• Youtubers in Saint-Tropez
    "Everything looks better on the internet."

    S T O R Y


    Youtube. Wie kent deze bekende website nou niet? Je kunt er van alles zien, veel mensen kennen het waarschijnlijk van de vele music videos die er te vinden zijn – maar, er is nog veel meer. Misschien heb je er ooit wel eens van gehoord: video blogs. Van deze zogeheten video blogs – of ook wel 'vlogs' – heb je allemaal verschillende soorten versies, je hebt beauty vlogs, vlogs waarin je verteld over van alles en nog wat, vlogs waarin je challenges doet en noem maar op. Dan heb je ook nog 'react to..' videos, gamevideos, collabs, cover videos etc. etc. Deze videos zijn onder veel celebrities en 'gewone' mensen zeer bekend en de makers van deze videos verdienen hier dan ook hun geld mee. Tenminste... als ze succesvol zijn natuurlijk. Deze makers staan ook wel bekend als Youtubers.

    Maar... Wat gebeurt er als je deze Youtubers samen op vakantie stuurt naar een prachtig land met mooie kusten, heerlijk eten, zon en natuurlijk – heel veel vloggen? Mogen deze Youtubers elkaar eigenlijk wel – op het internet ziet vrijwel alles er immers rooskleurig uit – of lijkt het maar zo? Is alles wat zich voor de camera wel oprecht – of willen deze entertainers elkaars ogen dolgraag uitkrabben terwijl ze zo vrolijk naar de camera lachen? En hun fans? Geven ze wel echt zoveel om hen als ze claimen te doen? Zes 'gelukkige' winnaars konden een reis winnen naar het zonnige Saint-Tropez aan de Côte d'Azur waar een aantal Youtubers zou verblijven. Of alles wat ze posten een leugen is? That's for you to find out...
         
         


    ]

    C H A R A C T E R S

    Naam – Face claim – Pagina – User

          Y OU T U B E R S
    – Leda Muir – Leda Muir – ? – Belmont
    – Deveney x CutieGaming – Deveney – x – Laetitia
    – Eva Gutowski x Mylifeaseva – Eva Gutowski – x – xeroptic

    –      ...




    – Tyler Oakley – Tyler Oakley – ? – BadIands
    – Troye Sivan x TroyeSivan18 – Troye Sivan – x – Whelve
    – Caspar Lee x dicasp – Caspar Lee – x – Whelve
    – Mark Fischbach x Markiplier – Mark Fischback – x – Kilgrave
    – Joe Sugg x TatcherJoe – Joe Sugg – x – Philip
          ...




          W A T C H E R S




    – ? – Diego Barrueco – ? – Belmont

    L I S T

    – Naam:
    – Leeftijd: (18 – 30/Google it.)
    – Karakter:
    – Uiterlijk:
    – Familie:
    – Relaties:
    – Geschiedenis:
    – Extra: (Likes, dislikes, personal facts...)

    – *Channel:
    – *Vlogstijl: (Beauty, react to, challenges, gaming...)
    – *Subscribers:
         

         
         

    R U L E S
    – Minimaal 200 woorden per post.
    – Alleen ik en BadIands maken de nieuwe topics aan tenzij anders gezegd.
    – OOC graag aangeven tussen enige vorm van een haakje óf in het praattopic.
    – 16+ mag maar graag onder een spoiler knop.
    – Houd het graag realistisch.
    – Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    – Reserveringen blijven vier dagen staan, tenzij je uitstel krijgt. Je rol telt pas als deze helemaal af is.
    – Als je een week niet hebt gereageerd zonder hier een geldige reden voor te hebben, lig je er zonder pardon uit.
    – Andere personages besturen zonder toestemming is niet toegestaan.
    – Max. 3 personages per user – hiervan móet minstens één van het andere geslacht en één een watcher zijn (max één watcher pp).
    – Houd de geslachten gelijk.
    – Naamsveranderingen doorgeven aub.
    – Uiteindelijke liefdesrelaties niet van tevoren afspreken. Vriendschappen en haat relaties mogen uiteraard wel.
    – And last but not least: H A V E      F U N!

