiteraard ^^ school gaat voor, eng idee wanneer je je rol klaar kan hebben though?


    I just caught the wave in your eyes

    -

    [ bericht aangepast op 3 dec 2015 - 23:07 ]


    I just caught the wave in your eyes

    BadIands schreef:
    (...)

    Uiteraard ^^ school gaat voor, eng idee wanneer je je rol klaar kan hebben though?


    Ik probeer het tussenin de regelen, maar ik zit ni dus exact middenin mijn blok. Ik heb geen flauw idee ;x


    she believed she could & so she did


    Mark Edward Fischbach
    "Do I need to press B to blow?"







    Naam
    Mark Edward Fischbach, ook wel bekend onder de youtubenaam 'Markiplier'.


    Leeftijd
    Zesentwintig jaar, geboren op achtentwintig juni 1989

    Karakter
    Met zijn luide, aanstekelijke lach en enorm vriendelijke persoonlijkheid is het geen wonder dat Mark één van de meest geliefde gamers is van YouTube. Hij is altijd enthousiast in zijn video's, speelt zoveel mogelijk games die zijn fans willen zien en zal altijd in staat zijn om alles uit te proberen. Als je hem leert kennen weet je ook gelijk dat hij zich totaal niet voordoet als iemand anders, hij is werkelijk de lieve en grappige man die te zien is in de video's. Tijdens het filmen van games kan hij in één klap veranderen. Hij kan serieus commentaar geven wanneer het nodig is, maar meestal gedraagt hij zich als een klein kind. Lukt iets niet in de game? Wanhopig en kwaad tegelijk zal Mark het opnieuw en opnieuw proberen, totdat het lukt. Is hij echt heel erg onder de indruk van een game? Het enige wat je de eerste minuten zal horen is hoe mooi en gaaf het is. Vrolijk zal hij elke game die iemand hem aanbeveelt uitproberen, nieuwsgierig naar wat het te bieden heeft en hoe de verhaallijn loopt. Hetgeen waar hij het meeste waarde aan hecht zijn zijn fans. Mark staat bekend als de "most caring youtuber". Zijn fans zijn zijn alles, hij heeft alles te danken aan hen en dat laat hij ook zo vaak mogelijk weten. Zo maakt hij na elke twee miljoen nieuwe subscribers een vlog waarin hij zijn fans bedankt voor alles wat ze voor hem hebben gedaan en nog steeds doen. Wanneer er ook maar iets kleins gebeurd is maakt Mark een vlog zodat zijn subscribers ongeveer weten wat er aan de hand is, en ze zich geen zorgen hoeven te maken. Nog iets waar Mark erg bekend om staat zijn zijn livestreams. Hij houdt ze regelmatig en heeft ze vaak in het thema staan van een goed doel, daarvoor wordt dan geld opgehaald. Kortgeleden heeft hij nog een livestream gehouden voor Depression and Bipolar Support Alliance en had een eindbedrag opgesteld. Hij had beloofd om zijn haar roze te verven wanneer het bedrag behaald was, en zo gedaan loopt hij nu nog steeds met roze haar rond. Natuurlijk heeft Mark ook een breekpunt. Hij probeert zich zo sterk mogelijk te houden wanneer het een keer niet goed met hem gaat maar zal op een gegeven moment gewoon ergens neerstorten. Of er mensen bij zijn of niet, het maakt hem vrij weinig uit. Een slechte gewoonte van Mark is dat hij zoveel mogelijk tegelijk probeert te doen. Hij wilt zijn fans niet teleurstellen, zichzelf niet teleurstellen, wanneer hij een idee krijgt wilt hij dat meteen uitvoeren en ga zo maar door. Ook al weet hij dat hij dit niet aan kan, hij wilt het altijd proberen. En het eindigt altijd hetzelfde: hij krijgt een hele tijd geen slaap, eet bijna niet meer en werk aan één stuk door. Na een tijd komt dit hem allemaal te zwaar te liggen. Op dat moment weet Mark dat het te veel is en gunt zichzelf dan toch weer rust. Één van Mark's grote passies is zingen. Hij heeft zanglessen genomen om zijn stem te verbeteren en heeft in verschillende sketches en video's gezongen. In de toekomst is hij van plan om wat liedjes op te nemen met de set up die hij thuis al klaar heeft staan, en wilt het misschien overwegen om een paar video's op youtube te zetten. Naast zingen houdt Mark ook veel van acteren, hij maakt steeds vaker sketches en zal ook zelden een voorstel weigeren wat iets met acteren te maken heeft.

