• Aangezien kerst eraan komt, besloot ik dat het tijd werd om Margherita in te ruilen voor een winterse username.
    Bij winter denk ik steeds aan ballet, met name dan De Notenkraker.
    Clara Silberhaus is het hoofdpersonage in dit verhaal, en daarom dus dat ik hiervoor gekozen heb.



    Waar denken jullie altijd aan bij winter/kerst?
    En hopelijk vinden jullie hem een beetje leuk ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Prachtig! Mijn tante zit bij het nationaal ballet, dus hier ben ik al helemaal gek van, De notenkraker en Het zwanenmeer zijn mijn favoriete balletstukken. Vooral de dans van de suikerfee is mijn ultieme favoriet.

    Hoe cool! Ballet vind ik super awesome!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oh wauw, zo cool! Ik ga volgende week naar Het Zwanenmeer kijken :3
    Ik heb ooit Romeo en Julia gezien, maar dat vond ik niet zo denderend.
    En De Notenkraker heb ik leren kennen door de Barbie-film (don't judge), en ik vind de muziek van Tsjaikovsky altijd zo mooi.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oehhhhh. Ik hou van de Notenkraker <3.

    Als ik aan de winter / kerst denk, dan denk ik aan gezelligheid, warmte, kerstbomen, foute kersttruien en vooral veel eten, haha.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Edit mijn gedachte is gezellig samen zijn en warme chocomel en ofcoruse Home Alone kijken met Macaulay Culkin <3

    Silberhaus schreef:
    Oh wauw, zo cool! Ik ga volgende week naar Het Zwanenmeer kijken :3
    Ik heb ooit Romeo en Julia gezien, maar dat vond ik niet zo denderend.
    En De Notenkraker heb ik leren kennen door de Barbie-film (don't judge), en ik vind de muziek van Tsjaikovsky altijd zo mooi.


    Ik vond Romeo en Julie wel mooi eigenlijk! Maar ik zit nu op kot en in het weekend komt het nationaal ballet nauwelijks naar Maastricht, dus dat is jammer. Meestal doen ze maar een voorstelling. Giselle en Narnia wilde ik graag zien, maar Narnia kwam niet eens naar Maastricht. En inderdaad, Tschaikovski heeft mooie muziek!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind 'm leuk, Eef! c:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Leuke naam!^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ik vond Romeo en Julie wel mooi eigenlijk! Maar ik zit nu op kot en in het weekend komt het nationaal ballet nauwelijks naar Maastricht, dus dat is jammer. Meestal doen ze maar een voorstelling. Giselle en Narnia wilde ik graag zien, maar Narnia kwam niet eens naar Maastricht. En inderdaad, Tschaikovski heeft mooie muziek!


    Het kan er ook aan liggen dat we vreselijke plaatsen hadden en ik de kostuums vreselijk modern vond (het was de grote voorstelling in Antwerpen, twee jaar geleden ofzo, en op alle kostuums was een print met het hoofd van Shakespeare ofzo, niet echt mooi)

    Over Giselle heb ik ook al veel gehoord/gezien, maar ik ken het verhaal of de muziek jammer genoeg niet echt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Debbaut schreef:
    Leuke naam!^^


    Caesar schreef:
    Ik vind 'm leuk, Eef! c:


    Thanks, guys :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Neala schreef:
    Edit mijn gedachte is gezellig samen zijn en warme chocomel en ofcoruse Home Alone kijken met Macaulay Culkin <3


    Tbh, ik heb nog nooit een Home Alone film gezien :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.