    We hebben toestemming van TalkMeDown aka Noa om deze RPG te (her)openen die gebaseerd is op Holiday at Croatia x Youtubers

    [ bericht aangepast op 1 dec 2015 - 18:52 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    – Naam:
    Caleb "Cal" Jason Smith (goh, origineel)
    – Leeftijd:
    22
    – Karakter:
    x Goede luisteraar
    x Loyaal
    x Zelfverzekerd
    x Tikkeltje "gay"
    x Charmant
    x Grapjas
    x Romantisch
    x Avontuurlijk
    x Vriendelijk
    x Onhandig
    x Zorgzaam
    x Nieuwsgierig
    x Eigenwijs
    x Sociaal
    x Spontaan
    x Vaak te laat
    – Uiterlijk:
    x Witblond haar
    x Langer dan gemiddeld
    x Slank // licht gespierd
    x Blauwe ogen
    x Overhemden
    x t-shirts
    x Flannel shirts
    x "Bed hair"
    Familie:
    x
    Relaties:
    x
    – Geschiedenis:
    komt ooit I guess
    – Extra:
    x Bisexual
    x Afraid of spiders
    x Afraid of the dark
    x Loves penguins

    [ bericht aangepast op 28 dec 2015 - 23:00 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    @Hemmingss wanneer krijg je Connor af denk je? Want dan kunnen we beginnen c:


    I just caught the wave in your eyes

    AfterIife schreef:
    @Hemmingss wanneer krijg je Connor af denk je? Want dan kunnen we beginnen c:


    Yay!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    AfterIife schreef:
    @Hemmingss wanneer krijg je Connor af denk je? Want dan kunnen we beginnen c:


    Vanavond misschien en uiterlijk morgen zal ik hem af hebben (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Beginnen jullie alvast maar zonder mij. Ik wil niemand ophouden en ik kan de computer ook niet tot beschikking krijgen. Ik wil niemand ophouden als ze juist zin in de RPG hebben en daardoor schrijf ik me uit, sorry.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Hi. Is er een kans dat ik nog mee kan doen als watcher?


    "Ik vind Sanne erg aardig, maar er mag wel 80 decibel af."

    rocksanne schreef:
    Hi. Is er een kans dat ik nog mee kan doen als watcher?


    Sure ^^ ik ben van plan morgen het topic te openen dus lukt het je dan om in ieder geval de rol neer te zetten + zijn/haar innerlijk?


    I just caught the wave in your eyes

    Kilgrave > R2D2


    United we stand, divided we fall.




    – Naam: Amelia Wood

    – Leeftijd: 22, geboren op 3 juli 1993

    – Karakter: Amelia is een meisje wat graag haar eigen leven even vergeet door in dat van een ander te duiken. Ze houdt er dan ook van om naar youtube vloggers te kijken en ze kan best wel 'obsessed' raken over een paar dingen (vooral YouTube, films en boeken).
    Ze wordt snel nerveus als ze in de buurt is van iemand die ze leuk vindt, vooral rond iemand van YouTube is. Als ze nerveus is gaat ze stotteren en met haar haar spelen waardoor het in de war gaat zitten, maar als je aardig tegen haar bent bouw je snel vertrouwen op en is ze steeds minder nerveus.
    Je kan Amelia eigenlijk beschrijven als een fangirl en ze kan maar niet geloven dat ze naar een eiland gaat met al haar grote idolen.
    Ze is niet echt heel serieus, hoewel ze wel goed kan doen alsof
    Je kan altijd problemen bij haar kwijt en zij gaat heel erg veel moeite doen om het op te lossen.
    Videogames zijn voor haar fantastisch en ze speelt ze heel erg graag. Ze kan wel slecht tegen haar verlies; als ze verliest wordt ze stiller en gaat ze excuses verzinnen en vragen om een herkansing. Als ze wint is ze echter niet bescheiden en zal ze waarschijnlijk een overwinningsdansje doen.

    -Zal gaan fangirlen als ze een bekende YouTuber ziet en kan dus raar overkomen

    -Wordt snel nerveus\

    -Is onhandig, trilt, mompelt en stottert als ze nerveus is

    -Stelt dingen veel te lang uit

    -Zal vaak óf veel te vroeg komen of juist te laat

    -Schrikt snel

    -Zal je per ongeluk in heel veel ongemakkelijke situaties brengen.

    -Zal je verjaardag waarschijnlijk vergeten ('Ik dacht dat je morgen pas jarig was!'

    -S
    arcastisch, maar zal het alleen denken en met haar ogen rollen.

    -Als je haar vertrouwen gewonnen hebt is ze heel open

    -Grappig (Alweer als ze je vertrouwt)

    -Geen gevoel van richting en zal de weg kwijtraken

    -Vertrouwt mensen misschien iets té snel

    -Loyaal

    -Ruimt vaak op

    -Zal altijd aardig tegen je doen, ookal mag ze je niet. Als dat zo is gaat ze er daarna waarschijnlijk wel iets over zeggen. Als je weg bent, natuurlijk.

    -Neemt het voor je op (Ze probeert het wel, in iedergeval)

    -Zal je redden uit ongemakkelijke situaties

    -Z
    al luisteren


    -P
    raat soms in zichzelf

    -Kan videogames met je spelen

    -Zal veel moeite doen om je vriendin te blijven

    -P
    raat Engels en Nederlands

    -Zal veel (slechte) woordgrappen maken

    -Wil je laten lachen en je blij maken

    -Maakt graag vrienden

    – Uiterlijk:
    Amelia heeft donkerbruine haren die er soms zo donker uitzien dat ze zwart zijn, een blanke huidskleur en blauwe ogen. Ze draagt best vaak grijs/zwart. Ook heeft ze een neuspiercing. Ze draagt vaak korte mouwen wat resulteert in dat ze het altijd koud heeft, maar dan doet ze de volgende dag gewoon weer iets aan met korte mouwen omdat ze denkt dat 'het vandaag wél kan'.
    Ze heeft een tattoo op haar enkel met 'Focus on the nice things in life'. De 'nice' things zijn dan meestal video's die haar weer blij maakte na de ruzie met haar broer.
    Ze heeft in het verleden overgewicht gehad, waar nu nog maar weinig van te zien is maar ze is nog steeds onzeker over haar gewicht.
    Ze is kleiner dan de gemiddelde persoon van haar leeftijd.

    – Familie:
    Diane Ross-Wood (Nederlandse moeder)
    Mark Wood (Engelse vader)
    Liam Wood (Broer)

    – Relaties:
    Ze staat open voor relaties.

    – Geschiedenis: Haar vader is Engels en haar moeder is Nederlands. Ze kan dus beide talen best wel goed. Ze is twee jaar jonger dan haar broer. Haar broer is nooit echt aardig tegen haar geweest en haar ouders kozen altijd de kant van Liam als er een ruzie was. Dat was nooit héél erg maar toen ze veertien werd heeft haar broer haar beste vriendin tegen haar opgezet waardoor ze heel erg ruzie heeft gekregen met haar beste vriendin en Liam. Ze wilde hem nooit vergeven en vanaf dat moment werden de ruzies steeds erger; vechten, schelden, etc.
    Ze voelde zich altijd rot door die ruzies en begon haar broer te geloven en dacht dat ze waardeloos en lelijk was maar toen ze op haar vijftiende YouTube ontdekte begon ze zich beter te voelen en kreeg ze meer zelfvertrouwen. Ze vond het zo leuk dat ze op een gegeven moment T-Shirts ging kopen van haar favoriete YouTubers en toen een fanaccount maakte op Tumblr.
    Op een dag deed ze mee aan een wedstrijd. Deze wedstrijd. Niet dat ze dacht dat ze ging winnen, want er waren een miljoen andere mensen die ook meededen - misschien wel meer - maar er was een kleine kans. Het bleek dat ze gewonnen had en haar dromen kwamen uit: Ze zou YouTubers gaan ontmoeten!

    – Extra:

    Ze wil gaan vloggen maar ze heeft er de camera niet voor, de ideeën niet, ze weet geen naam voor haar kanaal en zo verzint ze er veel andere excuses voor. Sommige zijn goed maar sommige slaan echt nergens op.

    Ze haat Wortels. Er is geen reden voor maar het is gewoon zo.

    Ze is ook verschrikkelijk bang voor wespen. Niet een klein beetje bang, maar fobie-bang. Ze is toen ze klein was door een wesp gestoken en het bleek dat ze allergisch was.


    [/b]

    [ bericht aangepast op 9 jan 2016 - 13:52 ]


    "Ik vind Sanne erg aardig, maar er mag wel 80 decibel af."

    Ik denk dat dat alles is :3


    "Ik vind Sanne erg aardig, maar er mag wel 80 decibel af."

    Amelia is literally me x)


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Inclination schreef:
    Amelia is literally me x)

    Me too
    Misschien is ze een heel klein beetje gebaseerd op mezelf
    Heel erg


    "Ik vind Sanne erg aardig, maar er mag wel 80 decibel af."

    Is het goed als ik vandaag Zoe af maak? ;3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Zou het mogelijk zijn om nog een rol te maken aangezien jullie al begonnen zijn
    Als dat zou kunnen zou ik Kian Lawley wel willen spelen van superkian13

    Jahoor je mag er altijd bijkomen, ik denk niet dat het zo ingewikkeld is om in te sprngen ^^

    @Noa sure, ik ben ook niet zo actief maar ik ben ziek dus heb ook weinig zin actief te zijn


    I just caught the wave in your eyes