    Uiterlijk
    Al vanaf het begin van zijn pubertijd is Mark van nature erg gespierd. Hij hoeft eigenlijk niet eens te trainen om het te onderhouden, maar ondanks dat hij gewoonweg er vaak te lui voor is doet hij het soms alsnog. Hij heeft gezegd dat hij gaat proberen om een schema aan te houden zodat hij kan zien hoeveel gespierder hij nou eigenlijk kan worden, maar of hij daar zich aan zal houden is iets anders. Wat de meeste mensen meteen opmerken is dat hij niet bepaald de langste is. Ook al is hij ongeveer gemiddelde lengte, je zou hem 1.78 kunnen schatten, meestal zijn anderen veel langer dan hij is. Zoveel boeit het hem niet, toch kan hij niet helpen om te glimlachen als iemand anders kleiner is. Mark is half Duits en half Koreaans, daar heeft hij zijn iets donkere huidskleur met een wat gelige ondertoon dan ook aan te danken. Hij wordt al snel bruin wanneer hij veel tijd in de zon doorbrengt maar kan net zo snel verbranden. Zijn donkerbruine ogen zitten meestal verscholen achter zijn bril maar trekken zelfs dan nog aandacht. Nu het alweer bijna drie maanden geleden is dat Mark zijn haar heeft gebleekt en roze geverfd is de kleur een stuk vervaagd, het is nu lichtroze met hier en daar een lichtblond plukje. In plaats van het opnieuw te verven heeft hij besloten dat hij zijn huidige haarkleur toch wel mooi vindt en het zo laat. Je ziet Mark meestal rondlopen in simpele kleding zoals spijkerbroeken, skinny jeans, normale shirts en ga zo maar door. Toch heeft hij één kledingstuk waar hij iets meer waarde aan hecht dan hij zou moeten: zijn lucky flannel. Hij is in de flannel te zien elke keer wanneer hij een moeilijke game speelt en heeft hem al redelijk lang. Wanneer je Mark zonder shirt ziet rondlopen merk je dat hij één groot en twee kleine littekens op zijn buik heeft zitten. Deze zijn van de operaties die hij al een tijdje geleden heeft gehad.

    Familie
    Twee jaar voor Mark was geboren hadden zijn ouders al een zoontje gekregen genaamd Thomas. Thomas en Mark waren altijd beste vrienden, ook al waren ze broers. Nu hebben ze nog steeds een hele sterke band met elkaar en proberen elkaar zoveel mogelijk op te zoeken. Toen hij klein was zijn de ouders van Mark gescheiden en is zijn vader hertrouwd met een andere vrouw. Meteen toen hij haar leerde kennen vond Mark de vriendin van zijn vader al geweldig, en hun band is alleen maar beter geworden toen zij zijn stiefmoeder werd. Kort nadat hij van high school af was liet zijn vader hem een brief lezen waarop stond dat zijn vader gediagnosticeerd was met kanker. Een jaar later stierf hij. Nu heeft Mark nog altijd veel contact met zijn stiefmoeder en ziet haar nog steeds als familie.

    Relaties


    Geschiedenis
    Mark is geboren op een luchtmachtbasis in Honolulu op O'ahu, Hawaii. Zijn vader had zijn moeder ontmoet in Zuid Korea toen hij daar gestationeerd was. Twee jaar nadat hun oudste zoon Thomas was geboren kregen ze nog een tweede zoontje: Mark. Kort na Mark's geboorte stopte zijn vader als militair en verhuisde de familie naar Cincinnati, Ohio. Terwijl hij opgroeide leerde Mark veel over computers door zijn vader. Hij hield zoveel van de computer omdat hij er games op kon spelen. Door zijn vader was hij dan ook al op een jonge leeftijd al erg geïnteresseerd in de games die hij kon spelen en deed het het liefst de hele dag. Toen Thomas de SNES kreeg groeide Mark's interesse in games nog meer en waren hij en Thomas de hele dag bezig met ook daar games op te spelen. De ouders van Mark ruzieden over de jaren steeds meer, totdat op een dag ze besloten hadden om te scheiden. Natuurlijk vond hij dit vreselijk, maar hij had het ergens wel zien aankomen. Door de scheiding werd hij van de privé school waar hij op zat weggehaald en op een normale school gezet. Een openbare school was compleet nieuw voor hem. Hij kende er niemand, maar wist ook niet precies hoe het werkte. Na een arm te hebben gebroken bij gym werd hij bevriend met een jongen uit zijn klas, die hem introduceerde aan de schoolband. Niet veel later was Mark het nieuwe trompet spelende lid. Een tijd na de scheiding ontmoette zijn vader een vrouw waarmee hij een relatie startte. Eerst wist Mark niet echt wat hij er van moest denken, maar hij begon zijn vader's nieuwe vriendin steeds geweldiger te vinden toen ze een playstation voor Thomas en hem kocht. Pas wanneer hij zich realiseerde dat zijn vader's nieuwe vriendin zijn vader echt gelukkig maakte kreeg hij een sterkere band met haar. Zo slaagde hij met een hoop nieuwe vrienden en goede punten voor high school. Kort nadat Mark van school af was liet zijn vader hem een brief lezen waarin stond dat zijn vader kanker had. Wat ervoor zorgde dat zijn wereld helemaal instortte gebeurde een jaar later. Hij werd wakker gemaakt door zijn stiefmoeder die riep dat hij naar beneden moest komen en zag dat zijn vader vreselijk ziek was. Diezelfde dag stierf zijn vader terwijl hij zijn hand vasthield. De laatste woorden die zijn vader tegen hem zei waren 'I love you, so much'. Een hele tijd na de sterfte van zijn vader kreeg Mark een vriendin. Hij was dolblij met haar en nam haar mee naar zijn moeder. Tot zijn grootste verbazing accepteerde zijn moeder de relatie niet. Na een hoop geruzie werd Mark uit huis gegooid, en niet veel later maakte zijn vriendin het uit. Met het geld dat hij nog had ging hij in een klein appartementje wonen. Op een dag werd hij wakker met verschrikkelijke pijn en moest naar het ziekenhuis, waar hij erachter kwam dat hij een tumor zo groot als een vuist had en zijn blinde darm de grootte had van een tennisbal. Onmiddellijk werd hij geopereerd en bleef na de operatie nog een paar weken in het ziekenhuis. Eenmaal uit het ziekenhuis had Mark besloten dat hij sketches wilde gaan doen en kocht een camera. Een aantal weken later had hij de camera nog steeds niet gebruikt en was ook niet meer van plan om hem te gebruiken, totdat hij zich bedacht en uit het niets een youtube channel aanmaakte. Een lange tijd later moest Mark stoppen met zijn opleiding tot ingenieur omdat hij zoveel met youtube bezig was en ook veel subscribers kreeg. Nu, drie en een half jaar later, heeft Mark meer dan tien miljoen subscribers en heeft een carrière op youtube als gamer.

    Extra
    Sinds kort heeft Mark een pup genaamd Chica. In de paar weken dat hij haar heeft is hij al helemaal geobsedeerd met haar gekomen en houdt vreselijk veel van haar. Samen met Chica woont hij in Los Angeles met nog twee vrienden, Ryan en Matt, die hem helpen met zijn video's te bewerken en met wie hij samen allerlei sketches doet. Hij heeft Chica in huis genomen nadat een vriend van hem, Matt en Ryan genaamd Daniel zelfmoord had gepleegd, zodat ze samen er langzaam overheen konden komen. Een ding waar Mark vierentwintig uur per dag over kan praten is de ruimte. Hij houdt van alles wat met de ruimte te maken heeft en vindt het geweldig om er meer over te leren.

    Channel
    Mark's channel staat onder de naam Markiplier.

    Vlogstijl
    Het is wel duidelijk dat Mark een gamer is. Hij houdt al vanaf kleins af aan van games en het is geen wonder dat hij daarvan zijn carrière heeft gemaakt. Naast de games uploadt hij ook regelmatig een sketch die hij met Matt en Ryan heeft gemaakt. Elke keer wanneer hij iets belangrijks heeft te zeggen of een milestone heeft bereikt uploadt Mark een vlog waarin hij het alleen maar daarover heeft.

    Subscribers
    Op het moment heeft Mark meer dan tien en een half miljoen subscribers, wat hem één van de grootste youtubers maakt.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2015 - 22:05 ]


    United we stand, divided we fall.

    Eh, hij is een beetje langer dan ik gedacht had, haha.


    United we stand, divided we fall.

    Mag ik een vrouwelijke kijker reserveren?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina